Spor Toto 1. Lig ekiplerinden Akın Çorap Giresunspor'da kulüp başkanı Mustafa Bozbağ, Fenerbahçe mağlubiyetinin üzüntüsünü yaşadıklarını söyledi.
Bozbağ, gazetecilere yaptığı açıklamada, dün akşam seyircileri önünde Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finali ilk maçında karşılaştıkları Fenerbahçe'ye 2-1 mağlup olduklarını anımsattı.
Maçın özellikle ikinci yarısında etkili tarafın kendileri olduğunu belirten Bozbağ, "Maçın ikinci yarısı itibarıyla Giresunspor olarak daha üstün oynayan taraf bizdik. Fenerbahçe'yi sahasına hapsettik. Farklı kazanabileceğimiz bir maçtı." dedi.
Bozbağ, kazanabilecekleri bir maçta sahadan mağlup ayrıldıklarını dile getirerek, "Oyuncularımız çok üstün performans sergiledi. Ben hepsine teşekkür ediyorum. Fenerbahçe'yi, geçtiğimiz pazar günü oynanan maçta Trabzonspor bile bizim kadar zorlayamadı. Kazanabilirdik ama olmadı. Bunun üzüntüsünü yaşıyoruz." diye konuştu.
Karşılaşmanın hakemi Yaşar Kemal Uğurlu'nun hem kendileri hem de Fenerbahçe lehine hatalı penaltı kararlarında hatalı düdükler çaldığını savunan Bozbağ, şunları söyledi:
"Maçın hakeminin bize verdiği penaltı, bence penaltı değildi. Karşı tarafa verdiği penaltı da penaltı değil. Ben kornerlerde böyle penaltı çalındığını görmedim. Eğer her korner pozisyonunda yaşanan her ikili mücadeleye penaltı çalınırsa bu ülkede maçlar penaltıdan geçilmez."
Bozbağ, ligin 20. haftasında 4 Şubat Pazar günü sahalarında İstanbulspor'u konuk edeceklerini kaydederek, hedeflerinin 3 puana ulaşmak olduğunu söyledi.
Giresun halkına Süper Lig sevinci yaşatma hedefinde olduklarını vurgulayan Bozbağ, "Pazar günü İstanbulspor ile çok önemli bir maç oynayacağız. Bu karşılaşmayı kazanarak 3 puana ulaşmak, bu memleketin 40 yıllık Süper Lig'e yükselme hayalini gerçekleştirme hedefinde ilerleyeceğiz." ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (39)
Alparslan Ayyıldız.
8 yıl önceBağlayın şunu
Bulancaklı TS
8 yıl önceGiresunspor son dakikada haksız penaltıyla mağlup oldu ama bu keltoş çıkıp Trabzonspor bizim kadar ezemedi feneri diyor ve hakemi takdir ediyor. Allah akıl versin
Temel bilgin
8 yıl önceSonra trabzon bizi düşürdü derler ayıp be
Faruk
8 yıl önceBoşuna konuşuyorsun maçın sonucu kaç kaç penaltıyı kaleye vuramıyor senin futbolcun böyle penaltı atışı dünyada yoktur bahane hazır neymiş trabzondan daha iyi oynadık oynadınızda ne oldu sonuç yenildiniz bence yenilenin konuşmaması lazım sen konuşmaya devam et
EMİR61.
8 yıl öncePAZAR GÜNÜ İSTANBULSPORA YENİLECEN BE ANGOŞ.
Amokaçı
8 yıl önceİşine bak bu kafayla 40 yıl daha beklersin çıkmayı, Rize+Giresunspor +Samsunspor = etmez Trabzonspor, Sen ağlamaya devam et. Şikeci Peker çıkasın sizi. Fenerbahçe penaltısından sonra seyirciniz Aziz Yıldırım dan şike yapmasını bağırarak dilendi. İşine bak haddini bil, git bitli palasını işlet. Saydaş çocuğu.
EMİR61.
8 yıl önceHİÇ BİR KARADENİZ TAKIMINDAN TS YE FAYDA GELMEZ,YILLARDIR HEP BÖYLE OLDU.
Adam doğru diyo
8 yıl önceAdam haklı hemen sağa sola çekmeyin şu an ts den başka kötü top oynayan varmı
Eynesilli
8 yıl önceAdam dogruyu konusmus,fener macinda trabzon futbolmu oynadi..okadar seyirciye karsi üstünlük kuramadi sahamizda,onun icinde beraberlige oynadi ve basardi.
Süleyman Özmen
8 yıl önceTrabzonspor bile derken bilinç altında bizim büyüklüğümüzü ortaya çıkartıyor
Yasar
8 yıl önceBunun gibi dengesizler yüzünden GiresunAlucralı olarak Giresunspor dan nefret eder olduk. Giresunluların büyük çoğunluğu Trabzonspor’u tuttuğu için bu dengesiz Ts ye laf atıyor
ERHAN
8 yıl önceLa bak işine sanamı kaldı Trabzonspor lağım faresi
Süleyman
8 yıl önceEvet. Fenerin kazandığı penaltı penaltı değildi. Ama A. Kocaman hala bu haemlerle şampiyon olamayız diyor.
Süleyman
8 yıl önceSorar mısınız A.Kocaman 2011 yılında hangi hakemlerle şampiyon oldu.
Akıncı
8 yıl önceAdam doğru söylüyor,biz fener maçında Giresun kadar pozisyon mu bulduk?
Göreleliler TS
8 yıl öncegiresunspor olarak hakeme ve tffye tepki göstermesi gerekirken fenere yalakalık yapıyor. Böyle başkanlık olunmaz
Mehmets
8 yıl önceNe olmuş yani öyle dediyse çok büyütmeyin
Serkan
8 yıl önceHaklısın keltos böyle devam et belki azize sana bi cif krampon verir..Bu adamlar sanki bilerek görevlendirilmiş gibi Karadenizde bozgunculuk yapıyor hayret birşey arkadaş.
Vartoli halil 61
8 yıl önceBAŞKAN DIYORKI TRABZONDAN İYİ OYNADIK SONUÇ
FC LİVERPOOL
8 yıl önceadam haklı REZİL FUTBOL OYNUYORUZ
NET61OSMAN
8 yıl önceNET61OSMAN NET TRABZONSPOR BIZE HER TARAF TRABZON OKEY
Necip Uzunalioğlu
8 yıl önceBünyamin Gezer, Bülent Hkldırım baş rolerde. Gerisini araştırın.
DOĞRU
8 yıl önceE, DOĞRU TS TOP OYNAMADI Kİ. NİYE BU TEPKİ. FB NEREDE? TS NEREDE?
Ahmet kültür
8 yıl önceTFF1 lig takımı Giresunspor Fener'e bariz bir oyun üstünlüğü yakalamış tır ben bir Giresun luyum GİRESUNSPOR taraftari olmamla beraber Trabzonspor taraftarı yimda ve ben Trabzonspor başkanına lağım faresi desem hoşunuza gider mi başkanımız sayın Mustafa Temel Bozdağ söylediğinde ben şahsen bir anormallik göremiyorum Trabzonspor ilk yarısında tamamen yoklari oynamıştır yanlış neresinde bunun yaşım 49 buradan yorum yapanlara bu takım için yani Trabzonspor için deplasman Lara içeride bir o kadar maçlarına gittim acaba yalnız istiyorsanız 10000 lerce giresunlu olarak Trabzonspor u desteklemeyiz Giresun bizim kanımız canımız laf söylemek rencide etmek kimsenin haddine değildir çok çok sevdiğim Trabzonspor da aynı şekilde burada klevye başına oturup hakaretler yapmak kimsenin haddine değildir bu böyle biline
Forza Ts
8 yıl önceBu kel kim arkadaşlar ilk kez görüyorum hem giresun hangi ligde:))
ms.19888
8 yıl önceKomşu illerin kendilerini Trabzonspor ile kıyaslamaları boş sahamızda ortalama 30 bine oynuyoruz iddiamız azken bu da bizim ayrıcalığımız
Yalan degil
8 yıl önceAdam haklı beyler. Giresun kadar zorlayamadik feneri hele ilk yarı çok kötüydük
Zeki
8 yıl önceBu adam tımarhanedenmi cıkdı ne konuşduğunu kendi bilmiyor yalakalık yapıyor istanbollardan kalitesiz herif
musa
8 yıl önceFb,yi 1461 eze,eze elemişti,bu iş mücadele işi oynarsan kazanırsın
1461
8 yıl önceinsanın babasını örhek alması güzel bişey çokda şey yapmamak lazım....
Çepni̇oğlu
8 yıl öncebu gibi kişileri ciddiye alamamak lazım . gülüp geçelim :D
halil
8 yıl öncemesele doğruyu konuşmak değil, mesele giresun-fb maçı için yorum yaparken neden trabzonspor hakkında yorum yapma ihtiyacı hissediyor bu çapsız?
TİREBOLULU
8 yıl önceya ben Giresun kimle oynuyorsa onu tutuyorum demekki boşuna değil. o yüzden az biraz pirelendilermi ağızlarına vuruyor.
GİRESUNLU
8 yıl önceAlemin kralı GİRESUNSPORDUR.........
Emin Baş
8 yıl önceTerbiyesizler hem bulancaklı hemde trabzonu tutuyorlar bunlar giresundan sileceksin giresunlu olupta trabzonu tutanlar giresunsporun birincilikte oynadığı zamanları bilseler giresunumuza sasahip çıkarlar.......
Ts Taraftarı
8 yıl önceDedi ve çıkamadı
Ssrver ç
8 yıl önceFazla zorlama yırtarsın
Karaca61
8 yıl önceKimsin haddinini bil TRABZONSPOR seningibi boşboğazlıların ağzıma yakışmıyor kime uşaklık yapıyorsun belli değil
kaan
8 yıl önceGiresundan ne beklersin çorapspor...Ts ye bulaşmasa olmuyo mu yani bumu sıkıntısı...