Trabzonspor, Trendyol Süper Lig Şamil Ekinci Sezonu’nun 30. haftasında deplasmanda Fenerbahçe'ye konuk olacak.
Mücadele öncesi İstanbul ekibi resmi sosyal medya hesabından hakem yönetimine dair açıklamalarda bulundu. Fenerbahçe, mücadelede için yabancı hakem ve yabancı VAR talebinde bulundu.
Fenerbahçe Kulübü, konuya ilişkin yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi;
"Adil Yönetim İstiyoruz Sezon başından bu yana ortaya koyduğumuz yabancı hakem ve yabancı VAR taleplerimiz, Türk futbolunda adil ve temiz bir yönetim anlayışının yerleşmesi içindir.
Hafta sonu Trabzonspor ile oynayacağımız maçta da beklentimiz nettir: Son derbide yaşandığı gibi ince düdüklerle takımımızın önü kesilmesin, sahada iyi olan kazansın. Bu şartlar sağlandığında, Fenerbahçe’nin şampiyonluk yolunda kararlılıkla ilerleyeceğine inancımız tamdır. Rakibimizin de yönetimsel kaygılar konusunda benzer bir duruşta olduğunu görmek, bu çağrımızın ne kadar haklı ve ortak bir talep olduğunu göstermektedir.
Biz de bu noktada adaletin sağlanması adına duruşumuzu net şekilde ortaya koyuyoruz. Nitekim Teknik Direktörümüz, ilgili hakeme yönelik yorumlarını hem kazandığımız hem de kaybettiğimiz maçlardan sonra yaparak aslında nasıl tarafsız baktığını ortaya koymuştur. Bir kez daha belirtmek isteriz ki; Fenerbahçe’nin tarafı her zaman adaletten yanadır. Kulübümüz hiçbir zaman anlık menfaatler uğruna ilkelerinden ödün vermez."
Tüm Yorumlar (11)
Ts61
1 yıl önceFener istediyse tff haciosmanoglu getirir yabancı hakemi bizim için fark etmez sikeyle caldiklari kupamizi onların evinde yine yeneceğiz yine sampiyonluktan edecegiz
Ersan G
1 yıl önceİnsanda biraz utanma olur. Adamların demecine bak. İnce doğranmışlar. Morinho da ağır tahrikle Okan’ım burnunu sıkmışmış. TS un yabancı hakem istenemesi lazım bu durumda. Futbolu yıllardır kimin yönettiği belli değil de Şikeciler hiç yönetmemeli. Cincon maçında geldiyse diğerleri isteyince niçin yok deniyor. Türk takımlarına kim gelirse gelsin farketmez. Masrafa gerek yok. Tümü batık hala Transfer de transfer diyorlar.
Zafer
1 yıl önceMart kedisi gibi bunlar
AsiKral
1 yıl önceTFF ve yönetimi fb arka bahçesi olmuş Samimiyse 2010-2011 şampiyonluk kupasını gerçek sahibine verir
61 ts
1 yıl önceŞAMPİYONLUK SEZONUNDA TFF DE HACIKERİMOGLU TS UN HAKLARINI KOLLADI YEDİRMEDİ MEDYA VB ÇIKTI TFF DE OLMADI GEREK TS UN HAKKINI SAVUNAN İSİMLER , AGAOGLUDA TS UN HAKKINI YEDİRMEDİ. BÖYLE OLMALI Kİ TS SAHADA VE DIŞINDA GÜÇLÜ OLSUN.
Hasan
1 yıl önceBu saatte yabancı hakem gelmeyeceğine vöre asıl amaç hakeme baskı yapmak ve maçı tarafflı yönettirmek. Merak etmesinler sahasında bile tüm takdir haklarını rakibe kullanan bir TFF ile karşı karşıya Trabzonspor camiası. İHO sağ olsun kendi şehrinin takımını batırmak peşinde. Ben olsam yerinde bir dakika düşünmem istifa ederim
61
1 yıl önceNe gariptir ki ts lu olduğunu söyleyen tff başkanı hakemlere takdlr hakkknı ts a degil rakiplere kullanın demesiyle sezon başından beri ts içerde dışarda hakemler dogruyor böyle saçma sapan açıklama olmamalıydı ts resmen bitti. Bu TS yönetimi de hiçbirşey yapamıyor. Bu maçta fb li memet dogramaya devam edecek mourinho nun takdirini kazanmak için kırmızı sarı penaltı ne varsa fb lehine çalışacak talimat almıştır. fb li memet.
çepni
1 yıl önceAllah rahmet eylesin. Özkan Sümer ne güzel tespit etmiş. "Fenerbahçe haksızlığı hak olarak kabullenmiş bir kulüptür."
Lazuri
1 yıl önceYavuz hırsızlar!!! İstediğiniz hakemin maça atanmasını sağladınız. Şimdi bu açıklamalarla yaptıklarını örtmeye çalışıyorlar.
Tursun
1 yıl önceTrabzon’umun maçından sonra seyrettiğim maçta o kadar çok fark vardıki uandım hayal görüyorsun sihirli bişeyler yapabiliyorsan tamam ama hızları bizden fazla
BENHAKAN
1 yıl öncekaçtane trabzonsporu seven hakem varki ne fark eder uzaylı hakem de gelse bize takıyor puanımızı çalıyor bizde bu kibar başkan ve hani kendini ''trabzonsporlu'' sanan tff başkanı olduğu sürece bize çoook takarlar bizde bakarız arkalarından.