| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 25 Mayıs 2025 21:00 Güncellenme tarihi: 25 Mayıs 2025 22:43

Fırtına için sezonun özeti gibi maç! Trabzonspor 2-2 Samsunspor

Trabzonspor, Samsunspor ile 2-2 berabere kaldı.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 37. hafta müsabakasında Samsunspor'u konuk etti ve sahadan 2-2 beraberlikle ayrıldı.

Bordo mavili takım mücadeleye Taha, Malheiro, Salih, Okay, Mustafa, Folcarelli, Mendy, Zubkov, Visca, Nwakaeme, Sikan 11'i ile başladı.

Samsunspor, 27. dakikada Emre Kılınç ile 1-0 öne geçti ve devre bu skorla tamamlandı.

İkinci yarıda rakip kalede gol arayan bordo mavililer, 86. dakika Pedro ile dengeyi buldu. 88. dakikada bir kez daha sahneye çıkan Portekizli futbolcu, Trabzonspor'u 2-1 öne geçirdi.

Bordo mavili ekibin skor üstünlüğünü ele geçirmesinin ardından Samsunspor, 1 dakika sonra Mouandilmadji ile 2-2'yi buldu. Mücadelede başka gol olmayınca taraflar 1'er puanla sahadan ayrıldı.

Trabzonspor sezonun son haftasında deplasmanda Antalyaspor ile karşı karşıya gelecek.

Kaynak: TAMER ATASOY

Yorumlar (18)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

B
Bayro
1 yıl önce

Yönetim istifa Fatih tekke istifa bu futbolcular dövüp göndermeli bu yönetimle bu takımı tutmuyorum

T
TS
1 yıl önce

Bu maçlar fatihin ts da gelecek sezon napar maçlarının göstergesi fatih taktik oyun olarak başarılı degil yani hem diyor bu kadro taraftarın istedigi oyunu oynamaz şimdi mi denir lig devam ediyor oynar mı oyuncu zaten kendilerine faydaları yok, geride paslı oyun oynayacak mantalite yetenek varmı bu kadroda fatih Fatihle olmaz

T
Türker
1 yıl önce

Hocam,Visca yı ve Ozan ı oynaymaya devam et.Çok iyi yerlere geleceksin merak etme.Seneye de Hüseyin i monte edersen, şampiyonlar ligi finali hayalin kesin gerçekleşir...

S
Seker
1 yıl önce

Fatih ten hoca olmayacağı belli oldu doğacak oğlak kendini belli edermiş,cam oyuna girdi oyun hızlandı ve goller geldi bu takım sizin egolarınızı tatmin etme yeri değil adam gibi bırakın gidin

V
Volkan kaplan
1 yıl önce

Fatih tekke sendende hiç bir şey olmaz visca yi oynatan wakeme yi oynatan hoca değildir bu adamlar seneye oynamayacak sen hala oynatiyorsun yazıklar olsun sana

Tüm Yorumlar (18)

B
Bayro
1 yıl önce

Yönetim istifa Fatih tekke istifa bu futbolcular dövüp göndermeli bu yönetimle bu takımı tutmuyorum

T
TS
1 yıl önce

Bu maçlar fatihin ts da gelecek sezon napar maçlarının göstergesi fatih taktik oyun olarak başarılı degil yani hem diyor bu kadro taraftarın istedigi oyunu oynamaz şimdi mi denir lig devam ediyor oynar mı oyuncu zaten kendilerine faydaları yok, geride paslı oyun oynayacak mantalite yetenek varmı bu kadroda fatih Fatihle olmaz

T
Türker
1 yıl önce

Hocam,Visca yı ve Ozan ı oynaymaya devam et.Çok iyi yerlere geleceksin merak etme.Seneye de Hüseyin i monte edersen, şampiyonlar ligi finali hayalin kesin gerçekleşir...

S
Seker
1 yıl önce

Fatih ten hoca olmayacağı belli oldu doğacak oğlak kendini belli edermiş,cam oyuna girdi oyun hızlandı ve goller geldi bu takım sizin egolarınızı tatmin etme yeri değil adam gibi bırakın gidin

V
Volkan kaplan
1 yıl önce

Fatih tekke sendende hiç bir şey olmaz visca yi oynatan wakeme yi oynatan hoca değildir bu adamlar seneye oynamayacak sen hala oynatiyorsun yazıklar olsun sana

T
Türkday
1 yıl önce

Buyuk takimin yaptigi hataya bakarmisin golü atan sag bekin su içiyor yerine gecmeden oyun baslayip oradanda gol yiyorsun

M
mahmuTS
1 yıl önce

30 milyon euroluk takım 90 milyon euroluk takima kök söktürdü.demekki bu işler sadece parayla olmuyor.yürekle oluyor.başlarindaki bundesligada yıllarca shalke bochum wolfsbug gibi takimlarda hocalik yapmiş hoca.bizimkiside süper ligde orta siralardaki takimlari çalştirmadan öteye gidememiş hicbir başarisi olmayan sözde bir teknik direktör.aradaki kalite farki

O
Oflu
1 yıl önce

Bizim kalitesiz takımı tebrik ediyorum. Güçlü Samsunspor'dan 1 puan almak çok büyük bir başarı.

Çebi0661
1 yıl önce

Arka arka iki maça aynı 11 ile başlayamayan/başlamayan bir takımdan bahsediyoruz. Yenilen goller amatör takımların yiyeceği goller gibi!!! Spontan bir oyun var, sonuçlanmayan her pozisyonun dönüşü derin boşluklar, koşamayan ve kontradan gol yiyen bir takım!!! Öne geçtiğinde oyunu tutamayan oyun anlayışı ve oyuncu grubu!!! Bu görüntü seneye de hüsrana neden olur!!!Kalmasında fayda olacak oyuncu sayısı bir elin parmaklarını geçmez!!!

I
Istifa
1 yıl önce

Fatih istifa et teknik direktör olmaz senden

O
ozgur ata
1 yıl önce

ben futbolcunun zeki olanini severim. iki gol atan pedro mevkisini bos birakip yedek kulubesinde tebrikleri kabul ediyor. Saka gibi

O
ozgur ata
1 yıl önce

yonetim ve tekke istifa

Çınar
1 yıl önce

Fatih Hoca ilk 11 in yanlış, oyuncu değişiklerin yanlış, oynattığın oyunun adı belli değil. Takımı 10 numarasız oynattın Cham girene kadar? Visca nın en kötü olduğu maç bu maç ve sen hala seyrediyorsun onun yanlışlarını.Banzayı 11 e alsaydın , Sikan ı ya da Cham ı 10 numarada başlatsan bu maçı rahat alırdın. Kendi kendini bitirdin bravo. Olmaz sen bu işi götüremezsin yol yakınken bırak.Futbolcu efsanemiz olarak kal.Selamlar…

M
Mustafa
1 yıl önce

Zor dostum zor Allahim sen bize yardim et

A
Ali Altun
1 yıl önce

Yönetim degismedikce gelecek sezonda ahlarla vahlarla geçer. Yönetim beceriksiz. Üç sezon özeti

A
Aleykum selam
1 yıl önce

Büyüķmü????

I
ibrahim
1 yıl önce

başladı yine tekke istifa lafları.ulan kim gelırse gelsın,birşey değişmez.takımın halı ortada.

T
TRABZON61
1 yıl önce

Futbolculuğundaki sevgini HOCALIKTA sıfıra indirme ve git... Direnip kendini gelecek sezona yamamaya çalışırsan en fazla 5 haftalık ömrün var ama TRABZONSPOR un 1 yılına mal olursun ve kendini daha da küçültmüş olursun... Sadece GİT...