Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 34. hafta mücadelesinde Kasımpaşa ile karşı karşıya geldi ve sahadan 1-1'lik beraberlikle ayrıldı.
Bordo mavili takım mücadeleye Muhammet Taha Tepe, Mustafa Eskihellaç, Arsenii Batagov, Arif Boşluk, John Lundstram, Ozan Tufan, Okay Yokuşlu, Anthony Nwakaeme, Danylo Sikan, Oleksandr Zubkov Simon Banza 11'i ile başladı.
Kasımpaşa, 18. dakikada Aytaç Kara'nın şutunda Arsenii Batagov'un ters vuruşu ile 1-0 öne geçti. İlk yarıda başka gol olmayınca, İstanbul ekibi soyunma odasına 1-0 önde girdi.
İkinci yarıya hızlı başlayan Trabzonspor, 47. dakikada Sikan ile 1-1'i buldu.
İkinci yarıda başka gol sesi çıkmadı ve müsabaka 1-1 tamamlandı.
Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 34. haftayı 47 puanla 7. sırada kapattı. Bordo mavili ekip 35. haftada 10 Mayıs Cumartesi günü 19.00'da Papara Park'ta Galatasaray'ı ağırlayacak.





Tüm Yorumlar (24)
Ts li
1 yıl önceEren i verdik Arif i de verelim .
BENHAKAN
1 yıl önceALLAH PEYGAMBER AŞKINA BU TAHAYI KİM TRABZONSPORA KALECİ DİYE ALDI. ADAM RESMEN 3LİG TAKIM KALECESİ.ARİF-OKAY-OZAN ACİLEN SENEYE GÖNDERİLMELİ TRABZONSPORA YAKIŞMIYORLAR
Oflu
1 yıl önceBizim kalitesiz takımı tebrik ediyorum. Güçlü Kasımpaşa karşısında deplasmanda alınan 1 puan müthiş bir sonuç.
Bayro
1 yıl önceİbrahim haciosmanoglu istifa edene kadar bastırmalıyız. Bu adam trabzon düşmanı
Cüneyt
1 yıl önceBu hocadan bir şey olmaz ilk yarı her şey sıfır faul bile yok geriden pas nedir press altıntaaa kardeşim kadro çokkk degil cokkkk cokkk kötü hocada dahilll
Dadaş fırtına
1 yıl önceAvcı,Güneş,Tekke üç teknik direktör değişti takımın geriye yana oynama hastalığı değişmedi. Rakip kim olursa olsun böyle bir oyun karşısında iştahı kabarıyor.
Ali Ak
1 yıl önceBu kaleci takımın ikinci kalecisi mi gerçekten..
İsmail
1 yıl önceBu puan kaybı hocaya yazar. Zira ilk yarı boşa gitti. Böyle bir orta saha anlayışı kabul edilemez. Macta özellikle Zubkov ve Banza bütün topları ezdi. Oyuncu değişikliklerinde daha erken davransak belki biraz daha etkili olurduk. Akıllar kupa maçında ama takım her zamanki gibi maalesef dökülüyor.
Harun
1 yıl önceMuhammed cham tam bir embesil
Özgür ata
1 yıl önceMüjdeler olsun, TS bu aldığı 1 puanla kümede kalmayı garantiledi. Başkan bu sene ts’u küme düşüremedin ama önümüzdeki yıl artık başarırsın!
Savatanica
1 yıl önceOfsayt pozisyonunda kameraya yakin tarafta biri sanki ofsayti bozuyordu,anlamadim bu işi.Tekke degisiklikleri 80 degil 65-70 arasi yapsaydi bu maci hak etmesek de alirdik.
Dersu Uzala
1 yıl önceMüthiş forvet enis destan. Hocaaa çapsız hocaa. Enis Destan dan bişeyler beklemek beyhude boş işler. Umarım seneye ikinizde olmazsınız. Sırf seyirci istedi diye seyircinin gazını almak için getirildin buraya. Attı seni yönetim seyircinin önüne. Çekildi yönetim kenara.
Vatandaş
1 yıl önceŞu banza denen bencil, inşaallah seneye senle devam etmez Trabzonum. En az 4 tane net pozisyonda pas vermedin, pozisyonları çok laçka ve bencil bir şekilde harcadın. En az 8 topla buluşmada topu kaptırdın. Sanki kendini yere atmaya programlanmışsın. Böyle disiplinsizlik, lakayıtlık olmaz. Bu adamı uyarmıyormusun Fatih hoca. Bu adamın dokunulmazlığını var ki, 90 dk bu adama tahammül ediliyor. Oyundan alınmıyor. Bu nasıl bir mantık. poyraz efeye bu kadar sabredilse yıldız olur çıkar. Yazık
Çınar
1 yıl önceBen size dedim o kirli görünen uğursuz formaları giydirmeyin. Bordo renk var yanında mavisi yok.Hangi takım bu!!! Asıl sorun orta sahada bir savaşçımız olmaması. Ozan nerde? Sahada var mı? Bu adama 70. Dakikaya kadar nasıl dayandın Fatih hoca.Değişikliklerde geç kaldın.
Rezalet
1 yıl önceTrabzonsporu sıradan bir takım haline getirmeyi başardılar. Kına yaksın yönetim.
Poyraz
1 yıl önceFatih hoca olmasa Kasımpaşa yarım düzine atardı futbolcular siz hangi takım da oynuyorsunuz
Bayro
1 yıl önceTeklemedi tekletildi federasyon tarafından kasitli şekilde bilinçli şekilde federasyon tarafından hakemler tarafından
Hamdi
1 yıl önceŞu banka ya tahammül etmek zorundamıyız. Yaşım 60 ondan daha çok mücadele etmezsem asın beni.
Çebi61
1 yıl önceBu ozanı 70 dk lundstramı 90 dk izlettirdiniz bize!!! Salih Malkoçoğlu da bu kadar oynardı….Bu futbolla gs maçları hüsran olur!!!! Takımda bir orta saha yok ki golü düşünsün!!! Adamlar kontrada geri dönüyor!!!!
Mimera
1 yıl önceFutbol oynamadan maç kazanılmıyor. TS koca bir hiç; taktik yok, teknik yok, mücadele yok. Fatih Tekke'nin TS'a katkısı sıfır. Ve bu takım üperlige yakışmıyor.
Tonyalı TT
1 yıl önceKaleci sen jübile yap, yarın pide ustası olarak işe başlarsın bu kilo ile
Guguda
1 yıl önceVerilmeyen penaltı çizgiden çıkan top ofsayttan goller 10 sıfır olacak maçtan 1 puan aldık şaka gibi bu nasıl futbol
Ilker akturk
1 yıl önceRezalet !!!!! Yonetim istifa !!!!!!
TRABZON61
1 yıl önceTEKKE yle bu iş yürümez... Maçlara hocasız çıkıyoruz... Yönetimle de bu iş olmaz... Bunlar miadını doldurdu...