| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 30 Mayıs 2025 21:53

Fırtına sezonu galibiyetle kapattı! Antalyaspor 0-2 Trabzonspor

Trabzonspor, sezonun son haftasında Antalyaspor'u 2-0 mağlup etti.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 2024-2025 sezonunun son haftasında deplasmanda Antalyaspor'u 2-0 mağlup etti.

Bordo mavili takım mücadeleye Taha, Malheiro, Ali Şahin, Salih, Mustafa, Okay, Lundstram, Folcarelli, Ozan, Zubkov, Banza 11'i ile başladı.

İlk yarıda her iki takımda bulduğu fırsatları değerlendiremedi. Taraflar soyunma odasına 0-0 ile girdi.

İkinci yarıda etkili bir oyun ortaya kayan Trabzonspor, Zubkov'un şık golü ile 55. dakikada 1-0 öne geçti. 57. dakikada sahneye çıkan Lundstram, bordo mavili takımı 2. golünü kaydetti.

Mücadelenin kalan bölümünde başka gol olmayınca Trabzonspor sahadan 2-0 galip ayrıldı. 

Bordo mavili takım Süper Lig'de 2024-2025 sezonunu 51 puanla 7. sırada kapattı.

t1.webp

t3.webp

t4.webp

t6.webp

t7.webp

y5.webp

Yorumlar (2)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

ÖZŞİMŞİR
1 yıl önce

BU SENELUNSTRAM ÇOK İYİ BİR PROFESYONELLİK ÖRNEĞİ SERGİLEDİ, KONTRATI BİTİYORSA UZATILMALI,.. KALİTESİDE GAYET İYİ,,

T
TRABZON61
1 yıl önce

ZUBKOV 2 Antalyaspor 0 Tekke boşuna kendine pay çıkarmasın.. oyuncu değişiklikleriyle sınıfta kalmıştır...