| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 28 Nisan 2025 20:51 Güncellenme tarihi: 28 Nisan 2025 21:03

Finali kaybettik, umudu kazandık! Teşekkürler çocuklar: Trabzonspor 1-4 Barcelona

Trabzonspor U19 takımı, UEFA Gençlik Ligi finalinde Barcelona'ya 4-1 mağlup oldu.

Trabzonspor U19 takımı, UEFA Gençlik Ligi finalinde İsviçre'nin Cenevre kentinde Barcelona ile karşı karşıya geldi ve sahadan 4-1 mağlup ayrıldı.

Bordo mavili ekip müsabakaya Erol Can, Taha, Arda, Oğuzhan, Bican, Salih, Alihan, Boran, Yiğit, Abdurrahman ve Onuralp 11'i ile başladı.

ts-barca-14.webp

İspanyol ekibi Barcelona, müsabakanın 11. dakikasında Diarra ile 1-0 öne geçti. 18 . dakikada Andres Cuenca Cejudo takımını iki farklı öne geçirirken, Trabzonspor soyunma odasına 2-0 geride girdi.

56. dakikada Hugo Alba Silveira, Barcelona'nın 3. golünü kaydetti. Barcelona'nın son golünü ise 68'de Ibrahim Diarra kaydetti. Trabzonspor'un tek golü ise 87. dakikada Bican Tibukoğlu'ndan geldi. Karşılaşma Barcelona'nın 4-1'lik üstünlüğü ile tamamlandı.

Bordo mavili takımı Avrupa'da başarılı şekilde temsil eden Trabzonspor U19 takımı futbolcuları ve teknik ekibi, 29 Nisan Salı akşamı kente dönecek. 

ts-barca-10.webp

ts-barca-1.webp

ts-barca-2.webp

ts-barca-3.webp

ts-barca-4.webp

ts-barca-5.webp

ts-barca-6.webp

ts-barca-7.webp

ts-barca-8.webp

ts-barca-9.webp

ts-barca-11.webp

ts-barca-12.webp

ts-barca-13.webp

ts-barca-15.webp

ts-barca-16.webp

ts-barca-17.webp

ts-barca-18.webp

ts-barca-19.webp

ts-barca.webp

Yorumlar (11)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

O
Oflu
1 yıl önce

Final oynamaları çok güzel, fakat Barcelona karşısında çok kötüydüler.

Z
Ziganoyli 61
1 yıl önce

Bugün takımda ruh yoktu hakeden kazandi

H
Hasan
1 yıl önce

Tebrikler çocuklar. Buraya kadar gelip final oynamak kolay değildi. Trabzonsporluların gururu, Türkiye'nin gururu oldunuz oldunuz evlatlar. Tebrikler, Teşekkürler.

P
Paçanlı
1 yıl önce

Bize yaşattıklarınız için çok teşekkür ederiz Hepiniz harikaydınız

H
HİNT KUMAŞI
1 yıl önce

kabul edelim ki, İspanya'da sadece futbol konuşulur. Gücümüz yetmedi. İşte bunun içindir ki İspanya Barça, Real, A.Madrid'tir. onun içindir ki müzeleri kupa doludur, bizim gibi boş işlerle uğraşmıyorlar. Keşke tüm maçları kaybedip bu maçı kazansaydık. ÇOK ÜZGÜNÜM. Kalecimiz, BERBAT üstüydü, belki 1-0'dan geri dönebilirdik ama 2-0 işi ZORA soktu. BİZ FİNAL OYNAMAYI BİLMİYORUZ. Sadece futbol değil hemen hemen tüm spor branşlarında böyleyiz. VE her şeyi FAZLACA ABARTIYORUZ...

Tüm Yorumlar (11)

O
Oflu
1 yıl önce

Final oynamaları çok güzel, fakat Barcelona karşısında çok kötüydüler.

Z
Ziganoyli 61
1 yıl önce

Bugün takımda ruh yoktu hakeden kazandi

H
Hasan
1 yıl önce

Tebrikler çocuklar. Buraya kadar gelip final oynamak kolay değildi. Trabzonsporluların gururu, Türkiye'nin gururu oldunuz oldunuz evlatlar. Tebrikler, Teşekkürler.

P
Paçanlı
1 yıl önce

Bize yaşattıklarınız için çok teşekkür ederiz Hepiniz harikaydınız

H
HİNT KUMAŞI
1 yıl önce

kabul edelim ki, İspanya'da sadece futbol konuşulur. Gücümüz yetmedi. İşte bunun içindir ki İspanya Barça, Real, A.Madrid'tir. onun içindir ki müzeleri kupa doludur, bizim gibi boş işlerle uğraşmıyorlar. Keşke tüm maçları kaybedip bu maçı kazansaydık. ÇOK ÜZGÜNÜM. Kalecimiz, BERBAT üstüydü, belki 1-0'dan geri dönebilirdik ama 2-0 işi ZORA soktu. BİZ FİNAL OYNAMAYI BİLMİYORUZ. Sadece futbol değil hemen hemen tüm spor branşlarında böyleyiz. VE her şeyi FAZLACA ABARTIYORUZ...

B
Bordo
1 yıl önce

tekke diyor ki kazanan bordo mavi oldu espirisi ne alaka napalım barcelona yı. TS un eledigi finalde oynadıgı kulupler de ki oyuncular avrupada dünyada 3 5 senede 70 100 milyon euro olup yıldız olma potansiyeli var fatih U19 daki çocuklar heba olmasın harcanmasın. Maç öncesi de saçma açıklamalar yok kazanmasınız kazandık sayarız diye boş beleş açıklamalar çocukların MANTALİTEsini bozdu baskı oldu, maçı öncesi konuşanlar yüzünden U19 kaybetti

T
Taraftar
1 yıl önce

Yaşattıginiz tüm güzellikler için teşekkürler.yolunuz açık olur İnşallah

S
Serko61
1 yıl önce

Bir futbol kültürü oluşmadan bu başarılar hep böyle tesadüf eseri olur,aradaki fark çok barizdi resmen kalelerine yanaşamadık ,herşeye rağmen teşekkürler çocuklar..

A
Allah kulu adem..
1 yıl önce

Kaleci ilk 2 golde hataları var.. özellikle 2. Golde o topu tuttuğun topu birakmican..finaller büyük kalecilerre gelir.Ts da kaleye dev kaleci alicak.. başarı için üst düzey kaleci şart..TS geçmiş yıllarda kaleciden çok çekti..son şampiyonlukta edgar Hugo timoti puhaç Bruno çok iyi savunma yaptılar..onlardan sonra Uğurcan da eski hali kalmadı..GS bugün Muslera yerine Avrupa'dan üst düzey kaleci peşinde.avrupada kupayı kaldırmak sürekli basarı için yabancı kaleci şart...TS Uğurcan şamp olamz

Çınar
1 yıl önce

Canınız sağ olsun bu kadarı bile büyük başarı ve tecrübe.Önlerine baksınlar ve disiplinli ve sistemli çalışmalarına devam etsinler.Bravo gençler…

M
Muhammed Orhan
1 yıl önce

EMEĞİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK, AYDINLIK YOLLAR SİZİN OLSUN, TEBRİKLER