| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 29 Temmuz 2025 20:42 Güncellenme tarihi: 29 Temmuz 2025 20:46

Flaş iddia Gençlerbirliği Trabzonspor’un genç yıldızıyla anlaştı!

Göktan Gürpüz’ü kiralık olarak Gençlerbirliği kadrosuna katmaya hazırlandığı iddia edildi.

Gençlerbirliği'nin, Trabzonspor’un genç oyuncusu Göktan Gürpüz’ü kiralık olarak kadrosuna katmaya hazırlandığı iddia edildi.

Edinilen bilgilere göre kırmızı-siyahlı ekip, 22 yaşındaki orta saha oyuncusunun transferinde sona yaklaştı. Tarafların büyük ölçüde anlaşma sağladığı ve genç futbolcunun kısa süre içerisinde sezon sonuna kadar Gençlerbirliği forması giymek üzere Ankara’ya gideceği öne sürülüyor.

1-004.jpg

Yorumlar (7)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Y
Yorgun fırtına
10 ay önce

Fatih hocam sende elinde genç oyuncu tutma heveslisi değilsin galiba gönderin bakalım acaba milyon Eurolar verilipte alınanlar bunlardan çok mu daha iyi merak ediyorum.

T
TRABZON61
10 ay önce

Şu çocuğu kadroda düşünmeyen hocaya hoca mı denir... Karagümrük'ün superlige çıkmasında payı olan futbolculardan.

O
ozgur ata
10 ay önce

genc yeteneklere sesleniyorum, TS'a gelmeyin, sans vermezler. mundar edip birakirlar

Y
Yalnız TS
10 ay önce

Alternatif kadro da olsa fena miydi? Takımda tutulsa yanlış iş

E
EK
10 ay önce

Harcayın bakalım!…

Tüm Yorumlar (7)

Y
Yorgun fırtına
10 ay önce

Fatih hocam sende elinde genç oyuncu tutma heveslisi değilsin galiba gönderin bakalım acaba milyon Eurolar verilipte alınanlar bunlardan çok mu daha iyi merak ediyorum.

T
TRABZON61
10 ay önce

Şu çocuğu kadroda düşünmeyen hocaya hoca mı denir... Karagümrük'ün superlige çıkmasında payı olan futbolculardan.

O
ozgur ata
10 ay önce

genc yeteneklere sesleniyorum, TS'a gelmeyin, sans vermezler. mundar edip birakirlar

Y
Yalnız TS
10 ay önce

Alternatif kadro da olsa fena miydi? Takımda tutulsa yanlış iş

E
EK
10 ay önce

Harcayın bakalım!…

A
acg
10 ay önce

Fatih hoca da aynı diğerleri gibi. Bir Ünal Karaman gelsi bu takıma . Şampiyonluk onun ve Ahmet başkanın yaptığı transferler ile geldi. Bandemi de şampiyonluğumuzu Antepte ve diğer maçlarda çalmasalardı Hüseyin hoca ile de şampiyon olacaktık. Her şey nasip kısmet. Fatih hoca da bakalım kısmetini ne yönde olacak ?

B
Beykozlu
10 ay önce

10 numara mevkisine transfer yapmaya çalışıyoruz, peşinde olduğumuz oyuncuların maliyetleri yüksek geliyor ve o yüzden vazgeçiyoruz. Peki günün sonunda takımda M. Cham dışında orijinal mevkisi 10 numara olan başka bir futbolcu kaldı mı? Yok. Bu demektir ki bu mevkide eksiğimiz var. Yani Abdullah Avcı’nın kadro planlamasını eleştirdik de Fatih Tekke döneminde de gidişat benziyor. Hatalardan ders almayı neden başaramıyoruz