Ziraat Türkiye Kupası finalinde Trabzonspor, Gaziantep’te Galatasaray ile karşı karşıya geliyor.
Müsabaka Galatasaray’ın 3-0’lık üstünlüğüyle devam eden, bordo-mavili taraftarlar skora tepki göstererek kulüp yönetimini hedef aldı.
Taraftarlar, “Yönetim istifa” sloganlarıyla tribünlerde protestoda bulundu.
Tüm Yorumlar (42)
Şehri Trabzon
1 yıl önceaynen beceriksiz yönetim istifaaaaaaa
KILIC
1 yıl önceBu yönetim kadar rezil bir yönetim görmedim okadar is bilmezlerki kovduklari scoutu bile geri getiriyorlar laaa adamin getirdigi transferlere bakin bir siz ne yiyorsunuz be iciyorsunuz neyin kafasini yasiyorsunuz
Ts
1 yıl önceBaşbakan borcu yok olmuyor bu işler bırak atık senden başkan olamaz
Volkan
1 yıl önceNe beklıyorduk kazanmayı bu takımla ancak bu kadar olur maalesef.. Olan oldu.. Artık seneye bakmamız lazım.. Yazık bizi bu hale düşürenler sağolsun.. Yinede canın sağolsun Trabzonum sağlık olsun..
Trabzon Sevdalısı
1 yıl önceBen böyle aciz bir Trabzonspor görmedim.
0661
1 yıl öncehemde Fatih’le birlikte
Gökhanince
1 yıl önceBu saatten sonra yapacak olduğunuz en güzel icraat istifadır..
Ercan
1 yıl önceTrabzonspor genclesmeli ağır stoper orta saha olmaz olamaz rezalet bir sene geçti
Bordo
1 yıl önceDOGRU 3 SEZONDUR REZİL TRANSFERLER BİTİK OYUNCULAR FB Lİ OZAN YETENEKSİZ O.SAHA OYUNCULARI SAKAT STOPERLER LE VE HEP AYNI TRANSFERLER 3 SEZONDUR TS U RESMEN GS BJK FB ALAY KONUSU OLDU , KULUP KOMPLE DEGİŞİN ŞART. 1 YÖNETİM 2. 3 4 FUTBOLCU HARİÇ KİM VARSA GİTMELİ 3 HOCA DRGİŞİLLİGİ ŞART. SONRA 1 YENİ YÖNETİM 2 YETENEKLİ YILDIZ AİDET OLAN 6 7 TRANSFER 3 ALMAN HOCA YENİ SEZONDA BAŞLAMALI YOKSA GELECEK SEZON DA ÇÖP OLUR
Mehmet
1 yıl önceBu gitse aynı zihniyet gelicek trabzonlu olsun Galatasaray. Yatsın fenere yatsın Bütün istanbula yatsın beter olun utanıyorum bu şehirdende bu takımadanda
Hüseyin
1 yıl önceHem yönetim hemde hoca gitmeleri gerek..
Taraftar
1 yıl önceAhmet Ağaoğlu nün göreve gelmesi elzemdir Bu yönetim ve teknik kadro ile olmayacağını herkes biliyor lütfen istifa edin .İçinizde biraz olsun Trabzonspor sevgisi barda istifa edin sayın yönetim
Türker
1 yıl önce5 sene imza attırdığın halı saha hocanı da al git başkan ! Sizin kadar vizyonsuz ve amatör yönetim hiç bir zaman gelmemişti...
......
1 yıl önceNe oldi, hani Abdullah Avcı gitsin yeter diyordunuz. Sonra Şenol Güneş gitsin yeter dediniz. Ben de diyorum ki bu cahil seyirci gitsin yeter.
Hakan
1 yıl önceAğaoğlu gelmeli tüm kadroyu baştan aşağı yeniden kurulması gerekiyor.Tekkeyide harcadı bu takım
Çebi61
1 yıl önceŞu ozan ne yapıyor? lundstram niye girdi? okay ne yaptı, banza çıkıp dragus giriyor, u19 dan salih oymamazmıydı???? Allahınızı severseniz anlayan varsa anlatsın nolur, insanın aklıyla dalga geçiyorlar!!! Adamlar lig maçında antenman yaptı şimdi de maç yapıyorlar!!! Bütün takımlar çözdü seni, pres yapıp top çıkarttırmıyorlar!!!!k kaptıklarında golü atıyorlar, bomboş topu kaleciye nişanlamıyorlar!!!!!!
Poyraz
1 yıl önceYazıklar olsun size dalga geçilerek ezilerek yenildiniz Uğurcan ve saz arkadaşları seneye gidin nereye gidiyorsanız u 19 oynasn bundan sonra
Yücel küçükali
1 yıl önceAsıl gitmesi gereken fatih tekkedir. İki maçıda galatasaraya sattı. Şu ozana tahammül eden adam külübünü satmış demektir
Paydos
1 yıl önceGs la 100 maç yapsa bu takım birinide kazanamaz.. Bu nasıl takım yahu!! Mendy , Okay ,Lustram bunlar 2, lig oyuncusu olur ancak. Çok yavaş mücadele 40lık Vakemeden öğrensinler.. Batagov mükemmeldi. Mustafa iyi kaleci dahil hepsi çöp.....
Hakan
1 yıl önceNeyin şoku bu az bile bu protesto, reziller aldığınız milyon dolarlar haram olsun bir osimen yetti.
Çaykaralı Zeki
1 yıl önceYazıklar olsun.Başka bir şey söylemeye gerek yok.Amatör herhangi bir takım bu ruhsuzlardan daha iyi mücadele eder.
İbo can
1 yıl önceFatih Tekke güle güle gitsin !!! futbolcuların hepsi gitsin ayıptır yahu !
Bordo
1 yıl önceFUTBOLCU VE FUTBOLDAN ANLAYAN BAŞKAN OLMALI BÖYLE OLMAZ 3 SEZONDUR TS BATAKLIKTA HİÇBİR DEGŞİM YOK YAW MADEM FUTBOLDAN ANLAMIYORSUN AGAOGLU GİBİ BİRİ BAŞKAN OLSIUN YANİ TS HERSEZON ŞUANDAKİ KADRODA İŞE YARAMAZ KİM VARSA TS İÇİNDE VE DIŞINDA MANAJER VB KİM VADSA TS A SATIP YİNE AYNI SAKAT ETKİSİZ YETENEKSİZ KİM VARSA KADRO DOLUCAK BIKTKK YETERR
Oflu
1 yıl önceKalitesiz yönetimin kalitesiz takımı.
Emin nl
1 yıl önceBu taraftara böyle Bir rezillik yaşatmaya kimsenin hakkı yok.yaziklar olsun gerçekten çok üzücü Bir durum
T61
1 yıl önceAzıcık şerefi olan hemen şimdi istifa eder.
Mk
1 yıl önceGerçekten de yönetim istifa . Yeter artık ağaoğlundan sonra takım mahvoldu
Kamil Çolakoğlu
1 yıl önceTakımı komple değiştirin Fatih tekkeyi gönderin bu takımdan hiçbir şey olmaz
Hasan
1 yıl önceYeter artık gerçekten. Yönetim istifa
Misafir
1 yıl önceAhmet Ağaoğlu başkan olacak .acanta yiyici yönetim defolsun gitsin
Dadaş fırtına
1 yıl önceYönetim eseriyle övünüyormu acaba.
Kaan Zorbey
1 yıl önceKendimizi kandırmayalım, hayal de görmeyelim. Stefan Savic, Ozan Tufan, Okay Yokuşlu, Batista Mendy, Anthony Nwakaeme, Serdar Saatçı, Muhammed Cham, john Lundstram, Denis Drăguș bu takımın oyuncusu değil. Yönetim bu ruhsuz oyuncuları alıp, yarın geç, tez zamanda gitsinler.
Ali Baskan
1 yıl önceFatih Tekke küçük takımlarda hocalık yapabilir fakat bu Trabzonspor olamaz! Uğurcan'a gelince Gs beni transfer eder diye extra bir sempatisi var bu takıma, Gs maçlarında kovalaşıyor! Ertuğrul Doğan ve saz ekibi yönetime gelince herşeyi denediniz olmadı, siz bu işi beceremiyorsunuz artık istifa etmenin zamanı geldi...
Misafir
1 yıl önceErtuğrul Doğan transferlerden milyon Euro’ları götürürken iyiydi şu takımındaki boş transferlerle gurur duyabilirsin .defıl git bas git bu şehire bu taraftara layık değildiniz
Ts
1 yıl önceBuyuk rezillik.
Gökhanince
1 yıl önceKardeş 3 tane ön liberoyla Avcı denedi , avcının sonunu getirdiler, şimdi aynısını tekke yapıyor , finalde 3 ön libero nedir yaaa. Bu liberolar çok hoca yer...
Hamdi
1 yıl önceBaşkannnnn defıoooollllllllllllll
Ali
1 yıl önceSayın Ertuğrul DOĞAN istifada bir erdemdir. Bunu becerebileceğine inanıyoruz. Lütfen
Rezillik
1 yıl önceAnlaşılan seneye de ızdırap çekmeye devam
MİSAFİR
1 yıl önceYÖNETİM İŞE YARAMAZ FUTBOLCULARINI ALSIN GİTSİN. SAHADA DOĞRU KOŞAN YOK, MÜCADELE EDEN DOĞRU YOK, RUH YOK. SCOUT EKİBİ BU FUTBOLCULARI BULUYORSA BİRGÜN KULÜPDE TUTMAYIN DIŞARI ATIN FAKAT ONLAR BULUYOR YÖNETİM ALMIYORSA YİNE BOŞUNA PARA ALIYORLAR ONLARA GEREK YOK KULÜBÜN DEMİRBAŞI OLMUŞLAR. KULÜBDEKİ İŞE YARAMAZ KİŞİLERİ TEMİZLEYECEK, FUTBOLDAN ANLAYAN İYİ BİR BAŞKAN LAZIM...
Vatandaş
1 yıl önceYönetim finans kısmını iyi yönetiyor fakat futbol kısmını hiç yönetemiyor. Hem finansal, hemde futbolu çok iyi yönetecek, Dursun Özbek gibi bir başkana şiddetle ihtiyaç var. Bu kadar rezilliğin faturasını sadece Abdullah avcıya kesmek yeterli ve ikna edilebilir değil. Sormazlar mı adamı bu kadar senaryo oynanırken yönetim armutmu topluyordu. Bu kadar acemilik köy muhtarına bile fazla..
BENHAKAN
1 yıl önce........adamsın hislerime tercüman oldun