| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 10 Ocak 2018 10:06

Ferhat'tan Trabzonspor'a mesaj

Ferhat Öztorun, Trabzonspor maçıyla ilgili konuştu

Konyaspor'lu futbolcu Ferhat Öztorun,  Trabzonspor ile Trabzon'da oynanack maç hakkında yorum yaptı

Bir dönem bordo mavili takımın da formasını giyen Ferhat “Trabzon’da kendilerini zor bir maç bekliyor. Skor avantajımızı kullanmak ve gidebildiğimiz yere kadar gitmek istiyoruz.” dedi.

Bilindiği gibi Türkiye Kupası'nda Trabzonspor deplasmanda Konyaspor'a 1-0 yenilmişti. Bu maçın rövanşı Trabzon'da 16 Ocak'ta oynanacak.

Yorumlar (3)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

G
görürürsün
8 yıl önce

yaşıyor mu bu hala!

S
Süleyman Özmen
8 yıl önce

Adamda gram Trabzonspor sevgisi yok, sanki hiç Trabzonspor da oynamamış gibi davranıyor, İstanbul kulüplerinden ayrılan futbolcular eski kulüplerine karşı oynayacakları zaman verdikleri ropörtajlar böyle mi oluyor

F
Firtina 61
8 yıl önce

Yedeklerle oynama benzemez feratcim ts as takim ile ciksin size fark atacak