Fransa Ligue 2 takımlarından Saint-Etienne’in orta saha oyuncusu Benjamin Bouchouari için Trabzonspor’un ciddi bir girişimde bulunduğu bildirildi. Yeşil-beyazlı kulübün, 23 yaşındaki Fas asıllı futbolcunun ayrılığına sıcak baktığı, ancak bonservis bedelinde pazarlıkların sürdüğü ifade ediliyor.
Fransız basınının aktardığına göre, Trabzonspor’un ASSE’nin 3 milyon avroluk ilk teklifini geri çevirdiği ve Saint-Etienne’in oyuncusu için yaklaşık 5 milyon avro talep ettiği belirtildi. Taraflar arasında 3,5 milyon avro civarında bir uzlaşı ihtimali masada.
Ünlü Fransız gazetecinin aktardığına göre "Bu iki meblağ arasında bir yerde, oldukça hızlı bir şekilde bir anlaşmaya varılacağını tahmin ediyoruz. Türkiye'de son günlerde 3,5 milyon civarında bir rakam konuşuluyor. Temkinli olmak gerek ama transferin olumlu sonuçlanacağını düşünüyorum," ifadelerini kullandı.

Tüm Yorumlar (12)
Trabzonsporlu
10 ay önceKötü futbolcu. İyi futbolcu olsa takımı küme düşmezdi.
oktayca
10 ay öncebu emre mora benziyo. yazık paralara...
Hastasıyız ts
10 ay önceAbduş gibi. Şu atsa kaleye ulaştıramaz. Kesinlikle boş transfer olur..
Trbznlu
10 ay önceYorumlara bakıyorum da nasıl eleştireyim diye şaşırmış bu taraftar pardon seyirci.
Hasan
10 ay önceŞaşkoloz ne yapacağını bilmeyen bir yönetim var. Herşey Ertuğrul Doğan beyin eline bakıyor. Sırf para ile bu işler yürümüyor. Futboldan anlayan yönetici yok. Kasetten futbolcu izlenip alınırsa elde patlar. Benjamin alınmasın
samet61
10 ay önceTarihin en vasıfsız en vizyonsuz yönetimi... yemin ederim bizi futboldan soğuttular
Yahya
10 ay önceDerhal su takımın transfer komitesi scout ekibi istifa etsin elle tutulur bir transfer yok ben olsam daha iyi oyuncular onerirdim !!!!!
Yahya
10 ay önceÖrnek veriym Lennon miller hem yaşı genç hem gelecek vadeden bir oyuncu 8m Euro!! Patrick berg genç bakasetas tarzı bir oyunucu David turnbull defansif orta saha Nicolai vallys yeni sorloth olur genç ve bitirici Su beceriksiz scout ekibinize söyleyin su oyuncuları analiz etsin
Ahmet Can
10 ay önceBizimkiler Fransa 2. Ligi'nde demir attı. Hayırdır ne işler çeviriyorsunuz. Elimizde 6 dan bol bir şey yok. Bu çelimsiz ömürden daha kötü şut çeken bu adamı ne yapacaksınız. 3 senede bir 8 bulamadınız. Sol kanat yok. 10 yok. Stoperde saviç 1 maç var 10 maç yok. Baniya yı sevmiyorsunuz. Ee stoper de yok birazda cebinizi değil kulübü düşünün
Yalçın kaya
10 ay önceBoş transfer millet aya gidiyor bizimkiler halen yaya gs kulüp başkanı dünyanın en büyük kulübü olacağız diyor. Bizimkilerde yoldan çöp topluyor. Seneye göndereceğiz diye uğraşırız.
Tss61
10 ay önceHem kötü futbolcu hemde disiplinsiz alin alin seneye fesih edip gönderirisin zaten Ertugrul Dogan bunu seviyor
Taraftar61
10 ay önceHayeller kaliteli sekiz numara gercekler Fransa ikinci lig