| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 24 Temmuz 2025 22:52

Fransa’dan Trabzonspor İçin Flaş İddia! "Transferin Olumlu Sonuçlanacağını Düşünüyorum"

Trabzonspor, Fransız ekibi Saint-Etienne'in orta saha oyuncusu Benjamin Bouchouari’yi kadrosuna katmak üzere. Fransız basınına göre görüşmelerde sona gelindi.

Fransa Ligue 2 takımlarından Saint-Etienne’in orta saha oyuncusu Benjamin Bouchouari için Trabzonspor’un ciddi bir girişimde bulunduğu bildirildi. Yeşil-beyazlı kulübün, 23 yaşındaki Fas asıllı futbolcunun ayrılığına sıcak baktığı, ancak bonservis bedelinde pazarlıkların sürdüğü ifade ediliyor.

Fransız basınının aktardığına göre, Trabzonspor’un ASSE’nin 3 milyon avroluk ilk teklifini geri çevirdiği ve Saint-Etienne’in oyuncusu için yaklaşık 5 milyon avro talep ettiği belirtildi. Taraflar arasında 3,5 milyon avro civarında bir uzlaşı ihtimali masada.

Ünlü Fransız gazetecinin aktardığına göre "Bu iki meblağ arasında bir yerde, oldukça hızlı bir şekilde bir anlaşmaya varılacağını tahmin ediyoruz. Türkiye'de son günlerde 3,5 milyon civarında bir rakam konuşuluyor. Temkinli olmak gerek ama transferin olumlu sonuçlanacağını düşünüyorum," ifadelerini kullandı.

benjamin.jpg

Yorumlar (12)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
Trabzonsporlu
10 ay önce

Kötü futbolcu. İyi futbolcu olsa takımı küme düşmezdi.

O
oktayca
10 ay önce

bu emre mora benziyo. yazık paralara...

H
Hastasıyız ts
10 ay önce

Abduş gibi. Şu atsa kaleye ulaştıramaz. Kesinlikle boş transfer olur..

T
Trbznlu
10 ay önce

Yorumlara bakıyorum da nasıl eleştireyim diye şaşırmış bu taraftar pardon seyirci.

H
Hasan
10 ay önce

Şaşkoloz ne yapacağını bilmeyen bir yönetim var. Herşey Ertuğrul Doğan beyin eline bakıyor. Sırf para ile bu işler yürümüyor. Futboldan anlayan yönetici yok. Kasetten futbolcu izlenip alınırsa elde patlar. Benjamin alınmasın

Tüm Yorumlar (12)

T
Trabzonsporlu
10 ay önce

Kötü futbolcu. İyi futbolcu olsa takımı küme düşmezdi.

O
oktayca
10 ay önce

bu emre mora benziyo. yazık paralara...

H
Hastasıyız ts
10 ay önce

Abduş gibi. Şu atsa kaleye ulaştıramaz. Kesinlikle boş transfer olur..

T
Trbznlu
10 ay önce

Yorumlara bakıyorum da nasıl eleştireyim diye şaşırmış bu taraftar pardon seyirci.

H
Hasan
10 ay önce

Şaşkoloz ne yapacağını bilmeyen bir yönetim var. Herşey Ertuğrul Doğan beyin eline bakıyor. Sırf para ile bu işler yürümüyor. Futboldan anlayan yönetici yok. Kasetten futbolcu izlenip alınırsa elde patlar. Benjamin alınmasın

S
samet61
10 ay önce

Tarihin en vasıfsız en vizyonsuz yönetimi... yemin ederim bizi futboldan soğuttular

Y
Yahya
10 ay önce

Derhal su takımın transfer komitesi scout ekibi istifa etsin elle tutulur bir transfer yok ben olsam daha iyi oyuncular onerirdim !!!!!

Y
Yahya
10 ay önce

Örnek veriym Lennon miller hem yaşı genç hem gelecek vadeden bir oyuncu 8m Euro!! Patrick berg genç bakasetas tarzı bir oyunucu David turnbull defansif orta saha Nicolai vallys yeni sorloth olur genç ve bitirici Su beceriksiz scout ekibinize söyleyin su oyuncuları analiz etsin

A
Ahmet Can
10 ay önce

Bizimkiler Fransa 2. Ligi'nde demir attı. Hayırdır ne işler çeviriyorsunuz. Elimizde 6 dan bol bir şey yok. Bu çelimsiz ömürden daha kötü şut çeken bu adamı ne yapacaksınız. 3 senede bir 8 bulamadınız. Sol kanat yok. 10 yok. Stoperde saviç 1 maç var 10 maç yok. Baniya yı sevmiyorsunuz. Ee stoper de yok birazda cebinizi değil kulübü düşünün

Y
Yalçın kaya
10 ay önce

Boş transfer millet aya gidiyor bizimkiler halen yaya gs kulüp başkanı dünyanın en büyük kulübü olacağız diyor. Bizimkilerde yoldan çöp topluyor. Seneye göndereceğiz diye uğraşırız.

T
Tss61
10 ay önce

Hem kötü futbolcu hemde disiplinsiz alin alin seneye fesih edip gönderirisin zaten Ertugrul Dogan bunu seviyor

T
Taraftar61
10 ay önce

Hayeller kaliteli sekiz numara gercekler Fransa ikinci lig