Teknik direktör Fatih Tekke, bordo-mavili ekibin geleceği ve mevcut durumuyla ilgili çarpıcı açıklamalarda bulundu. Tekke, Avrupa kupalarına katılımın kulüp için bir zorunluluk olduğunu ifade ederek, "Eee yine benim ilk düşüncem üçüncülüğü garantilemek. Ki Trabzonspor'un Avrupa'da, Avrupa'da olması gerekiyor ve kadro yapısıyla gelecek, kalacak, gidecekleri ile düşündüğünüzde böyle kolay yerler değil oralar. Eee, oralar çok çok daha zor" değerlendirmesinde bulundu.
"Kadroları Kuracak Durumda Değiliz"
Avrupa arenasında rekabet edebilmek için güçlü bir kadro derinliğine ihtiyaç duyulduğunun altını çizen deneyimli teknik adam, mevcut mali ve idari şartlara dikkat çekti. Fatih Tekke, konuyla ilgili olarak, "Oralarda çok ciddi kadrolara ihtiyacınız var. Biz o düşündüğümüz, eee veya insanların hayal ettiği kadroları kuracak şu an durumda değiliz gibi gözüküyor" ifadelerine yer verdi.
Kupa Hedefi Net
Sözlerinin devamında Türkiye Kupası'ndaki hedeflerini de paylaşan Tekke, turnuvada iddialı olduklarını belirtti. Yarı final aşamasında olduklarını hatırlatan Tekke, "Ve tabii ki kupa. Yarı finaldeyiz. Yine orada da hedefimiz kupayı almak" şeklinde konuştu.
Tüm Yorumlar (47)
Bilal
1 ay önceSen ne kupayı alabilirsin nede bu takımı şampiyon yapabilirsin senle ge bu yönetimle asla olmaz sen konuş dur
Mustafad
1 ay önceYahu sen şampiyonlar ligine katıl sonuncu ol Sen uefaya katıl 24. Ol Senden kupa almanı bekleyen mi var Shaktarın kadrosu astronomik mi Futbolcuları mı cok iyi hoca mı Stad yok taraftar yok Kelle koltuk maç oynuyorlar yarı finaldeler bu baska bi mesele Daha azını istiyorsunuz sürekli Kimse size şampiyonlar ligine katılınca niye şampiyon niye olamadın demeyecek bırakın şu düşünceyi. Yazık vallahi. Şampiyon olmamaya çalıştık bu sene resmen.
Laz
1 ay önceİnşallah Araplara satılır bu takımda hepinizden kurtuluruz.
Zafer
1 ay öncebizler trabzonspor taraftarı olarak istanbul kulüblerine kıyak yapan yönetim ve hoca istemiyoruz.fb ilk önce 2011 deki gasp ettiği kupamızı versinyörnek mi ligdeki fb maçı ve son üç maç geniş çaplı araştırılmalıdır.bunlarin yanına birde federasyon başkanının ekstra çabasına ne denmeli. ertuğrul doğan ve fatih tekke istifa.Sampiyon Büyük Baskan Ahmet Agaoglu acilen gelmeli.
Türker
1 ay önceBasel,Alkmaar,Djurgarden ve Bodo Glimt. Bu takımların ortak özelliği son yıllarda Avrupa kupalarında yarı final oynamış olması ve bunu Trabzonspor dan çok ama çok daha az bütçeye ve maaş gücüyle yapması.Ama siz "Armut piş ağzıma düş" kafasıyla düşünüyorsunuz.Neden mi?Çünkü hiç bir bilgi ve deneyime sahip değilsiniz.Futbolu sadece yıldızlarla oynandığını sanıyorsunuz.Sonra türk futbolu neden bu halde.Cevap siz ve sizin gibilerin yüzünden...
Abdullah
1 ay önceTartılmayın kendinizi yormayın
KARADENİZ FIRTINASI
1 ay önceBu konuşma sana hiç yakışmadı fatih hocam..Trabzonspor bu kadar yetersiz bir takım mı ? Oldu olacak ziraat türkiye kupasından da vazgeçelim olsun bitsin...
Yahooo
1 ay önceFatih hoca yerden göğe kadar haklı ve doğru söylüyor. Trabzon seyircisi avrupalı gibi ukraynalı gibi değil, heyecanlı,agresif,müsamahası olmayan,hoşgörüsüz, vermeden almayı seven, maça gitmeden galip gelmek isteyen,galip gelmeyince t.direktörü değiştiren,başkanı değiştiren,parasız transferleri yapmak isteyen bir toplumuz.Kadro yapmak kolay değil.örnek FB,GS,BJK
OFLU ÖMER
1 ay önceo zaman sakat ve yeteneksiz topçuları neden takıma aldırdın.bakuari'nin belinden sakat olduğunu bildiğin halde aldın.lovik denen yetenek'sizi aldın. sen ise futboldan ve futbolcudan anlamayan,teknik kapasitesi olmayan,takıma kondisyon yükleyemeyen,topçular arasında iletişim kuramayan ve her maçtan sonra masal anlatan birisin.benceTrabzonspor'un senin gibi kendine güvenmeyen,hep mazeret üreten ve futbol bilgisi olmayan birine ihtiyacı yok.ertuğrul doğana duyurulur.
Cevat Yıldız
1 ay önceSayın fatih tekke sen üçüncülüğü kafaya koymuşsun TS hala ikinci olma ihtimali var iken neyi hima etmeye çalışıyorsun bir anlam veremiyorum
Hasan
1 ay önceAzerbaycan Karabağ takımı kaç liralık? Bodo glimt kaç avroluk. Hiç yetiştirmeyi o yedekleri bile yabancıdan yaparsan kadro kurmak imkansız. Barış Alper, Yunus Akgün bunlar uzaydan mı geldi Kerem Aktürkoğlu 3. Ligden alındı. Bu mantıkla gerçekten kadro kuramazsın
Baha Burak
1 ay önceNeyin 3.lük garantisi. Yaparız, yapabiliriz yok. Son şampiyonluk senesi yıldızlar topluluğu vardı sanki. Galatasaray 4 puan aliyorsuz? Neyin masalı okuyorsun? Kadro derinliği yok ama inançlı futbolculara sahibiz. Sürekli takımın modunu düşürdün. Bir oyuncu sakatlık yaşasa eyvah dedin. Arif denen futbol fakirini seyirci baskısı ile yolladin. Quali keza öyle. Boshairi rezil ettin. Bir tane altyapı oyuncu yetişmedi. Kendini Real Madrid çalıştıracak kapasite görüyorsun Muhtemelen.
Uluzar
1 ay önceAynen öyle. Sana yüzde yüz katılıyorum. Şampiyon olabilecek 3 fırsat geçti. Alanya, başakşehir,konya. Sanki şampiyon olmamak için çalıştı.
Kadıköy 61
1 ay önceBeş para etmeyen topçulara kadroyu doldurursun Alt yapıdan oyuncu çikartamazsan olur olmaz mevkilere adam alırsan tabiki olmaz Hoca benmiyim kadroyu kuracaksın kuramayacaksan resti çekeceksin okadar
Mavi 61
1 ay önceFatih bu mantık düşünceyle inter toto da bile başarılı olman kolay degil Son 3 sezıondur yönetlm ve fatihin lafları #onlar 3 ist takımında para var ts da yok # ts un hedefi ilk 5 eger ilk 5 de bitirirse başarılı olur #ts transfer yapamaz # ts bitti vs Yaw bu takım avcı yla şampiyon oldu sabır vs laflarını rafa kaldırdı. TS da sabır ancak avrupada kupa için kullanılır Koskoca kulup taraftarın beklentisini küçültme çabası var fatih ve yönetimde şampiyonluk düşünme isteme TS lu diyor böyle
Ali durkaya
1 ay önceHocam batıstayı bu takımda tut ön libero ve defansın her yerınde joker tas gibi futbolcu umutu gonder gen ç cevherlerden takımı tamamla birkaç yıldızla abilik yapacak futbolcu ile takımı kur kadro derınligi olsun basarı gelir.
Çınar
1 ay önceFatih hocam , destekliyoruz seni fakat özgüvenli davranmıyorsun. Senin elinde bir cevher var farkında değil misin? U 19 takımını bugünden ele al onları yetiştir. Seni mahcup etmezler. Aha sana bir takım ortaya çıktı. Ahan sana derinlik. Bazı lig maçlarına çıkart onları korkma arkandayız. Haydeeeeee
Niyazi bayrampğlu
1 ay önce50 yaşına geldi sıfır kupa,,sıfır genç yetenek kazandırma,,,asansör takımlarının asansörlerini bozdu ,,,taktik kurnalık yok,,rakibi okuma yok,,düz mantık üç kulluallahü,üç elham la olsaydı.
Bafralı Mehmet
1 ay önceTakım avrupayi istemiyor bu taraftar her şeyi görüyor GS maçından sonra el frenini çekilmiş eski bir man kanyonu gibi ,anlayan anladi
Ts61
1 ay önceKendini hoca zanneden fatih tekke mala anlatır gibi anlattı biz ikinci olmak istemiyoruz isteyerek puan verdik diye futbol fukarası taraftar da bu adamın peşinden koşmaya devam etsin
İsiyin
1 ay önceböyle giderse 3. olmak kupayı almak bile zor hoca. daha 3 hafta önce şampiyonluk hayali kuruyordu bu takım. Galatasaray maçından sonra 7 puan kaybettin bu önce yönetime sonra sana sonra futbolculara yazar...
Kilic M
1 ay önceAli agaoglu Önal karamani nasil gönderdi bu baskanda o Cesare yok
Bordomavi35
1 ay önceÖnümüzdeki sezonu yibe hedefsiz standart bir takım gibi geçilceğinin açıklaması , böyle bir cümle şanlı trabzonun mazisine vede kimyasına uymaz hayır bunu söyleyende bir trabzonlu derhal seçim ve teknik kadro değişimibe gidilmeli trabzon bir futbol şehri sen bu cümleleri 2.lig de oyayan bir takımda mı söylüyorsun yani böyle bişey olamaz.
Bordomavi35
1 ay önceNe dediğinin farkındamısın, yapamayacak olan bıraksın hem teknik kadro hemde yönetim yani inanılır gibi değil sen hangi takımı yönetiyorsun farkındamısın?
Ali özket
1 ay önceSenin konuşmana göre başkan talimat verdi şampiyonlar ligine gitmemek için giderseniz futbolcu almak zorunda kalıcak diye el birliğiyle trabzonsporu düşürdüğünüz hale bak
Erol kalkiz
1 ay önceKercek trabzonspor hocası olsan bunlari kabullenmez ayrilirdin ve büyük hoca olarak anilirdin gendinede zarar tsdezararverdin
Emre akgün
1 ay önceBaşkanla birlikte istifanızı sunun iyi hatırlayan kalsın sizi. Ben asla iyi hatırlamayacağım. Siz gidene kadar Trabzonspor tek lira harcamam.
Oflu
1 ay önceKonuşmalarına bakılırsa Oruç tutuyor galiba,gerçi Ramazan ayı deyil ama Fatih tekkeye her zaman Ramazan
Haydar öztürk
1 ay önceKadro yetersiz diyorsunuzda bu kadroyu bizmi kurduk Trabzonspor tarihinde ilk kez bu kadar para harcandı transfere ve kadro çok yetersiz demekki bu işi beceremiyorsunuz o kadar basit
Has Trabzonlu
1 ay önceTalimat Nerden Geldi???? Utanmiyormusun bunlari demeye fb calistiniz sampiyon yapamadiniz simdide ikinciligi HEDIYE ediyorsunuz utanmadan bahane Uretiyorsun TRABZONLU yakismayan kelimeler kullaniyorsun .. Lutven Birak git yeter artik...
M.kurt
1 ay önceHeralde Trabzonsporu Istanbul sporla karıştırıyor bu
Tamtra
1 ay önceBiz de bu adamı isyankar ruhu olan dava adamı sandık, tüh bize, geldiğinden beri riv riv riv, kardeşim ağlama yeri mi Trabzonspor. Senden önce mücadele edip başaranların imkanı istanbul takımlarından ne zaman çok oldu şampiyonluk senin inançsızlığından ağlaklığından gitti be... sende git artık.
Hasan Erusta
1 ay önceKorkarım Tekke ile devam edersek 3. yılında bu yıl kümede kalmak için mücadele edicez, bu kadro ile bu bile büyük başarı diyebilir.
Miraç
1 ay önceAli Ağaoğlu önal karamanı değil, Yılmaz karaman vuralı könderti
Uğur t
1 ay önceHocam doğru söylüyorsun münevvere söyleyelim o bize kadroyu kurar sende rahatlamış olursun
Mesut
1 ay önceGönderin gitsin. Ne yaptığını bilmeyen bir antrenör. Trabzonspor'un ruhunu anlayamamış gibi. Şampiyonlar ligi finali oynamış genç takımdan oyuncu oynatmayan bir antrenörden hayır gelemez. Sakat oyuncu aldırıp 3 ay 4 ay oynatmayan ve ben kefilim diyen birinde antrenör olmaz. Muçi diye bir oyuncuya bel bağlayan birinde hayır gelmez. Semt takımların işine yaramayan oyuncuları almaya çalışan biri ile devam etmek Trabzonspor'a ihanettir. Ey Tekke efendi yol yakınken Trabzonspor'un yakasında düş.
Fethi Canlı
1 ay önceHiç kimseye verilmeyen destek verildi sana hocam. Ama sen içinden çıktığın Trabzon taraftarını anlamadın ya da anladın da işine gelmedi bazı şeyler. Biz geride top çeviren durarak futbol oynayan takım istemiyoruz dedikçe sen inat ettin. Böyle oynayacaksak Abdullah Avcı niye gitti. Maç oynanırken televizyon kapattırıyorsun bize.
ŞEREFLİ TS
1 ay önceAçıık açııııık yönetimde sıkıntı var topçu almıyolar dememişte lafı çevirmiş
vfore
1 ay öncebuna birisi Molde yi sorsaydı. adamların bütçelerine göre kurdukları kadro ve şampiyonlar liginde oynadıkları DIK FUTBOLu kendilerine DERS olarak alsın Tekke. boş konuşmuş.
Çok Yazık..
1 ay önceNe yaptınız ettiniz Trabzonspor'u bu bu durumlara düşürdünüz. Siz zannetmeyin ki, mücadele ettik de 3. olduk. Trabzonspor bir markadır. Marka değeri yüksek bir kulüptür. İsminin gücüyle 3. sırada, siz ise üstüne koyarak 1. veya 2. olduracaktınız. Maalesef başkan ve Fatih hoca bu işi ellerine yüzlerine bulaştırdılar. Çok uzağa gitmeye gerek yok. Son 3 hafta bizim en kolay maçlarımızdı. Adeta şampiyonluk altın tepside gs ye ikram edildi.
Bırak git
1 ay önceBöyle rezillik asla kabul edilemez. Derhal istifa edin. Kadro kuramayacak durumunuz yoksa bırakacaksınız, kadro kurabilenler gelecek. Ezik herif Trabzonspor'u ne hale düşündün. Trabzonspor'un tek hedefi şampiyonluktur. Ne o öyle yok üçüncülük yok ilk dört. Bırak git nefretlik geldi senden.
Bordo
1 ay önceNe diyorsun fatih ilk 10 mu hedef diyorsun tarafar böyle düşünsün ilk 10 hedefte bitirdinmi yakalım meşaleleri yani okan abin gibi şampiyonluk degil hedef ,,transfer yok yıldız transferi yok stadda en fazla 10 kişi geldin mi al sana pendikspor fatih ve yönetimin vizyonu bravo
3461
1 ay öncehedefleri olmayan gereksiz korkak bir kişisin sorumluluğu üzerine alarak yaptığın hatalardan aranamazsın taraftarın onuruyla oynayamazsın bırakıp gideceksin TrabzonSpor babanın şirketi değildir.
Gökhan tan
1 ay önceKupa son şansın gibi geliyor bana Kral ya kupayı alırsın yada yeni sezonda başkan seninle çalışmaz diye düşünüyorum takıma oyuna yönetime karşı hiç bir ağırlığın yok güven ve heyecan vermiyorsun bu yüzden kaybediyorsun !!!
Karakoncolos
1 ay önceYine Tekke ve yine yanlış anlaşılmaya veya çarpıtılmaya müsait laflar… Fatih Tekke’ye önerim: biraz daha kitap okuması kendisine faydalı olacaktır. Yok eğer kitap okuma alışkanlığı varsa o zaman problemin sebebini kendisi araştırmalı
Ts
1 ay önceFatih hoca yanındayız.Sen elinden gelenin en iyisini yaptın.Bundan sonrada yapacaksin.38 yılda belki 40 teknik adam değişti ne oldu!.Seneye şampiyonluğa oynayacak kadroyu kurarsın.Sen ekmeğini taştan çıkarırsın.
Osman
1 ay önceAlamazsın Fatih.