| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 07 Mart 2024 17:27 Güncellenme tarihi: 07 Mart 2024 17:33

Fenerbahçe taraftarı Trabzon'a gelecek mi? Karar verildi

Trabzonspor - Fenerbahçe karşılaşmasına deplasman takımı taraftarı alınmayacak.

Spor Toto Süper Lig'in 30. haftasındaki Trabzonspor-Fenerbahçe karşılaşmasına konuk takımın taraftarları alınmayacak.

TSYD Trabzon Şube Başkanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre, İl Spor Güvenlik Kurulu mart ayı toplantısı, Vali Aziz Yıldırım başkanlığında kurul üyelerinin de katılımıyla gerçekleştirildi.

Toplantıda, Trabzonspor-Fenerbahçe maçı A grubu riskli müsabaka kategorisinde değerlendirildi. Daha önceki yıllarda olduğu gibi misafir takım taraftarının alınmaması yönündeki uygulamaya bu maçta da devam edilmesine karar verildi.

Papara Park'ta 17 Mart Pazar günü oynanacak karşılaşmada 2 bin 250 güvenlik personeli görev yapacak.

Yorumlar (14)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
Ahmet C.
2 yıl önce

Her takım Taraftarının deplasman maçlarına gitmesinden yanayım , Vali ve Emniyet müdürü bu hususu artık bir düzene soksunlar onlar bir kere geliyor biz sekiz kez gidiyoruz bu açıdan da bakmak gerek.

T
Temiz futbol
2 yıl önce

Bu yasak çok saçma .Bu maça rakip taraftarı alıp yasağın kalkmasına önayak olabilirdik.şike konusunda hakkımızı sonuna kadar savunalım ama yasakla bir yere varılmaz.ayrica şehrimize rakip taraftarın gelmesi hem ticari olarak hem de tanıtım olarak şehrimize büyük katkısı olacağını düşünüyorum...

Z
Zeki çakır trabzon
2 yıl önce

Haberde alınan karar doğru ise kamuoyu ne diyecek g saray taraftarını kabul et 5 tane ye öküzün altında buzağı arayanlara güzel malzeme veririz Bu takım fenerden de Galatasaray’dan da çok çekmiştir Bir daha düşünün derim

R
Rifat K
2 yıl önce

İlk yarıda İstanbul da oynanan maçta Trabzonspor taraftarı deplasman tribününe alınmadı ki aynı anlayışla cevap verilsin, zaten alınmış olması yanlış bir karar olur.

Y
Yomralı 61
2 yıl önce

Saçma bı karar, bır yerde bunun son bulması lazım, işin b.... Çıkarmanın manası yok, o zaman gs taraftarı nı nıye alıyorsun, bıde adamlara maçı veriyorsunuz yanlış yanlış yanliş

Tüm Yorumlar (14)

A
Ahmet C.
2 yıl önce

Her takım Taraftarının deplasman maçlarına gitmesinden yanayım , Vali ve Emniyet müdürü bu hususu artık bir düzene soksunlar onlar bir kere geliyor biz sekiz kez gidiyoruz bu açıdan da bakmak gerek.

T
Temiz futbol
2 yıl önce

Bu yasak çok saçma .Bu maça rakip taraftarı alıp yasağın kalkmasına önayak olabilirdik.şike konusunda hakkımızı sonuna kadar savunalım ama yasakla bir yere varılmaz.ayrica şehrimize rakip taraftarın gelmesi hem ticari olarak hem de tanıtım olarak şehrimize büyük katkısı olacağını düşünüyorum...

Z
Zeki çakır trabzon
2 yıl önce

Haberde alınan karar doğru ise kamuoyu ne diyecek g saray taraftarını kabul et 5 tane ye öküzün altında buzağı arayanlara güzel malzeme veririz Bu takım fenerden de Galatasaray’dan da çok çekmiştir Bir daha düşünün derim

R
Rifat K
2 yıl önce

İlk yarıda İstanbul da oynanan maçta Trabzonspor taraftarı deplasman tribününe alınmadı ki aynı anlayışla cevap verilsin, zaten alınmış olması yanlış bir karar olur.

Y
Yomralı 61
2 yıl önce

Saçma bı karar, bır yerde bunun son bulması lazım, işin b.... Çıkarmanın manası yok, o zaman gs taraftarı nı nıye alıyorsun, bıde adamlara maçı veriyorsunuz yanlış yanlış yanliş

T
TUNCAY TEPE
2 yıl önce

Yeter artık bırakın gidelim bırakın gelsinler neyin amacı bu güvenlik kollarımız iki tarafı kollayamaz durumda mı bu şehir bu kadar mı güvensiz yapmayın lütfen trabzonspor taraftarı olarak fb seyircisini akyazida görmek istiyoruz

S
Satarili
2 yıl önce

Hani Trabzon Sporsehiriydi.Nerede kaldi spor anlayisi.Adamlar Sampiyonluk mücadalesi veriyor siz ise seyirciye müsaade etmiyorsunuz. Bu nebiçim Karakter bu? Sorumlular artik Atgözlüklerini atsalar iyi olur. Biz Trabzonluyuz herkese Kapimiz açiktir...

S
Satarili
2 yıl önce

Bizim onlardan Farkimiz olmali.Biz Trabzonsporuz..

6
61 TS
2 yıl önce

fb gs, TS dan uzak olması gereken camia çünkü ikiside şaibe şike, hülle transferleri olan bedavadan şike şampiyon olan şikecilerin akyazıda olmamaları gerek.

O
ozgur ata
2 yıl önce

Akyazi adi gibi ak ve pak bir staddir. Sikeye bulasmis kirli kuluplerin midesiz taraftarlari ordan iceri ilelebet adim atamaz. Her sene bu konuyla vakit kaybetmeye gerek yok. Bundan sonra uc duduklerin taraftarlari asla stadimiza alinmayacaktir diye bir karar alin ve arkasinda durun

O
ozgur ata
2 yıl önce

yav az durust olun :)) su fenerliler gercekten enteresan tipler. Akillari sira TS'lu gibi gorunup kulis yapacaklar. Avucunuzu yalarsiniz

I
imparator
2 yıl önce

Siyasi bir karar alındığı kesindir.

B
BEN HAKAN
2 yıl önce

trabzonspor taraftarı için fark etmiyor zaten bu sene maçlara gitmiyoruz ki hep takım seyircisiz oynuyor desen fb maçında 5 bin kişi olacak saygılar.....

F
fair play
2 yıl önce

çağdışı bir uygulama . Spor kardeşlik ve dostluktur anlayışından orta çağa dönüş zihniyete.