| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 13 Temmuz 2025 16:28

Felipe Augusto’dan Trabzonspor taraftarına mesaj

TRABZONSPOR'un yeni transferi Felipe Augusto, kulübün sosyal medya hesabından yayımlanan videolu paylaşımda bordo-mavili taraftarlara seslendi.

Nurgül GÜNAYDIN / TRABZON, (DHA) – TRABZONSPOR'un yeni transferi Felipe Augusto, kulübün sosyal medya hesabından yayımlanan videolu paylaşımda bordo-mavili taraftarlara seslendi. Yeni formayla kamera karşısına geçen 21 yaşındaki Brezilyalı forvet, Trabzon'da olduğu için büyük mutluluk duyduğunu ifade etti.

Augusto yaptığı açıklamada, "Burada olduğum için gerçekten çok iyi hissediyorum ve çok mutluyum. Burada olmak benim için büyük bir zevk. Bir an önce stadyumda olup takımımla beraber oynamak için sabırsızlanıyorum. Burasının kariyerim için büyük bir adım olduğuna inanıyorum. Bu yüzden çok mutluyum" dedi. Taraftarlara teşekkür eden genç oyuncu, "Bana gösterdiğiniz destek için gerçekten minnettarım. Bir an önce sahada olmak ve sizleri mutlu etmek için sabırsızlanıyorum. Bize Her Yer Trabzon" ifadelerini kullandı.

Paylaşımda yeni sezon formasıyla poz veren Augusto, açıklamasını Türkçe "Bize Her Yer Trabzon" diyerek tamamladı.

(FOTOĞRAFLI)

Kaynak: DHA

Yorumlar (3)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
Ts
11 ay önce

2.lahtimi 2.çam olmazsan faydalı olur

A
Ahmet Can
11 ay önce

Dikkat edin bu yönetim bonservis vermeden kaç futbolcu aldı Özellikle 2. Liglerden ve kimsenin bonservis ücreti vermeyeceği adamlara milyonlarca Euro bonservis veriyor. Umut güneş, ozan, serdar, baniya. Sizce normal mi. Kötü kokular gelmiyor mu size de.

A
Ahmet Can
11 ay önce

Cham kadar olsa bile iyi. Bundan ancak 2. Lahtimi olur