Trabzonspor’da Paul Onuachu’nun geleceği gündemdeki yerini koruyor. Bordo-mavili takımın bu sezon en önemli gol silahlarından biri olan Nijeryalı santrfor için transfer iddiaları artarken, Haber61 TV’de yayınlanan Saha Kenarı programında dikkat çeken değerlendirmeler yapıldı. Programda Haber61 Haber Müdürü Okan Çıtlak ve Gazeteci Gökmen Şahin, Trabzonspor’un transfer gündemini ve Onuachu’ya yönelik ilgiyi değerlendirdi.
“İSTANBUL KULÜPLERİNDEN CİDDİ TALEP VAR”
Trabzonspor’un yaz transfer döneminde hareketli günler yaşayacağını belirten Gökmen Şahin, bordo-mavili takımın bazı oyuncularına ciddi ilgi olduğunu ifade etti. Şahin, “Trabzonspor’un transferleri olacak. 7-8 oyuncu transferi yapacak ama bunlar gidecek oyuncuların durumuyla da değişebilir. Popüler oyuncuları var, göze gelen oyuncuları var. Trabzonspor’dan 4-5 oyuncuya ciddi teklifler, istekler var. Özellikle İstanbul kulüplerinden Onuachu’ya ciddi bir istek ve arzu var” ifadelerini kullandı.
FENERBAHÇE DETAYI DİKKAT ÇEKTİ
Programda Onuachu’ya ilgi gösteren kulüpler arasında Fenerbahçe’nin de adı geçti. Gökmen Şahin, Fenerbahçe’nin forvet hattında arayış içinde olduğunu belirterek, “Özellikle forvet konusunda ciddi sıkıntıları olan kulüpler var İstanbul’da. Başta Fenerbahçe geliyor. Fenerbahçe’den Onuachu’ya talep var. Onlar tarafından bu arzu var. Trabzonspor bu arzuya nasıl cevap verir, zaman içerisinde göreceğiz. Çok ciddi rakamlar da konuşuluyor. Oyuncunun kararı da çok önemli” dedi.
“TÜRKİYE’NİN EN İYİ FORVETİ ONUACHU”
Okan Çıtlak ise Onuachu’nun Süper Lig’deki etkisine dikkat çekti. Çıtlak, “Şu an Türkiye’nin en iyi forveti Onuachu… Trabzonspor yönetimini zor bir transfer sezonu bekliyor. Eldeki kadroda 5-6 isim hem gelecek vadeden hem de tecrübesiyle fark yaratacak oyuncular. Bence oyuncularımıza teklif gelmesi güzel bir şey. Bu değerli bir şey” değerlendirmesinde bulundu.
Tüm Yorumlar (8)
Kaan Zorbey
1 ay önceKayseri’li tabibiri ile ederini bulursan fırsatı kaçırma sat.
Dranbovya
1 ay önceFenev versin 30 milyon Euro alsın
GARA BAYRAM
1 ay önceSATILIP BAŞAKŞEHİRİN GOLCÜSÜ ALINMALI.
Bordo Mavi
1 ay önceEğer yazılanlar doğruysa, yani Fener İsmail Yüksek ve Oğuz Aydın artı 10 milyon Avro veriyorsa satılabilir. Onuachu çok iyi golcü ve O'nu seviyoruz ama O'nunla oynamanın bir maliyeti var. Orta alanda her top kaybettiğnde atak yiyoruz ve geçiş hücumuna da müsait değil. Ayrıca ön alan presinde de sıkıntılı. Keşke Musabba'yı da pakete dahil etseler :)
irfan özcan
1 ay önceBakın bu yazdıklarımı biri Onauchuya da söylesin o çok kaliteli bir golcü ama bu kalitesini onun üzerine oyun planı kurulduğunda gösterebiliyor. Ne Nijerya milli takımında ne da sauthampton da oyun planı onun üzerine kurulmadığı için başarılı olamadı fenerbahçede kimse ona top atmaz ve sıradan bir oyuncu olur çünkü fb generaller takımıdır onauchu yu dışlayacaklardır.
Zalli
1 ay önceAdam gs bayrağı satıyordu demişti ki keşke fener şampiyon olsaydı yüksek fiyattan bayrak alırlardı kayserili bir abimiz. Onlar ticaret adamı bizde o kurnazlık yok. Yattaraya 11mil euroluk teklif varken o kadar etmez kazikladik adamları demişti o zamanki yönetim. Adamlarda çaymisti. Bu yönetim alıyor satamiyor kiraliyor geri geliyor tutunamiyorlar
Ali durkaya
1 ay önceFenerdeb 15million euro oguz ve ismaili al onuachuyu ver ama onuachu kabul edıp gönlü isterse biE para ve futbılcy lazım
Kemal kurt
1 ay önceFb ye sat gitsin ama birisini bulurken şu alt yapıya daha özen gösterelim arda yı bir deneyin örnek olarak Salih zımba gibi çıktı maşallah