| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 07 Mayıs 2026 09:22

Fatih Tekke’ye net mesaj: “Bunları unutmamak lazım”

Saha Kenarı programında konuşan Okan Çıtlak, Trabzonspor Teknik Direktörü Fatih Tekke’nin taraftara yönelik sitemlerini değerlendirdi. Çıtlak, Tekke’nin projesini daha net anlatması gerektiğini söyledi.

Haber61’de yayınlanan Saha Kenarı programında Trabzonspor Teknik Direktörü Fatih Tekke’nin son dönemde yaptığı açıklamalar değerlendirildi. Haber61 Haber Müdürü Okan Çıtlak, Fatih Tekke’nin sık sık taraftara sitem etmesini doğru bulmadığını ifade etti. Çıtlak, “Fatih hoca sadece taraftara sitem ediyor. Sürekli bir sitem halinde. Bunu yapacağına projeni anlat” dedi.

1-4 HEDEFİ VE TARAFTAR DESTEĞİ

Okan Çıtlak, Trabzonspor’un sezon başında 1-4 hedefiyle yola çıktığını ancak bu hedefe yürürken taraftarın yeterince sürece dahil edilmediğini söyledi. Çıtlak, “1-4 dedin, kimse bir şey demedi. 1-4’e yürürken taraftarı arkana alarak gitmedin. Ne zaman coşku ortamı olsa frene basıp durdun. Bunları da unutmamak lazım” ifadelerini kullandı.

GELECEK SEZON BEKLENTİ YÜKSEK

Okan Çıtlak, Trabzonspor’un gelecek sezon daha iddialı bir takım görüntüsü verebileceğini belirtti. Çıtlak, “Plan dışarıdan iyi işlediği görülüyor. Önümüzdeki sezon beklenmeyen takım olarak değil, Trabzonspor gümbür gümbür olur diye düşünüyorum” değerlendirmesinde bulundu.

Yorumlar (5)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

D
Dogru söz
1 ay önce

Buna birilerinin gercegi anlatmasi lazim. Burasi Staj yeri veya deneme tahtasi degil. Senin hocalik kariyerinde belki 3. en büyük başari. Ama sen koca Trabzonsporun Hocasisin. O yüzden 3. olmak asla ve asla başari sayilmaz. Bu taraftari ve Camiya yi memnun etmez. Tarihimiz de 8 Şampiyonluk var, sayisiz 2.ler var. Sayisiz türkiye ve süper kupalar var. Benim hedefim 3.veya 4.olmak diyemezsin bu kabul edilemez. Kadroyu sen kurdun. 30milyon Euro bonservis verildi oyunculara.

Z
zizil
1 ay önce

işi gücü ağlamak .ilhan paluta baksın o takımı nerden aldı nere getirdi hangi takımları eledi .iyi takımı herkes yönetir iş kötü gidişatı pozitife çevirmek.

N
niketre
1 ay önce

seneye amacı 1-6 arası olabilmek.....taraftarın duygularını körelttin....

G
Güven
1 ay önce

Tekke ve yönetim ile olmaz anlayın artık son 4 maç 9 puan kaybı herşeyi özetliyor

T
taraftar
1 ay önce

Bu yıl şampiyonluk elimize kadar geldi zor şartlara rağmen ,kapımızdan döndü,Bazan iyi kadroda kurulsa bu fırsatlar gelmeyebiliyor.Bu yıl bukadar şampiyonluğa yalın olmamıştık.Çok kolay kazanacağımız maçlarla bu şampiyonluk gitti.Okyanusu geçtik.Derede boğulduk.