| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 25 Mart 2026 17:47 Güncellenme tarihi: 25 Mart 2026 17:51

Galatasaray'ın Gizli Planı mı? Tepki maçın önüne geçerse kaybeden Trabzonspor olur!”

Haber61’de yayınlanan Saha Kenarı programında, Galatasaray formasıyla Trabzon’a gelecek olan Uğurcan Çakır üzerinden oluşan gündem değerlendirildi. Çıtlak ile Şahin, bordo-mavili taraftarın tepkisinin maçın önüne geçmemesi gerektiğini vurguladI.

Trabzonspor’un Galatasaray ile oynayacağı kritik karşılaşma öncesinde gözler bu kez Uğurcan Çakır üzerinden oluşan atmosfere çevrildi. Haber61’de yayınlanan Saha Kenarı programında konuşan Haber61 Haber Müdürü Okan Çıtlak ile Trabzonspor yorumcusu Gökmen Şahin, tecrübeli kalecinin Galatasaray formasıyla ilk kez Trabzon’a gelecek olmasının tribünlerde nasıl karşılanacağına ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

Programda yapılan yorumlarda, Uğurcan Çakır’ın Galatasaray’a transfer sürecinde ısrarcı olduğuna yönelik görüşlerin taraftar tepkisini büyüttüğü ifade edildi. Ancak iki isim de tepkinin maçın önüne geçmesinin Trabzonspor açısından risk oluşturabileceğine dikkat çekti.

“İSTANBUL MEDYASININ AKIL VERMEYE HAKKI YOK”

Okan Çıtlak, Uğurcan Çakır’a yönelik oluşan tepkinin yalnızca transferden değil, Galatasaray’a gitme konusundaki ısrar algısından kaynaklandığını söyledi. İstanbul medyasının ise bu süreçte Trabzonspor taraftarını hedef alan bir tutum sergilediğini belirtti. Çıtlak, “Bir tepki var, hazırlık var belli ki. Uğurcan, Galatasaray formasıyla ilk kez Trabzon’a gelecek. Ne kadar para kazandırdığından bağımsız olarak, Galatasaray’a gitmesi için ısrarcı olmasından kaynaklı olduğu görüşündeyim. İstanbul medyası da Trabzonspor taraftarının bu durumunu eleştirmeye başladı. Uğurcan milli takıma seçilmezken sesleri çıkmazken, şimdi Uğurcan aşkı depreşti. Trabzonspor taraftarına ‘yapmayın, etmeyin’ diye akıl verecek düzeyde değilsiniz. Trabzonspor taraftarına ayar vermeye çalışıyorlar.”

“TEPKİ OLACAKSA OLSUN AMA MAÇIN ÖNÜNE GEÇMEMELİ”

Çıtlak, tribünlerin tepkisini göstermesinin doğal karşılanabileceğini ancak asıl odağın takımın desteklenmesi olması gerektiğini vurguladı. Geçmişte benzer örneklerde rakiplerin bu tür atmosferlerden yararlandığını söyledi. Çıtlak, “Trabzonspor taraftarı tepkisini gösterecekse gösterecektir ama oraya takılı kalmamak gerek. Burada takımının yanında olmak gerekiyor. Mesela zamanında Fenerbahçe ile Trabzonspor arasında yaşanan gerginliklerde Volkan Demirel öne çıkarılıyordu, herkes Volkan’la ilgileniyordu ama maç gidiyordu. Aynı şekilde Mert Hakan Yandaş’a, kaleci İrfan Can Eğribayat’a odaklanıyorduk. Galatasaray bunu Selçuk İnan’la yaptı, sonra kaybeden Trabzonspor oldu. Bu tarz olaylar peş peşe gelip Trabzonspor’un dikkatini farklı yere çekti ve Trabzonspor sahada kaybetti. Uğurcan’a tepki göstermek için zamanın çoğu harcanırsa yine Galatasaray kazanır gider. Aksi halde tepki gösterilecekse gösterilsin, ardından takımı desteklemek gerekir.”

“UĞURCAN ARTIK TRABZONSPOR OYUNCUSU DEĞİL”

Gökmen Şahin ise konuya daha çok kulüp menfaati açısından yaklaştı. Uğurcan Çakır’ın Trabzonspor tarihindeki yerinin ayrı olduğunu ancak bugün itibarıyla profesyonel bir transfer sürecinin yaşandığını söyledi. Şahin, “Uğurcan Trabzonspor oyuncusu değil. Trabzonspor yönetiminin bu rakamlara, bu yaştaki bir kaleciyi vermesi bana göre Trabzonspor camiası adına çok önemli bir başarıdır. Uğurcan, Trabzonspor özelinde yeni bir konu değil. Geçtiğimiz sezonlarda da Trabzonspor’dan ayrılmak istiyordu. Burada Trabzonspor yönetimi bu süreci çok iyi yönetti. Trabzonspor’un belki de tarihinde göremeyeceği kaleciden transfer geliri sağladı. Ayrıca Trabzonspor’da görevini yapmış bir kaleci.”

“TRABZONSPOR TARAFTARINI YÖNLENDİRMEYE KİMSENİN HAKKI YOK”

Gökmen Şahin de taraftarın nasıl tepki vereceğine dışarıdan yön verilmesini doğru bulmadığını belirtti. Kendi görüşünün, tepkinin büyütülmesinin maça katkı sağlamayacağı yönünde olduğunu ifade etti. Şahin, “Uğurcan’a tepki koymak noktasında insanların Trabzonspor taraftarını yönlendirme gibi bir lüksü yok. Fotoğrafı iyi değerlendirmek, iyi bakmak gerekiyor. Tepkileri abartmadan, ki kendi kişisel fikrim; bence tepki koysan ne olur, koymasan ne olur mantığındayım. Trabzonspor para kazandı mı, kazandı. Buna bakmak lazım. Uğurcan bir de kaptanlık yapmış, artık profesyonel dünyada yaşıyoruz. Duyguları bir kenara bırakabiliyor. Artık dönem farklı.”

“EN BÜYÜK CEZA ONUN DÜŞÜK PERFORMANSI OLUR”

Gökmen Şahin, taraftarın kırgınlığını anlayabildiğini ancak maç atmosferini bozacak ölçüde bir reaksiyonun Trabzonspor’a zarar verebileceğini söyledi. Uğurcan Çakır’ın baskıdan beslenebilen bir kaleci olduğunu da vurguladı. Şahin, “Trabzonspor taraftarını gidişi üzebilir. ‘Dozer Cemil’ sözü bu sefer ters oldu. Ama geçmişte de Ali Kemal Denizciler, Abdullahlar gitti. Bu tepkiyi aşırıya kaçmadan vermek lazım. Maçın atmosferini bozacak koreografiye gerek var mı bilmiyorum. Uğurcan Çakır bu tepkilerden güç alan bir kaleci. Beşiktaş maçlarındaki hırsı ortada. En büyük ceza onun düşük performansı olur.”

Yorumlar (11)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

K
Kadıköy 61
3 ay önce

Tepki olacaktır olmalıdır mevzu başka takıma gitmek yada tarihi bonservis kazandırmak değil MEVZU ADAMLIK...

S
Salih
3 ay önce

Uğurcan ın gitmesi bize uğurlu geldi. Hem para kazandık hem de lig ikincisiyiz . Uğurcan ı bırak maça bak. Kazanırsak şampiyonluk yolumuz da açılmış olur.

Z
Zeynep
3 ay önce

Onlar çok zeki. Her türlü oyun var onlarda.

T
Temiz futbol
3 ay önce

İnşallah takım üzerinde taraftar baskısı oluşturmayız.Uğurcan öyle ya da böyle bizim son şampiyonluğumuzda çok katkısı olmuştur.taraftarımız onu protesto edebilir ama hakaret etmemeli.biz takımımızı desteklemeliyiz top rakipteyken de rakibi baskı altına almalıyız...

H
Hasan
3 ay önce

Adam profesyonel futbolcu taraftarı olduğu takıma gitti. Şunu çok net gördük ki altyapı oyuncusu olmakla Trabzonsporlu olmak, Trabzonlu olmakla Trabzonsporlu olmak çok farklı şey. Trabzonspor özellikle altyapısı için milyonlarca Trabzonsporlu içinden en yeteneklileri bulup alamk zorunda. Trabzonsporlu kulüp menfaatini gözetler. Uğurcan Trabzonsporun daha yüksek maaş teklifini reddetipa ait olduğu yere gitti. Yönetim de bu gidişte kulüp menfaatini köküne kadar gözetledi Bizden değildir

Tüm Yorumlar (11)

K
Kadıköy 61
3 ay önce

Tepki olacaktır olmalıdır mevzu başka takıma gitmek yada tarihi bonservis kazandırmak değil MEVZU ADAMLIK...

S
Salih
3 ay önce

Uğurcan ın gitmesi bize uğurlu geldi. Hem para kazandık hem de lig ikincisiyiz . Uğurcan ı bırak maça bak. Kazanırsak şampiyonluk yolumuz da açılmış olur.

Z
Zeynep
3 ay önce

Onlar çok zeki. Her türlü oyun var onlarda.

T
Temiz futbol
3 ay önce

İnşallah takım üzerinde taraftar baskısı oluşturmayız.Uğurcan öyle ya da böyle bizim son şampiyonluğumuzda çok katkısı olmuştur.taraftarımız onu protesto edebilir ama hakaret etmemeli.biz takımımızı desteklemeliyiz top rakipteyken de rakibi baskı altına almalıyız...

H
Hasan
3 ay önce

Adam profesyonel futbolcu taraftarı olduğu takıma gitti. Şunu çok net gördük ki altyapı oyuncusu olmakla Trabzonsporlu olmak, Trabzonlu olmakla Trabzonsporlu olmak çok farklı şey. Trabzonspor özellikle altyapısı için milyonlarca Trabzonsporlu içinden en yeteneklileri bulup alamk zorunda. Trabzonsporlu kulüp menfaatini gözetler. Uğurcan Trabzonsporun daha yüksek maaş teklifini reddetipa ait olduğu yere gitti. Yönetim de bu gidişte kulüp menfaatini köküne kadar gözetledi Bizden değildir

H
Hasan
3 ay önce

Uğurcan on gidişini abartmak Trabzonspora zarar verir. Becerebiliyorsanoz motivasyonunu düşürün. Uğurcan gerilimi şeyhine çevirebilen bir tip. Karşı tarafın ekmmeğine yağ sürmeyelim. Kendi takımıza odaklanalım. Hakeme odaklanalım haksız karar veremedim.

T
Tslu
3 ay önce

Tam tersi uğurcanı tribünlére çağırıp alkışlamadan sessiz protrste edip göndermeli..

ŞEREFLİ TS
3 ay önce

Ülkenin en sinsi takımıdır gs dostumuzda asla olmamıştır bizim en büyük hainlik yapan varsa oda gs dir uğurcana gelince ertğrul başkanın ve tekkenin lafını yere düşürmüştür Trabzonspor u küçük düşürmüştür inş başarısız olur saygısız 90 dk işim var onla

T
Ts
3 ay önce

Uğurcan ile ne işi var taraftarın.Eger tepki gostereceksek onu görmezden gelecez.Amac maçı kazanmak ne işimiz var Uğurcan ile.Ugurcan yıllar ts de oynadı.Hala 61 plakayı kullanıyor.

F
Farozz
3 ay önce

Bence verilecek en güzel tepki maç önü kooragrafi de Onur Recep Kıvrak a yer vermektir,...o da olmazsa Onur a tezahuratta olur..Dozer Cemil..Onur Kıvrak..

A
Ali durkaya
3 ay önce

Eger tepki olursa yanliş olur sıkıntıyı yönetım çekiyor nedeni kasa tamtakır iken ugurcan bu takıma hayat verdi bunu öyle bilelim ben kime giderse gitsin degerlerımize sahıp çikalim tas atmayalim lütfen ugurcan ile gurur duyalim seyırci duygusal davranmamali aksine alkillamali 33milyın euro butuk para