| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 08 Nisan 2026 23:21

Galatasaray ikinci başkanı Trabzon’daki 2-1’lik mağlubiyeti hazmedemedi: Sert sözlerle yüklendi

Galatasaray İkinci Başkanı Metin Öztürk, Trabzonspor karşısında alınan 2-1’lik yenilginin etkisinden çıkamazken, Göztepe maçı sonrası yaptığı açıklamalarda Trabzon’daki atmosferi hedef aldı.

Galatasaray Spor Kulübü İkinci Başkanı Metin Öztürk, bugün oynanan Göztepe mücadelesinin ardından basın mensuplarının karşısına geçti. 4 Nisan’da Trabzon’da oynanan ve bordo-mavili ekibin 2-1’lik üstünlüğüyle sona eren dev maçın yankıları sarı-kırmızılı camiada dinmek bilmiyor. Alınan mağlubiyeti hazmetmekte zorlanan Öztürk, stat içi uygulamaları ağır sözlerle eleştirdi.

"Yönetim Eliyle Bir Rezalet Vardı"

Trabzonspor deplasmanında sahadan boynu bükük ayrılan Galatasaray'da, yönetici düzeyinde tepkiler devam ediyor. Mağlubiyete kılıf arayan Metin Öztürk, bordo-mavili yönetimin ev sahipliğini ve stat atmosferini "rezalet" olarak nitelendirdi.

Metin Öztürk konuya ilişkin yaptığı açıklamada, "Yöneticiler nezaket içinde kalmalı. Trabzon maçı sonrası yönetim eliyle bir rezalet vardı. Bu alışkanlık gelirse, anonsçular canı istediği gibi, basket maçı anlatır gibi konuşurlarsa, hastalık gibi tüm statlara yayılır. Futbola karşı ihanet gerçekleşmiştir. İnşallah diğer statlarda bu gerçekleşmez." şeklinde konuştu.

Mağlubiyetin Faturası Anonslara Kesildi

Saha içindeki futbol yerine tribün olaylarına ve anons sistemine odaklanan Öztürk, Trabzonspor’un galibiyetini  gölgelemeye çalıştı. Alınan 2-1’lik yenilginin ardından yapılan bu çıkışlar, sarı-kırmızılı yönetimin Trabzon’daki sonucu hala kabullenemediği şeklinde yorumlandı.

Yorumlar (13)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

B
Burak
2 ay önce

Maç Göztepe'nin hakkıydı, Göztepe kazansaydı orada da ihanet gerçekleşmiş olacaktı. Bunlar kaybedince hep böyle.

H
Hasan
2 ay önce

Trabzonspor un sırtından geçinmeye kötü alıştılar.

T
TRABZON61
2 ay önce

Git işine be adam... Yendik işte daha ne kılıf arıyorsun.. Kendi stadınızda ilahi mi okunuyor... Teknik direktörünüz küfürlü tezahürat yaparken neredeydiniz.. Genelde FB ağlak moduna girerdi şimdi size mi sirayet etti...

A
Ali
2 ay önce

Anons konusunda haklılar. Maçın doğasına tamamen aykırı bir durum. Bize haksa herkese hak olur, statlarda seyir zevki diye birşey kalmaz. Hiçbir stadyumda böyle bişey yok.

F
Fatih61
2 ay önce

Bu haramilerin ne dediği önemli değil de anonsçunun maç esnasında sürekli taraftara çağrı yapması bence hoş olmadı, buna gerek yok.

Tüm Yorumlar (13)

B
Burak
2 ay önce

Maç Göztepe'nin hakkıydı, Göztepe kazansaydı orada da ihanet gerçekleşmiş olacaktı. Bunlar kaybedince hep böyle.

H
Hasan
2 ay önce

Trabzonspor un sırtından geçinmeye kötü alıştılar.

T
TRABZON61
2 ay önce

Git işine be adam... Yendik işte daha ne kılıf arıyorsun.. Kendi stadınızda ilahi mi okunuyor... Teknik direktörünüz küfürlü tezahürat yaparken neredeydiniz.. Genelde FB ağlak moduna girerdi şimdi size mi sirayet etti...

A
Ali
2 ay önce

Anons konusunda haklılar. Maçın doğasına tamamen aykırı bir durum. Bize haksa herkese hak olur, statlarda seyir zevki diye birşey kalmaz. Hiçbir stadyumda böyle bişey yok.

F
Fatih61
2 ay önce

Bu haramilerin ne dediği önemli değil de anonsçunun maç esnasında sürekli taraftara çağrı yapması bence hoş olmadı, buna gerek yok.

B
Bilgin Nürnberg
2 ay önce

Küfüre karsiyim kim ederse etsin. Birisi şunlara YouTube deki onlarin küfürlerini göndersin. Ayni sarki ile o zaman nerdeydiler …zorunuza gitmesin biz balik hafizali degiliz. 5 yadindaki cocukla bile yalan söyleyemiyorsun.

K
Kadıköy 61
2 ay önce

Bi takim baştan aşağıya itici olurmu

H
H.Dgan
2 ay önce

Trabzonspor cok acıtır .

E
EK
2 ay önce

Nezaket uğramış mı kendisine acaba?. GS’nin her kaybedişi sonrasında etrafa zehir saçıyor!…

B
Bayro
2 ay önce

Trabzonda konuşmasından sonra kendisine bir soru soruldu “sizin stadda ilahimi çalınıyor” diye arkadaş bu soruyu cevaplamadan habire konuşuyor soruya cevap versin ilk önce millette aydınlansın.

B
Bir taraftar
2 ay önce

Kuyruk acısını sağa sola saldırarak geçiremezsiniz. Hadi başka kapıya.

ŞEREFLİ TS
2 ay önce

Riv Riv Riv

K
KaradenizSamsun
2 ay önce

Trabzon’daki atmosfer her zaman böyle olmalı gergin olmalı ki sahada ki oyuncular bunu yaşasın hissetsin sahada kavga etsin müthiş konstre olan bir maçtı