| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 25 Mart 2026 20:52

Giresunspor profesyonel liglere veda etti

Nesine 3. Lig’de 52 Orduspor’a sahasında 1-0 mağlup olan Giresunspor, bitime haftalar kala kümede kalma şansını tamamen yitirdi.

Nesine 3. Lig 26. hafta mücadelesinde Giresunspor, kendi sahasında 52 Orduspor’u konuk etti. Ligde kalma umutlarını sürdürmek için mutlak galibiyet hedefiyle sahaya çıkan Yeşil-Beyazlılar, sahadan 1-0’lık mağlubiyetle ayrıldı. Bu sonuçla matematiksel olarak küme düşmesi kesinleşen Karadeniz ekibi, profesyonel liglere veda ederek büyük bir üzüntü yaşadı.

Kader Maçında Tek Gol Yetti

Ligin kaderini tayin edecek olan kritik karşılaşmada Giresunspor, rakibi karşısında aradığı golü bulamadı. 52 Orduspor’un tek golüne engel olamayan Giresun temsilcisi, 90 dakika sonunda puan cetvelinin son sırasına demir attı. Alınan bu yenilgi, camia için sonun başlangıcı oldu.

Tarihi Bir Hüsran

Yıllarca üst liglerde mücadele eden Giresunspor, aldığı bu mağlubiyetle profesyonel futbol tarihindeki en acı günlerinden birini kaydetti. Kulübün içinde bulunduğu zorlu süreç, sahadaki skorlara da yansıyınca Yeşil-Beyazlı takımın bir alt lige düşmesi kaçınılmaz hale geldi.

Umutlar Tükendi

Maçın bitiş düdüğüyle birlikte Giresunsporlu futbolcular ve taraftarlar büyük üzüntü yaşarken, kulübün kümede kalma umutlarının tamamen tükendiği belirtildi.

Yorumlar (9)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

M
Mantıksız
3 ay önce

Maalesef, bu Karadeniz Takımlar Süper Ligi çıkınca, rakib olarak kendilerini sürekli Trabzonspor’u gördüler !! Hele bir de yendiklerinde, “Trabzonspor kümeye” sloganı atmaya başladılar !! Sonuç ?? Kendileri düştü, Trabzonspor dimdik ayakta !! Bizi yenmek marifet değil, kümede kalmak marifet !! Sonrasında çoğu kaybolup gitti !! Diğerleri de bağırdı sürece, onlar da kaybolacak !!

T
TS61
3 ay önce

etme bulma dünyası.şampiyon olduğumuz sezonda sahamızda yılın topunu oynayarak iki puanımıza sebep olmuşlardı.hemde size bedava topçu verdiğimiz halde bu vefasızlığı yaptınız.ama her şeye rağman yinede üzüldüm.inşaallah akıllanarak tekrar süper lige çıkarsınız.

T
Trabzonlu
3 ay önce

Beter olun darısıda tüm Trabzonspor düşmanı karadenizin küçük asansör takımlarına inşallah

T
Trabzonsporlu
3 ay önce

Üzücü oldu. Kardeş Giresunsporumuzu en yakın zamanda üst liglerde görmek isteriz

G
Gurbetçi
3 ay önce

Burda Giresunspor’a sallayanlar bilmez biz gurbetçiler Trabzon’a gelirken Treboluda anayolun tam üstünde dev bir Trabzonspor bayrağı asılırdı Trabzon’dan sonra en çok Trabzonspor taraftaırı Giresun’da vardı taki avcı zamanında rakiplerine yenilip gidip orda Giresun’a dört atıp küme düşürene kadar,onlara yanlışı biz yaptık onlar deyil bu yazdıklarınız gerçekten çok ama çok ayıp..

Tüm Yorumlar (9)

M
Mantıksız
3 ay önce

Maalesef, bu Karadeniz Takımlar Süper Ligi çıkınca, rakib olarak kendilerini sürekli Trabzonspor’u gördüler !! Hele bir de yendiklerinde, “Trabzonspor kümeye” sloganı atmaya başladılar !! Sonuç ?? Kendileri düştü, Trabzonspor dimdik ayakta !! Bizi yenmek marifet değil, kümede kalmak marifet !! Sonrasında çoğu kaybolup gitti !! Diğerleri de bağırdı sürece, onlar da kaybolacak !!

T
TS61
3 ay önce

etme bulma dünyası.şampiyon olduğumuz sezonda sahamızda yılın topunu oynayarak iki puanımıza sebep olmuşlardı.hemde size bedava topçu verdiğimiz halde bu vefasızlığı yaptınız.ama her şeye rağman yinede üzüldüm.inşaallah akıllanarak tekrar süper lige çıkarsınız.

T
Trabzonlu
3 ay önce

Beter olun darısıda tüm Trabzonspor düşmanı karadenizin küçük asansör takımlarına inşallah

T
Trabzonsporlu
3 ay önce

Üzücü oldu. Kardeş Giresunsporumuzu en yakın zamanda üst liglerde görmek isteriz

G
Gurbetçi
3 ay önce

Burda Giresunspor’a sallayanlar bilmez biz gurbetçiler Trabzon’a gelirken Treboluda anayolun tam üstünde dev bir Trabzonspor bayrağı asılırdı Trabzon’dan sonra en çok Trabzonspor taraftaırı Giresun’da vardı taki avcı zamanında rakiplerine yenilip gidip orda Giresun’a dört atıp küme düşürene kadar,onlara yanlışı biz yaptık onlar deyil bu yazdıklarınız gerçekten çok ama çok ayıp..

T
TRABZON61
3 ay önce

Giresunspor Süper Lige çıkıp düştüğü zamana kadar omurgalı bir duruş sergiledi.. İstanbul takımlarına eyvallahı olmadı.. Elbette bizimle oynadıkları maçlarda da galip gelmek istemesi gayet normaldi.. Samsunspor da aynı şekilde. İstanbul takımlarına karşı mücadelelerini veriyor bize de aynı şekilde.. Zaten biz de bunu istiyoruz. Rizespor gibi değiller. Rizespor un ligde kalma sebebi FB ye her sene 6 puan vermek bir de bize puan kaybettirip FB ye avantaj sağlamak...

S
SELYA
3 ay önce

Haddini bilmezsen, en dibe gidersin....Maraba kendini "Ağa" zannetmeyecek....Sırada bir-iki minik takım daha var, zamanı gelince onlar da dibe.....

S
sıradan vatandaş
3 ay önce

Hem katılıyorum hemde katılmıyorum

E
ERAY EYÜBOĞLU
3 ay önce

yazık o stadyuma