Trabzonspor U19 takımı, UEFA Gençlik Ligi finalinde İsviçre'nin Cenevre kentinde Barcelona ile karşı karşıya geldi ve sahadan 4-1 mağlup ayrıldı.
Bordo mavili ekip müsabakaya Erol Can, Taha, Arda, Oğuzhan, Bican, Salih, Alihan, Boran, Yiğit, Abdurrahman ve Onuralp 11'i ile başladı.

İspanyol ekibi Barcelona, müsabakanın 11. dakikasında Diarra ile 1-0 öne geçti. 18 . dakikada Andres Cuenca Cejudo takımını iki farklı öne geçirirken, Trabzonspor soyunma odasına 2-0 geride girdi.
56. dakikada Hugo Alba Silveira, Barcelona'nın 3. golünü kaydetti. Barcelona'nın son golünü ise 68'de Ibrahim Diarra kaydetti. Trabzonspor'un tek golü ise 87. dakikada Bican Tibukoğlu'ndan geldi. Karşılaşma Barcelona'nın 4-1'lik üstünlüğü ile tamamlandı.
Bordo mavili takımı Avrupa'da başarılı şekilde temsil eden Trabzonspor U19 takımı futbolcuları ve teknik ekibi, 29 Nisan Salı akşamı kente dönecek.



















Tüm Yorumlar (11)
Oflu
1 yıl önceFinal oynamaları çok güzel, fakat Barcelona karşısında çok kötüydüler.
Ziganoyli 61
1 yıl önceBugün takımda ruh yoktu hakeden kazandi
Hasan
1 yıl önceTebrikler çocuklar. Buraya kadar gelip final oynamak kolay değildi. Trabzonsporluların gururu, Türkiye'nin gururu oldunuz oldunuz evlatlar. Tebrikler, Teşekkürler.
Paçanlı
1 yıl önceBize yaşattıklarınız için çok teşekkür ederiz Hepiniz harikaydınız
HİNT KUMAŞI
1 yıl öncekabul edelim ki, İspanya'da sadece futbol konuşulur. Gücümüz yetmedi. İşte bunun içindir ki İspanya Barça, Real, A.Madrid'tir. onun içindir ki müzeleri kupa doludur, bizim gibi boş işlerle uğraşmıyorlar. Keşke tüm maçları kaybedip bu maçı kazansaydık. ÇOK ÜZGÜNÜM. Kalecimiz, BERBAT üstüydü, belki 1-0'dan geri dönebilirdik ama 2-0 işi ZORA soktu. BİZ FİNAL OYNAMAYI BİLMİYORUZ. Sadece futbol değil hemen hemen tüm spor branşlarında böyleyiz. VE her şeyi FAZLACA ABARTIYORUZ...
Bordo
1 yıl öncetekke diyor ki kazanan bordo mavi oldu espirisi ne alaka napalım barcelona yı. TS un eledigi finalde oynadıgı kulupler de ki oyuncular avrupada dünyada 3 5 senede 70 100 milyon euro olup yıldız olma potansiyeli var fatih U19 daki çocuklar heba olmasın harcanmasın. Maç öncesi de saçma açıklamalar yok kazanmasınız kazandık sayarız diye boş beleş açıklamalar çocukların MANTALİTEsini bozdu baskı oldu, maçı öncesi konuşanlar yüzünden U19 kaybetti
Taraftar
1 yıl önceYaşattıginiz tüm güzellikler için teşekkürler.yolunuz açık olur İnşallah
Serko61
1 yıl önceBir futbol kültürü oluşmadan bu başarılar hep böyle tesadüf eseri olur,aradaki fark çok barizdi resmen kalelerine yanaşamadık ,herşeye rağmen teşekkürler çocuklar..
Allah kulu adem..
1 yıl önceKaleci ilk 2 golde hataları var.. özellikle 2. Golde o topu tuttuğun topu birakmican..finaller büyük kalecilerre gelir.Ts da kaleye dev kaleci alicak.. başarı için üst düzey kaleci şart..TS geçmiş yıllarda kaleciden çok çekti..son şampiyonlukta edgar Hugo timoti puhaç Bruno çok iyi savunma yaptılar..onlardan sonra Uğurcan da eski hali kalmadı..GS bugün Muslera yerine Avrupa'dan üst düzey kaleci peşinde.avrupada kupayı kaldırmak sürekli basarı için yabancı kaleci şart...TS Uğurcan şamp olamz
Çınar
1 yıl önceCanınız sağ olsun bu kadarı bile büyük başarı ve tecrübe.Önlerine baksınlar ve disiplinli ve sistemli çalışmalarına devam etsinler.Bravo gençler…
Muhammed Orhan
1 yıl önceEMEĞİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK, AYDINLIK YOLLAR SİZİN OLSUN, TEBRİKLER