| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 13 Mayıs 2026 22:40 Güncellenme tarihi: 13 Mayıs 2026 22:49

Fıratcan Üzüm "Trabzonspor taraftarını üzdüysem kusura bakmasınlar"

Geçmişte Trabzonspor forması da giyen Gençlerbirliği'nin yıldızı Fıratcan Üzüm karşılaşma sonrasında açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde Gençlerbirliği'ni 2-1yenerek adını finale yazdırdı.

Gençlerbirliği'nin önemli isimlerinden Fıratcan Üzüm Trabzonspor karşılaşması sonrasında konuştu.

Fıratcan Üzüm şu ifadeleri kullandı:

“Bugün güzel bir karşılaşma oldu. Bizim adımıza 5-6 eksik oyuncuya rağmen iyi mücadele ettik, güzel bir gol de attık. Açıkçası kazanabileceğimizi düşünüyorduk. Kupada iyi işler yaptık ama buraya kadarmış. Trabzonspor’u tebrik ediyorum.

Kendimle ilgili de bir şey söylemek istiyorum. Ben geçmişte Trabzonspor’da oynadım ve taraftarını çok seviyorum. Eğer maç içinde onları kırdıysam ya da üzdüysem kusura bakmasınlar. Maçın gerginliğiyle yaşanan bir pozisyon vardı. Bir arkadaşım için yanlış bir ifade kullanıldığını görünce onu korumak adına tepki gösterdim. Sonrasında ortam gerildi ama Trabzonspor camiasına karşı sevgim baki. Beni sevmeyenleri de severim.

Trabzonspor’a bundan sonraki süreçte başarılar diliyorum. İnşallah onları güzel günler bekliyordur. Biz de kendi adımıza çok önemli bir Trabzon maçına çıkacağız. Umarım bizim için de güzel geçer. Teşekkür ederim.”

Yorumlar (21)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Savatanica
1 ay önce

Sana evde söylediklerim icin ben de üzgünüm Fırat.Hadi şimdi turat.

S
Salih
1 ay önce

Ne yırttın kendini ne kardeş.

V
Vatandaş
1 ay önce

Adam olmak farklı şey tebrikler kardeşimize ekmek yediği yere hainlik beslemiyor bazıları gibi

M
Mehmet
1 ay önce

Senin gibi hadsizleri bu taraftar çok gördü. Kimsenin umurunda değilsin. Bu hareketler karakter meselesi. Onun için Trabzonspor'da senin gibiler barınamaz.

Çaykara li
1 ay önce

Ulan bize gelince bi taraflarını yirtiyolar bu o Göktan gürbüz başka zaman biyasada yoklar

Tüm Yorumlar (21)

S
Savatanica
1 ay önce

Sana evde söylediklerim icin ben de üzgünüm Fırat.Hadi şimdi turat.

S
Salih
1 ay önce

Ne yırttın kendini ne kardeş.

V
Vatandaş
1 ay önce

Adam olmak farklı şey tebrikler kardeşimize ekmek yediği yere hainlik beslemiyor bazıları gibi

M
Mehmet
1 ay önce

Senin gibi hadsizleri bu taraftar çok gördü. Kimsenin umurunda değilsin. Bu hareketler karakter meselesi. Onun için Trabzonspor'da senin gibiler barınamaz.

Çaykara li
1 ay önce

Ulan bize gelince bi taraflarını yirtiyolar bu o Göktan gürbüz başka zaman biyasada yoklar

W
Wakame
1 ay önce

Başına gelecek olanı biliyor burda trabzonspor taraftarını bağrına basacak onu burda biliyor farkında herşeyin. Trabzonsporun ekmeğini yemiş bide terbiyesiz. Bekliyor taraftar bağrına basacak seni gel haftaya trabzona bakalım

H
HatayTs
1 ay önce

Bu gençlerbirliğine ligde yarım düzine atın. Adamlar bize karşı bilenip duruyor. Ligden düşecekler sanıyorsun ki şampiyonlar ligi finaline çıkmışlar.

H
HatayTs
1 ay önce

Lig maçında bu hareketleri yapsa anlarız. Ligde kalacaklar deriz. Topu taca atabildi diye gol atmış gibi sevinmeler, haksızken gerginlik yaratması ve şımarık çocuk edalarını eleştiriyoruz. Alın teri başka eski takımına çirkeflik başka. Türkiye-Yunanistan maçları böyle geçmiyor..

B
Bayro
1 ay önce

Bırak yalakalığı düşeceksiniz hakettiğiniz yere gideceksiniz.

S
Salih
1 ay önce

İnşallah Eyüp düşer.

H
Hasan Erusta
1 ay önce

Bu değilmiydi urfasporda dayak yediğinde yalvar yakar Trabzonsporun sahip çıktığı i.ne, arkadaş iyilik harbiden garip ta hu.

ÖZŞİMŞİR
1 ay önce

FUTBOLUNU OYNA GALİP GEL,SAYGI DUYARIM,AMA FUTBOLDA GARİP HAREKETLERE GEREK YOK HOŞ TA GÖRÜNMÜYOR,BU HAREKETLERİN SEBEBİNİ BİZLER BİLMİYORUZ ,AMA ŞIK OLMADIĞI GERÇEK,MUÇİ DE BJK MAÇINDA GOL ATTI SAKİN KALDI EL KOL HAREKETLERİ YAPIP BİRİLERİNE MESAJ VERMEDİ,,DOĞRU OLAN DA BU,,,

T
TRABZON61
1 ay önce

NERENLE izliyorsun Göktan Daha bljelica zamanında sonradan oyuna koyuldğunda girer girmez çok klas gol atmıştı ondan sonra ne doğru düzgün süre verilmedi sonra avcı da oynatmadı başka yerlere kiralandı.. Çocuk kaliteli... Ve şu anda bizdeki futbolcuların birçoğundan daha iyi...

T
TRABZON61
1 ay önce

Özür dilemesine gerek yok maç esnasında herşey olabilir.. Özür dilemesi bile bu kulübün ekmeğini yediğinin ve saygı duyduğunun ifadesidir.. Yıllarca oynayıp sonra başka takıma gidip sanki bu kulüpte hiç oynamamış gibi davranan futbolcular UTANSIN.. Ayrıca koruduğu futbolcu da Göktan TRABZONSPOR un futbolcusu.. 1 ay sonra bize dönecek.. Muçi nin yaptığı hareketi de yadırgadım.. Çocuk sakatlanabilirdi..

E
Ercan birinci
1 ay önce

Haftaya herhalde Trabzona geleceksindir...

H
Hasan
1 ay önce

Metin Diyadin ilk yarı Trabzonsporu 4-2 yendi keyiften uçmuştu. Elinden gelen her türlü pisliği yaptı. Kovuldu. Gençlerbirliği baktı küme düşecek sırf Trabzonspor mçları için kovulduğu yere tekrar geldi. Gençlerbirliği için üzgünüm küme düşecek, düşmeli. Bize ne Eyüpspor dan her türlü üç puanı alırız onlardan. Güle güle Gençler

Çepni
1 ay önce

Göktan'ın sözleşmesi bu ay bitiyor. Trabzon'a geri dönmüyor. Göktan'ın da Fıratcan'ın da bir kere 3 istanbul takımına bu azimle oynadıklarını göremedim. Sezonun ilk yarısındaki maçta da sürekli kışkırtıcı hareketler ve tribünlere teşvik edici hareketlerini unutmamalıyız. Ya bize bir garezleri var ya da bizimkiler bunlara bir yanlış yapmışlar bize bilendiler.

M
Murat69
1 ay önce

Bize karşı göstermiş olduğunuz hırsın yarısını diğer maçlarda gösterseydiniz şimdiye çoktan ligde kalmıştınız seni gönderdik diye hırs yapma sanki 20 gol 15 asistle oynarken gönderildin

Y
yaşar
1 ay önce

elin topçuları ayrıldıkları takıma gol atınca sevinmez sen hücumu taçla kesince sevinçten çıldırıyorsun ne bu kinin haftaya trabzondasın aynısını adamsan buradada yap

M
misafir
1 ay önce

mertcan çam dı o olması lazım

A
Akıl
1 ay önce

Yok göksuydu o.galiba