Trabzonspor'un rakibi Fenerbahçe'de Yönetim Kurulu Üyesi Burak Çağlan Kızılhan, Trabzon Havalimanı'nda açıklamalarda bulundu.
Burak Çağlan Kızılhan'ın açıklamaları şu şekilde;
Gergin bir akşam yaşıyoruz. Çok konuşup bu gerginliği artırmak istemiyoruz.
Devletimizin tavsiyesi üzerine uçağımızın önünde açıklama yapıyoruz. Zor bir akşam yaşadık. Hep beraber yaşananları gördük.
Olayların en başından beri devletimiz, yetkilileri ve Trabzonspor yönetim kurulu bizlerleydi. Hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyoruz.
Taraftarımızın ve camiamızın tepkisini anlıyoruz. Sakin olmak gerek. Adli vakaya dönüşmüş bir olay. İlgili soruşturmaların başladığı bilgisi bizimle paylaşıldı. Gerekli açıklamaları da hafta içi yapacağız.
Tüm Yorumlar (18)
hik61
2 yıl önceşikeni örten devletin sana her daim sahip çıkar zaten.
Serkan
2 yıl önceOrtam barut sen resmen bir şeyler olsun diye saha ortasında seviniyorsun bu resmen provokasyon. Ne kadar kışkırtma tahrik olsa da , olanları asla tasvip etmiyorum. Neresinden tutarsanız tutun bütünüyle yanlış. Onlar istedikleri ortamı sağladılar , biz sinirlerimize hakim olamadık yenildik.
Serdar ak
2 yıl önceFenerbahceli futbolcularin Max sonrasi El kol hareketleri futbol ahlaki ile Hic bagdasmiyor Spor bakanligna ve icisleri bakanligna duyurlur!!!!!! Tribündeki kadinlara cocuklara karsi yapilmis El LOL hareketi Bu ne rezilik nerde profesyonelik nerde ahlakli sporcular hepsi bahane..
Oflu
2 yıl önceTribünde Trabzonspor taraftarına porselen bardak atan insan müsveddesi bu değil mi?
Sv
2 yıl önceYine senaryoyu iyi yazdınız!
Kemal Saka
2 yıl önceİyi ki o ilk sahaya giren meczup FB li futbolcular ve bodyguard mudehalesi sonra ölmedi. Çok başka şeyler konuşurduk. Bütün hafta Ali Koç gere gere basın toplantıları ile bu hale getirdi zaten. Bende yabancı kulüp başkanı ve yöneticileri istiyorum bu olaylar yaşanmaması için dünyanın hiç bir yerinde FB kulüp açıklamaları gibi saha dışında rakibi ile itiş kakışı seven anlayış yok. Adeta bunla beslenen adı spor yöneticisi olan bir güruh, hasadını topladı dün.
Alipehlivan
2 yıl önceEy İsmail sen akili kendine sakla.oyle hikaye anlatma sizinde ne cevizli kirdiklarinizi biliyoruz.
TS 61
2 yıl önceOlayları çıkaran ateşleyen büyük ihtimal gizli gs liler zaten ts dan oyuncu kaçıran ıslık vs ile trubunde sırf şehirde zaman geçsin diye ts maçına giden gizli fb gs bjk lılar. TS taraftarı niye girsin iddası yok son 5 yılda daha önemli maçlarda olay olmamış biraz akıllı olmak gerek bu maçta bariz tribünde gs provokasyonu var olabilir gs hiçbirzaman dost olmaz ts gs den beş yemiyecekti ilk gs maçında rövanş alınmalı gs den avcı.
Serter
2 yıl önceFutbol=terör desek abart olurmu acaba. Çünkü kökü haram. Ramazan günü camilerden çok insanlar bu topoyununa koşuyorsa ki bazı imamlar namazı çabuçak kılıpda oyuna yetişelim diyorsa vay halimize…..
Envr yldrm
2 yıl önceHer türlü bizans oyunu var sizde haksız bi golle galip gelin ondan sonra saha ortasında kutlama yapın taraftarı tahrik edin sonrada devlet birimlerine yalakalık yaparak trabzon şehrini suçlu gösterin.
Temiz futbol
2 yıl önceKeşke o devlet şoke sürecinde de bizimle olsaydı...
Mehmet nuri yıldız
2 yıl önceTrabzonda herkes edebiyle hareket edecek.. seyirci döven kişiler hesabını verecek..artık hakemler ile maç kazanma dönemini bitireceksizniz
Canca53
2 yıl önceNe o amaciniza ulaştiktan sonra ne hikmet se birden bire üslü oldunuz nedendir birde çikmiş devletimizin tavsiyesi ile uçağin onunde aciklama yapiyormuş bey efendi sizler amaciniza ulaştiniz selahtin baki neden konuşmadi yoksa kiçindan mi korktu yoksa her maç sonu aldiklari haram punlarin üstünü ortmeki için uguladiği taktik tutu ve selahtin baki ile gezi sponsoru ali koç un isdediği oldu şapkadan tavşan çikardilar helal olsun ve bu devlet erkani şikebahçeyi artik kolamayi braksin yeter
Recep Sarımehmetoğlu
2 yıl önceSevinmenizi mutlu olmanızı anlayacak hayal edemeyeceğiniz kadar medeni bir şehirdir TRABZON kendine bakmayarak türübünleri tahrik edebilmek niyetinizin ismi sokak dilindeki ismi karşılığı bellidir burdan ötesine geçebilmek yine sizlerin gayretiyle devam edecektir.
BEN HAKAN
2 yıl öncebiz trabzonspor sevdalıları sevinmeyi en iyi bilenlerdeniz fakaaaaaat bizimle çocukla oynar gibi oynayanında taaa neyse tahrik var maç önü basın açıklamaları var e bide var oğlu var var ali koç zaten hep bildiğiniz gibi kalitesiz bir insan eee bizde taş değiliz da insan evladıyız ama bu 3- 5 çapulcu taraftarların yaptığı bize yakışmadı bırakın dünyaya rezil olmayı kendi halkımıza rezil olduk söz başkanımızda görelim ne yapacak saygılar....
Metin AYTAŞ
2 yıl önceTüm bu yaşanan ve yaşanacak olayların baş sorumlusu 2011iaklayanlar dir..
ibrahim
2 yıl önceyapılanlar doğru değil, ama abartıyada gerek yok.basın çok medyatık davranıp,olayları gereğinden fazla abartıyor.bakacağız bundan sonra oynanan derbi maçları çokmu sakın geçecek.
Taraftar
2 yıl önceBence tek suçlu maçı devam ettiren hakemdir. Yan hakemin ensesinde torpil patlattılar. Maç devam etti yanlış iş