| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 23 Şubat 2018 11:30

Gündemi sarsacak iddia! Trabzonspor Katarlılara mı satılacak?

Katarlıların televizyon kanalı El Cezire, Katarlıların Trabzonspor'a ortak olacağını açıkladı.

Körfez ülkesi Katar'a ait El Cezire televizyonu, Katar Emiri ailesine ait bir holdingin Trabzonspor'un yüzde 50'lik hissesine talip olduğunu duyurdu. 


Dünya futboluna açılan Katar sermayesinin, Türkiye Ligi takımlarından Başakşehir'e ortak olmak istemesi konusu gündemdeyken bomba bir iddia da Trabzonspor için geldi. 

Katar menşeili El Cezire televizyonu, Katar Emiri ailesine ait bir holdingin, Trabzonspor'un yüzde 50'lik hissesine 250 milyon Dolar teklif edeceğini açıkladı. 

Katar'ın zengin iş adamlarından Muntag Al Gafy'in, 1.5 yıldır hem Trabzon'u hem de Trabzonspor'u inceleyip takip ettiği biliniyor. 

Katar ve Trabzonspor cepheleri, kulübün Akyazı'da bulunan stadının yapımında da ortak hareket etmişti.

Yine Katar bankası QNB, Trabzonspor'un forma sponsoru olmuştu. 


 

Yorumlar (65)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Y
yaasr
8 yıl önce

kulübün düzlüğe çıkması/borçlardan kurtulması için belli bir oranda hissesinin verilmesi çok iyi olur. Sonrasında kulüp level atlar.

F
Fersad
8 yıl önce

Satilsin bence hiç olmazsa kurumsal yönetilir gelenler nede olsa para benim cebinden çıkmıyor ya uc ana kac ana paradagitiyorlar

A
ahmet
8 yıl önce

klübün tek kurtuluş yolu satılmak. Çok acı ama böyle bir teklif gelirse değerlendirilmesi gerekir

M
Mehmet
8 yıl önce

Hiç durulmasın komple satilsin. 30 yaşına geldim belki şampiyonluk görürüz. Katarlilarin aldığı takımları görüyoruz ne kdr güzel ve kaliteli takimlar. İnşAllah olur.

T
Ts
8 yıl önce

İnşAllah satılır . Gelsin türkiye ligi şampiyonluğu , cl ler .

Tüm Yorumlar (65)

Y
yaasr
8 yıl önce

kulübün düzlüğe çıkması/borçlardan kurtulması için belli bir oranda hissesinin verilmesi çok iyi olur. Sonrasında kulüp level atlar.

F
Fersad
8 yıl önce

Satilsin bence hiç olmazsa kurumsal yönetilir gelenler nede olsa para benim cebinden çıkmıyor ya uc ana kac ana paradagitiyorlar

A
ahmet
8 yıl önce

klübün tek kurtuluş yolu satılmak. Çok acı ama böyle bir teklif gelirse değerlendirilmesi gerekir

M
Mehmet
8 yıl önce

Hiç durulmasın komple satilsin. 30 yaşına geldim belki şampiyonluk görürüz. Katarlilarin aldığı takımları görüyoruz ne kdr güzel ve kaliteli takimlar. İnşAllah olur.

T
Ts
8 yıl önce

İnşAllah satılır . Gelsin türkiye ligi şampiyonluğu , cl ler .

6
61
8 yıl önce

Satilsin en azindan kulubu calmazlar bizim turkler gibi satilsin satilsin ve buna karsi cikanda haindir yiyici tayfadir.....

Y
yakup
8 yıl önce

inşAllah olur.iç muhalefet sona erer.

H
Hanedan
8 yıl önce

Bence doğru bir karar yönetime gelen her Başkan borç yapıyor gidiyor olan taraftara oluyor

C
cengiz
8 yıl önce

ingiltere italya ispanya satıyor, kurumsal olmak istiyorsak başka yol yok, biz kendimiz bu işi beceremiyoruz malesef herkes kendi cebinin derdinde

M
muhammet bahadır
8 yıl önce

sakın yöneticileri de almasınlar, yoksa yanarız bahattin

A
ayhan
8 yıl önce

Böyle bir teklif kesinlikle değerlendirilmeli hatta. Bu sezon bu işlemler tamamlanmalı. Yeni sezon a da parasal anlamda daha güçlü olarak girer ise ancak şampiyon oluruz. Hem traftar da daha fazla trübünlere gider, her anlamda TS uçar gider.

K
KEREM
8 yıl önce

satın gitsin başka türlü trabzon bu ligte şampiyon olamaz

S
soners
8 yıl önce

ülkeyi tek tek sattılar şimdide takımı satıyorlar... millette dünden razı... artık şaşırmıyorum hiç bir şeye... müstehak sizin gibilere

A
Alp Türk
8 yıl önce

Daha kurumsal..kuruşuna kadar gideri hesaplanan... geleceği ve ekonomisi en temel unsur olan bir kulüp için ne gerekiyorsa yapılsın..Trabzonspor kimsenin fantazi ve şöhret yeri olmasın...

Y
yasar
8 yıl önce

gelen para ne yapılacak kim yönetecek

D
Dayıoğlu
8 yıl önce

Dağa güzel olur hiç değilse çalmazlar ve sistemli bir şekilde yöneltilir alt yapıdaki futbolcularada tam destek verilir inşAllah alırlar

F
fingalo
8 yıl önce

Satılırsa takım şampiyon olur.. Yoksa bu şekilde zirveler hayal....

E
Ekrem
8 yıl önce

ya saticaksin veya iflaz edirirp 1461i cikaricaksin 1. lige. baska kurtulus yok.

O
okuyan61
8 yıl önce

inşAllahdoğru haberdir bu sayede kulüp oyuncak olmaktan çıkar eski başarılı günlerine döner

U
ugur
8 yıl önce

Para para para!.parayi ver düdügümü de cal onurumu da.parayi ver adimi da al evimi de.yeterki para ver,babami da satarim anami da..yerlerimi satiyorum da Trabzonsporu mu satmiyacagim.yeterki dolar gelsin

H
Hayati Kahveci
8 yıl önce

Borçtan kurtulup, adam gibi trasfer yapmanın başka yolu da yok....

Y
yavuz
8 yıl önce

hemen derhal ve birna önce bakınız psg Monaco ve birçok İngiliz klüpleri aynı dudurumdalar kıyaslamayı yapın artık

M
Menşure
8 yıl önce

Bir an önce satılsın !!! Borçlar kapanır ve iyi hoca gelir.

U
Ugur yalçın
8 yıl önce

İyi olur zaten trabzon halkıda çok sevdi katarlıları ayrıca trabzin halkınım çok sevip taptıgı akp yede çok yakınlar kluplerinide satsınlar sevgililer buluşmuş olur ha laz ka arap ikiside aynı

D
Deli
8 yıl önce

Yönetimin başına Futboldan gelen bir CIO gelmesi şartıyla olumlu bir hava olur.

S
Süleyman Özmen
8 yıl önce

Hiç düşünmeden elimizi değil Trabzonspor'un tüm gövdesini vermeliyizki Manu Real BayernM. Barca gibi olabilelim yoksa bu kulübün kapısına kilit vurulacağı gün çok yakın

D
Durum vahim
8 yıl önce

Trabzonspor borsaya açık bir şirket. Borsaya açık olan her şirket satılabilir alınabilir. Satılmasın diyenler elbette duygusal davranarak satılmasını istemeyecek ancak Trabzonsporumuz'un başka çaresi kalmadı. Bekleyip hep birlikte göreceğiz. Zaten kulüp henüz bu yönde bir açıklama yapmadı

B
babalaz61
8 yıl önce

satılsın diyenler kulüp sizin babanızın malı mı her önümüze gelene satılsın diyorsunuz bu kulüp bizim sırf parası var diye sırf şampiyon olabilsin diye satarsan adı sadece trabzonspor olarak kalır o işler öyle kolay değil

V
vatandaş
8 yıl önce

Her olumsuzluktan tamemen kurtulmak istiyorsak YEREL MEDYA da katarlılara satılsın, o zaman belki özlediğimiz başarılar gelir...

D
DuRsUnTeMeL
8 yıl önce

Satın gitsin nasıl olsa bütün milli değerlerimiz elden çıktı! Benim doğum yerim olan Kaşüstünü bu iktidar döneminde Araplara satıldığı gibi, o güzelim kaşüstü betonlaştı ayrıca araplaştırıldı bu akp mi milli? Bunlar milliyse ben değilim çok sevdiğim yazı iple çektiğim memleketimden soğuttular...

S
sedat
8 yıl önce

1860 münihin basinada bir zengin gelmisti simdi amatör kümede kalmak icin mucadele veriyorlar para yardimini kestiginden yoksa PSGmi yapacaklar takimi hayal olur

Y
Yalcinx5
8 yıl önce

Ingilizler satinca bisi olmuyo trabzon neden olmasin bence cok mantikli artik sampiyonluk gormek istiyorum yas oldu 36 hala sampiyonluk goremedim gogsumu gere gere sampiyonluk sarkilari soylemek istiyorum insAllah sacmalik yapipda vermeyiz edebiyati yapmazlar yoksa koskoca cinar yok olup gidicek bu borclar yuzunden

Y
Yıldırım34
8 yıl önce

Değerlerimiz bir bir satılıyor!! Paranın herşey olmadığını anlayacak birileri maalesef iş içten geçmiş olacak!! Memleketime yakışmıyor.

T
Türkday
8 yıl önce

Satsatsatsat

D
DUMANOĞLU
8 yıl önce

YANİ BİZ BATIRDIK KATAR LI KURTARSIN ÖYLE Mİ? KENDİ DİNAMİKLERİMİZİ BECERİKSİZ KARAKTERSİZ YÖNETİCİ KADROSU ELİNDE HEBA EDELİM... SONRA ELİN ARABI GELSİN TİCARETHANESİNE DÖNÜŞTÜRSÜN OLMADI İFLASINI AÇIKLASIN... ONLAR İÇİN BU KADAR KOLAY İFLAS DER ÇEKER GİDER. BU SEBEPLE BU KLUBÜN TEKRAR 2000 LERDEKİ GİBİ O YOKLUKTAKİ PROJE TAKIM HÜVİYETİNE DÖNMESİ ZORUNLU... VE ÖYLE BÜYÜK HEDEFLERİ DE 1-2 SENEYE SIĞDIRMADAN YÜRÜYECEĞİZ. BU İŞİN LAMI CİMİ YOK...

S
Salih
8 yıl önce

Bu borç ödenemiyor, her yıl artıyor 5 yıl sonra kulüb kayyuma devredilebilir, bu şartlarda maalesef satılması gerekir, Trabzonspor un bitirdiler

E
Ercan
8 yıl önce

Trabzonspor Trabzonlularındır ama 10-15 yıldır özellikle olmak üzere son 20 yıldır maalesef çok kötü yönetiliyor ve gelinen durum ortada. Hayırlısı ne ise o olsun..

6
6161
8 yıl önce

Hissi davranmamak gerek. Türk takımları hepsi borç batağında. Belki de çoğuna kayyum atanacak. Yüzde 49 satmak bence mantıklı olur ki mevcut gelirler ile bunca kur farkları ile dönüşmek imkansız gibi. Treni kaçırmayalım bence.

V
vatandaş
8 yıl önce

Şimdi bu haberi okuyan çok sevgili milliyetçi kardeşlerim hemen, "olur mu öyle şey" "bu takım bizim" "kimse sahip olamaz" gibi kahramanca yorum yapacaklar, sanki şuan Trabzonspor gerçek taraftara aitmiş gibi, halbuki bu takımı her koşulda destekleyen bizleriz ama yöneten, kaymağını yiyen, kendilerine farklı kazanımlar elde edenler belli bir zümre, bunu hepimiz biliyoruz ama onlara karşı kimse laf etmez, bizim oflular kendi kariyerlerini süsleyeceğine katarlılar alsın, en azından biz de futbol izlemiş oluruz..

T
Takım taraftarı
8 yıl önce

Böyle birşey varsa hemen kabul edilmeli ama trabzonda hatta trabzonlu bir kişi ne idarî nede maddi işlere karıştırılmamalı yoksa bu parada bir iki yılda biter vede kulüp tam olarak kapanır takımı nasıl yönettikleri belli aldıkları hiçbir adamı beş kuruşa satamazlar inanmayanlar trabzondaki bütün spor kulübelerine bir baksın ne durumdalar o zaman trabzonluların spordan ne kadar anladığı hemen ortaya çıkar

M
Murathan
8 yıl önce

Acaba bir amerikalı veya ingiliz alsaydı ne diyecektiniz..Fransanın göz bebeğini PSG'meni, M.City katarlılar aldı..bunlar dahamı az anlıyor futboldan..Resmen kulubun başına piyango vurdu..eğer olursa çok iyi olur..bence taraftar olarak destekleyelim..

O
Ozgur ata
8 yıl önce

Neden olmasin, katar bizim kardesimiz, ne zarari var. birsey yapilmazsa zaten iki uc sene sonra iflas bayragini cekecegiz

E
Erdogdulu 48
8 yıl önce

Kesinlikle yalan ve asilsiz bir haber.satilma gibi bir durum yok TRABZONSPOR un satilmasi imkansiz :-) :-) :-)

B
Bahtiyar
8 yıl önce

inşAllah haber doğrudur.tek kurtuluş olur.satılmasını istemeyn varsa ya o parayı verip kendi alsın yada laf kalabalığı yapmasın.

A
arif
8 yıl önce

isabetli olur.

A
Aliriza
8 yıl önce

Psg satıldı adamlar şimdi şampiyonlar ligin de ve belkide tur atlayacaklar. Onlar bunu dert etmedi peki neden? Futbol içinde barındırdığı ekenomik gerekçeler sebebiyle artık bizim hayal ettiğimiz bir spor dalı değil alışmamız gerek. Hayırlısı bakalım

S
sungur
8 yıl önce

şu ana kadar gelen yöneticiler har vurup harman savurdular. kulübü hiç bir başarı kazandırmadan borcun içine soktular. nasıl olsa para onlardan çıkmadı. bu gidişlede kulübün düzeleceği yok. koskoca Trabzon camiası bir takıma adam gibi sahip çıkamadık, Katarlı gelip düzeltecek. işte son bu

A
ali
8 yıl önce

ts hissesi bir günde yüzde 17 arttı ve hala artıyor. manipulasyon olabilir mi

T
toprak
8 yıl önce

gerçekler acıdır..klübü bu hale bizler gibi trabzonlu olan beceriksiz hırsız yöneticiler getirdi..siyasetin amacıda zaten klübü borçlandırıp yönetime getirdikleri yandaşlarının ceplerini doldurtup arap sermayesine satmaktı...

D
Dokuzuncu Köy
8 yıl önce

İnşAllah gerçekleşir. TS'nin bu ekonomik şartlarla büyümesi ve İstanbul takımlarıyla rekabet etmesi mümkün değildir.

C
camur
8 yıl önce

sat sat sat durma sat gitsin....

K
Kadir iskefiyeli
8 yıl önce

Parayı veren karşılığını almak ister.Göle maya çalarak yoğurt elde edilmez.Onu aldim olmadı.bunu teknik direktör getirdim olmadı.Şunu yönetici yaptım olmadı bunu yapalım.diyerek seneler gelip geçti.Ne hikmetse Muharrem Usta kendi isinde başarılı oluyorda baskanı olduğu TS de başari hayal oluyor.Bende inandım.

ömer
8 yıl önce

satacak dıgerlerı gıbı arazı yoksa hısse satısı mantıklı olur

E
ercan aslan
8 yıl önce

Aslına bakarsanız 15-20 yıldır kulüp akıllıca yönetilseydi, menejerlerle iş tutulmasa, olmayan para har vurup harman savrulmasa bu durumlara gelinmezdi. Sayın Usta yerine sn Hekimoğlu gelseydi bence bu süreç daha erken olurdu maalesef. Trabzonsporda transferler ve kadro seçimi kesinlikle kontrol altına alınmalı. Menejerlerle iş tutulmadan ,büyük masraf yapmadan ,açıklıkla transfer yapılmalı. Hedef çok büyük tutulmadan 2-3 yıl yeniden yapılanma ile ağırlıklı olarak kendi kaynaklarımıza dönerek ve de taraftarlar da kararlara dahil edilerek ve hatta üyelik konuları daha cazip hale getirilip hem üyeliğin sayısal olarak arttırılması hem de aidatların daha düzenli ödenmesi ve gerekirse de başka yardım kampanyaları düzenleyerek kulübün düze çıkartılması sağlanmalıdır. Dürüst olunursa ve taraftar inanırsa her türlü yardımı yapar.Trabzon kendi haline bırakılsa 2-3 yılda ayağa kalkar inşAllah

M
Muro
8 yıl önce

Kimseye satılamalamaz bu takım. Kümede düşse bizim takımımız bizim değerimiz kültürümüzür.o satıyor bu satıyor, biz onlar gibi değiliz onlar nyaparsa yapsın.

A
ahmetyhan
8 yıl önce

inşaAllah satılır

Y
Yasin kazanci
8 yıl önce

Bence direk satilmali . Böyle seye hayir denmez . Adi tek trabzonspor kalsin ve trabzonda kalsin yeter . Muharemm usta para veremiyorsa ozaman katar kardeslerimiz versin

S
Sadullah
8 yıl önce

%50 olamaz

ŞEHZADE
8 yıl önce

Battı balık yan gider.Trabzonspora zarar verenler hesap verecekmi.Bu borca ortak edilecekmi .? Yoook Ozaman .Battı balık yan gider arkadaş.

ŞEHZADE
8 yıl önce

Acaba diyorum Trabzonspor bu duruma getirilmek için senaryolarmı çizildi.:? Bu senaryoyu çizenler kimlerdir.

F
FC LİVERPOOL
8 yıl önce

EĞER SATILIRSA GERÇEKLEŞİRSE ŞUAN CL DE İZLEDİĞİNİZ BARCELONA MANCHESTER CİTY PSG CHELSEA SEVİYESİNDE OLURUZ 5 YIL İÇİNDE MENFAATCİLER ENGEL OLMAK İSTİYECEKTİR ÇÜNKÜ TS NİN İÇİNDE O KADAR HIRSIZ VARKİ EVİNE EKMEĞİ TS Yİ SOYARAK GÖTÜRÜYORLAR BİR FANATİK TARAFTAR VE BİLİNÇLİ BİR BİREY OLARAK KESİNLİKLE SATILMALI EN DOĞRU KARAR BUDUR

K
Köroğlu
8 yıl önce

İnşAllah satılır da yiyicilerden kurtuluruzda takım düzlüğe çıkar.

A
Ahmet Ali Sahin
5 yıl önce

Teklif çok makul.. Bence ortak olunsun Katar KRALİYET AİLESİ ile.. Çok büyük bir ivme olur klüp için yıllık 100 milyon dolar transfer bütçesi olan dev bir klüp oluruz. Bence doğru karar..

K
KADIOĞLU
5 yıl önce

Uşaklar bende bir Trabzonlu hatta bir TRABZONSPOR'lu olarak sampiyon olmayi çok isterim ama bunu katar veya başka birilerinin sayesinde 9pmasını istemem kendi başımıza olmasını tercih ederdim

K
KADIOĞLU
5 yıl önce

Uşaklar bende bir Trabzonlu hatta bir TRABZONSPOR'lu olarak sampiyon olmayi çok isterim ama bunu katar veya başka birilerinin sayesinde 9pmasını istemem kendi başımıza olmasını tercih ederdim