| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 24 Nisan 2025 22:28 Güncellenme tarihi: 24 Nisan 2025 22:33

Fırtına ikinci yarıda açıldı, final biletini kaptı! Trabzonspor 2-0 Göztepe

Trabzonspor, Türkiye Kupası yarı finalinde Göztepe engelini aşarak adını finale yazdırdı.

Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde Göztepe'yi ağırladı ve sahadan 2-0 galip ayrılarak adını finale yazdırdı.

Bordo mavililer Papara Park'ta oynanan müsabakaya Uğurcan, Malheiro, Savic, Batagov, Mustafa, Lundstram, Ozan, Zubkov, Sikan, Nwakaeme, Banza 11'i ile başladı.

ts-goz.webp

İlk yarısı golsüz berabere sona eren mücadelede Trabzonspor, 55. dakikada Banza ile penaltı fırsatından yararlanamadı. 

Fırtına, 78. dakikada Ozan Tufan'ın kaydettiği golle skor üstünlüğünü elde ederek 1-0 öne geçti. 89. dakikada sahneye çıkan Zubkov attığı şık golle maçın skorunu tayin etti ve Trabzonspor sahadan 2-0 galip ayrıldı.

Bordo mavili takım, Türkiye Kupası finalinde 14 Mayıs'ta Galatasaray ile karşı karşıya gelecek.

ts-goz-1.webp

ts-goz-2.webp

ts-goz-3.webp

ts-goz-4.webp

Yorumlar (7)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Salih
1 yıl önce

Olması gereken oldu.Tebrikler ŞAMPİYON.

S
Salih
1 yıl önce

Hakem Cihan Aydın ıda tebrik ederim.

S
Savatanica
1 yıl önce

Avrupa kupasi kaldirmis hocanin forvet psikolojisini anlamasi ve penaltiyi Vakaya attirmasi gerekirdi.Vücut dilinden ben atamayacagini anladim,eminim bircok taraftar ayni düşüncedeydi.Tam tersi Vaka da alev alevdi.Neyse ki genelde yanimizda olmayan şans bugün yanimizdaydi.

K
Kemal kurt
1 yıl önce

İşte taraftar işte takım

V
Vatandaş
1 yıl önce

Şu banza denen posası çıkmış adamı şişirdiniz. Bu adamın umrumda değil takım, Trabzonspor. Tek hedefi gol kralı olup iyi bir paraya transfer olmak. Geleli bencillik yapıp kaçırdığı gollerin be attığı gollerin istatistik'ini çıkarın, açık ara kat be kat takıma zararı var. Attığı gollerin yarısı zaten penaltı. Teknik heyet , yönetim görmüyormusunuz bu lakayıtlığı, laçkalığı. Sert bir şekilde uyarıp , tekrarı halinde yedeğe çekeceksin. Koca Trabzonspor bu posasıda çıkmış bu banza yamı kalmışki..

Tüm Yorumlar (7)

S
Salih
1 yıl önce

Olması gereken oldu.Tebrikler ŞAMPİYON.

S
Salih
1 yıl önce

Hakem Cihan Aydın ıda tebrik ederim.

S
Savatanica
1 yıl önce

Avrupa kupasi kaldirmis hocanin forvet psikolojisini anlamasi ve penaltiyi Vakaya attirmasi gerekirdi.Vücut dilinden ben atamayacagini anladim,eminim bircok taraftar ayni düşüncedeydi.Tam tersi Vaka da alev alevdi.Neyse ki genelde yanimizda olmayan şans bugün yanimizdaydi.

K
Kemal kurt
1 yıl önce

İşte taraftar işte takım

V
Vatandaş
1 yıl önce

Şu banza denen posası çıkmış adamı şişirdiniz. Bu adamın umrumda değil takım, Trabzonspor. Tek hedefi gol kralı olup iyi bir paraya transfer olmak. Geleli bencillik yapıp kaçırdığı gollerin be attığı gollerin istatistik'ini çıkarın, açık ara kat be kat takıma zararı var. Attığı gollerin yarısı zaten penaltı. Teknik heyet , yönetim görmüyormusunuz bu lakayıtlığı, laçkalığı. Sert bir şekilde uyarıp , tekrarı halinde yedeğe çekeceksin. Koca Trabzonspor bu posasıda çıkmış bu banza yamı kalmışki..

Çınar
1 yıl önce

Tebrikler tüm oyuncularımızı kutluyorum.. Herkes elinden gelen gayreti gösterdi.Kısıtlı kadroya rağmen bu galibiyeti yaşatan Fatih Tekke ye de “Yolun açık olsun” diyorum.Önemli bir eşiği aştın, güven verdin . Bu takıma bir kaç takviyeyle canavar gibi top oynar.

B
BENHAKAN
1 yıl önce

uğurcan-mustafa-zubkov-yaşa rağmen nwakame-savıc harikasınız tabiki tüm oyuncular ama bu isimlere ayrı teşekkürler fatih hoca çok geç değişiklikler yaptı bence ama o da dersine çalışmış belli