Trabzonspor, Galatasaray’ın geçtiğimiz hafta yaptığı paylaşıma, sarı-kırmızılı ekibin Kocaelispor ile berabere kalmasının ardından sosyal medya üzerinden manidar bir karşılık verdi.
Geçtiğimiz hafta oynanan Corendon Alanyaspor - Trabzonspor müsabakasının 1-1 eşitlikle sonuçlanmasının hemen ardından, Galatasaray resmi sosyal medya hesaplarından gülen oyuncuların yer aldığı bir fotoğraf paylaşılmıştı. Bu paylaşım, bordo-mavili camiada tepkiyle karşılanmıştı.
Sosyal Medyada Paylaşım Savaşı
Trendyol Süper Lig’in güncel haftasında Galatasaray, sahasında Kocaelispor ile 1-1 berabere kaldı. Mücadelenin bitiş düdüğünün çalmasıyla birlikte Trabzonspor cephesinden dikkat çeken bir hamle geldi.
Trabzonspor resmi hesapları, genç oyuncu Oluai'nin güldüğü bir fotoğraf karesini takipçileriyle paylaştı. Paylaşımda "Limited edition" (Sınırlı üretim) ifadesine yer verilerek bordo-mavi kalp emojileri kullanıldı.
Zamanlama Dikkat Çekti
Bordo-mavili kulübün bu paylaşımı, Galatasaray’ın puan kaybettiği maçın hemen ardından yapması, spor kamuoyunda "misilleme" olarak yorumlandı. Paylaşım kısa sürede Trabzonsporlu taraftarlar tarafından yoğun etkileşim alarak sosyal medyanın gündemine oturdu.
Tüm Yorumlar (25)
Yilmaz buyuktas
2 ay önceMisilleme yapacagina sahada mucadele verin birakin saha disi sacma sapan cocuk gibi mesajlasma islerini gordunmu biraktigin 2 puanin onemini simdi tekke efendi.belkide gs fener beraber kalacak ama.bizde ne i kafa ne ruh ne konstre ne ozguven var karombole gittik patladi yazik.elimize altin tepside gelen firsati kacirdik.
Kadıköy 61
2 ay önceŞimdi kaybettiğimiz puanlara yanarız ahh trabzonspor um ah
ofli
2 ay önceEvet ,Levent Tüzemen Efendi cildirdi Hahahahahah..Beter olun BETERRRRRRRR...Hayde Fatih Tekke Hala Sansimiz var 5 maci alin. INADINA..
Hayvan Terbiyecisi
2 ay önceOulai paylaşacağına, çokar lovik yerine topçu alsan lider bizdik. Şu yönetime ne desem mahkemelik oluruz
waka
2 ay önceGS puan kaybetti alanya maçını alsak sampiyon olabilirdik. kafalarını taşlara vursunlar şimdi. futbolcular şampıyonluğa inanmamıslar belli. yoksa ne yapıp edip macı almaları lazımdı. giden 2 puana yazık resmen.
Garip
2 ay önceAlanyada şampiyonluğu bıraktın sen neyin kafasını yaşıyorsun. Şutaya bak ya koca Trabzonspor kimlere kaldı. Ya sizi Allah bildiği gibi yapsın .:… Şuraya bak ya uğraştığınız şeye bakın Lan şampiyonluk gitti bütn dediniz bu olmalıyken yaptığınız şeye bakın çok manidar bir paylaşım bizi şampiyon yapar…..
Oflu
2 ay önceBizim zeka yoksunu ve yetersiz takım Alanyaspor'u yenmiş olsa şampiyonluğa ortak oluyordu. Yazıklar olsun bizim yetersiz takıma.
Efulim
2 ay önceBu işleri boşverin ya, sempatik olunmuyor bu hareketlerle aksine anti sempatiklik kazanılıyor. Hiç bir şey oynayamayan alanya'ya oyan verdik hemde öne geçtiğimiz halde. Sizler inanmadınızki taraftarı inandırabilesiniz. Ama yinede bu heyacanı yaşattuğınız için tşkler.
EK
2 ay önceAllah’ın sopası yok derler ya, hesabı Körfez’e kestirdi…
Kemal kurt
2 ay önceOy oy oy elimize gelen fırsat imiş ama neyse helal olsun sana Trabzonspor her zaman her yerde destek tam destek hayde cincon boş
EROĞLU
2 ay önceAH TRABZONSPOR AH ALANYADA NEDEN İKİ PUAN BIRAKTINKİ ! TAMDA GS. PUAN KAYBETTİGİ HAFTADA ŞAMPİYONLUK KACTI
Hasan
2 ay önceKoskoca GS yaptığı Nhaga transferi ile maç sonu misilleme ile çocuklaşmış. TS bu çocukluğa ayak uydurmuş. Umut ve Lovikle şampiyon olacağını zannediyor. Bu sonuç diğer bütülmüşün işime yarar. GS taraftarı Nhaga transferini protesto edecekti golcü aldıracaktı. Yönetimlerinin dümen suyuna geldiler. Biz yemedik TS yönetimnnin eksikliğini ama laf anlatamadık. Haybeye kaybettiğimiz puanları alabilseydik hiç derbi kazanmadan şampiyon olmuştuk. Yazık oldu bu sezona
Hasan
2 ay önceLanyada iki puan, Gençlerbirliği 3 puan ekle bak ne oluyor. Kim kimi yenerse yensin en çok üçüncü oluruz gerisi yok
Nuriye
2 ay önceKomik duruma düşmeyelim. Sahada gezinen 11 kişi için Tekke iyi oynadık dedi.
Reis
2 ay önceLimited edition :D
TRABZON61
2 ay önceVay be dünkü maçta biraz daha galibiyeti isteyen taraf olsaydık ve 3 puanı alsaydık makas daralmıştı.. şimdi yine 4 puan fark var ama zaman daraldı. bir tek GS FB maçında minimum bir taraftan 2 puan kazanacağız. Ama şu anda averajın bile önemi varken bizim averajlarda dezavantajlarımız da var sanırım..
Royal
2 ay önceben en çok Antalya maçında Onachu'nun 87 dakikada kaçırdığı penaltıya yanarım.
Çebi
2 ay önceGel de antalyada kaçan penaltıya alanya daki 2 puana gençler maçına yanma şimdi 7 puan ediyor
Kaya
2 ay öncevasat topçu keşke satsak verilen rakamlara
Akçaabatlıselçuk
2 ay önceTRABZONSPOR um sidik yarışana girmeyecek ,GÜZEL EKSİKSİZ BİR KADRO ,TRANSFER GAYERETİNE ,KENDİNİ YORMALI
zekeriya
2 ay öncesen hangi maçı seyrettin? Alanya spor korkak futbol oynadı kslesinde. Sahamıza iki kere geldi, süpheli bir 0enaltıdan gol attı. Hiç pozisyonları yoktu. Trabzonspor badkılı ve güzel top oynadı. Futbolu öğren gel.
zekeriya
2 ay öncehaksız calınan puanların yarısi çalınmasaydi yanlız başına Trabzonspor liderdi. Sen de çok çabuk unutanlardansın galiba. Ya da maclaringazeteddn takip ediyorsun. GS, FB, Samsunspor, Gaziantep maclarında puanlar çalındı.
Fikri
2 ay önceBuradan ne anlıyoruz ne fatih tekke nede okan buruk bunları taşıyan onacu ve osimenmis.
acg
2 ay önceHala şampiyon olabiliriz. Yeter ki kalan maçlarda BJK maçına kadar puan kaybetmeyelim.
Turkoglu Turk
2 ay önceaglayacagimiz yerde guluyormuyuz ??? Fenere hizmet eden bir trabzonspor vay halimize IYI TIYATRO OYNANIYOR