| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 28 Nisan 2026 20:59

Fatih Tekke'nin sözleri tartışma konusu oldu: "Kadroları kuracak durumda değiliz"

Trabzonspor’un Avrupa hedefleri ve mevcut kadro yapılanması hakkında konuşan Fatih Tekke, önceliklerinin ligi üçüncülükle bitirmek ve Türkiye Kupası’nı müzeye götürmek olduğunu vurguladı.

Teknik direktör Fatih Tekke, bordo-mavili ekibin geleceği ve mevcut durumuyla ilgili çarpıcı açıklamalarda bulundu. Tekke, Avrupa kupalarına katılımın kulüp için bir zorunluluk olduğunu ifade ederek, "Eee yine benim ilk düşüncem üçüncülüğü garantilemek. Ki Trabzonspor'un Avrupa'da, Avrupa'da olması gerekiyor ve kadro yapısıyla gelecek, kalacak, gidecekleri ile düşündüğünüzde böyle kolay yerler değil oralar. Eee, oralar çok çok daha zor" değerlendirmesinde bulundu.

"Kadroları Kuracak Durumda Değiliz"

Avrupa arenasında rekabet edebilmek için güçlü bir kadro derinliğine ihtiyaç duyulduğunun altını çizen deneyimli teknik adam, mevcut mali ve idari şartlara dikkat çekti. Fatih Tekke, konuyla ilgili olarak, "Oralarda çok ciddi kadrolara ihtiyacınız var. Biz o düşündüğümüz, eee veya insanların hayal ettiği kadroları kuracak şu an durumda değiliz gibi gözüküyor" ifadelerine yer verdi.

Kupa Hedefi Net

Sözlerinin devamında Türkiye Kupası'ndaki hedeflerini de paylaşan Tekke, turnuvada iddialı olduklarını belirtti. Yarı final aşamasında olduklarını hatırlatan Tekke, "Ve tabii ki kupa. Yarı finaldeyiz. Yine orada da hedefimiz kupayı almak" şeklinde konuştu.

Yorumlar (47)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

B
Bilal
1 ay önce

Sen ne kupayı alabilirsin nede bu takımı şampiyon yapabilirsin senle ge bu yönetimle asla olmaz sen konuş dur

M
Mustafad
1 ay önce

Yahu sen şampiyonlar ligine katıl sonuncu ol Sen uefaya katıl 24. Ol Senden kupa almanı bekleyen mi var Shaktarın kadrosu astronomik mi Futbolcuları mı cok iyi hoca mı Stad yok taraftar yok Kelle koltuk maç oynuyorlar yarı finaldeler bu baska bi mesele Daha azını istiyorsunuz sürekli Kimse size şampiyonlar ligine katılınca niye şampiyon niye olamadın demeyecek bırakın şu düşünceyi. Yazık vallahi. Şampiyon olmamaya çalıştık bu sene resmen.

L
Laz
1 ay önce

İnşallah Araplara satılır bu takımda hepinizden kurtuluruz.

Z
Zafer
1 ay önce

bizler trabzonspor taraftarı olarak istanbul kulüblerine kıyak yapan yönetim ve hoca istemiyoruz.fb ilk önce 2011 deki gasp ettiği kupamızı versinyörnek mi ligdeki fb maçı ve son üç maç geniş çaplı araştırılmalıdır.bunlarin yanına birde federasyon başkanının ekstra çabasına ne denmeli. ertuğrul doğan ve fatih tekke istifa.Sampiyon Büyük Baskan Ahmet Agaoglu acilen gelmeli.

T
Türker
1 ay önce

Basel,Alkmaar,Djurgarden ve Bodo Glimt. Bu takımların ortak özelliği son yıllarda Avrupa kupalarında yarı final oynamış olması ve bunu Trabzonspor dan çok ama çok daha az bütçeye ve maaş gücüyle yapması.Ama siz "Armut piş ağzıma düş" kafasıyla düşünüyorsunuz.Neden mi?Çünkü hiç bir bilgi ve deneyime sahip değilsiniz.Futbolu sadece yıldızlarla oynandığını sanıyorsunuz.Sonra türk futbolu neden bu halde.Cevap siz ve sizin gibilerin yüzünden...

Tüm Yorumlar (47)

B
Bilal
1 ay önce

Sen ne kupayı alabilirsin nede bu takımı şampiyon yapabilirsin senle ge bu yönetimle asla olmaz sen konuş dur

M
Mustafad
1 ay önce

Yahu sen şampiyonlar ligine katıl sonuncu ol Sen uefaya katıl 24. Ol Senden kupa almanı bekleyen mi var Shaktarın kadrosu astronomik mi Futbolcuları mı cok iyi hoca mı Stad yok taraftar yok Kelle koltuk maç oynuyorlar yarı finaldeler bu baska bi mesele Daha azını istiyorsunuz sürekli Kimse size şampiyonlar ligine katılınca niye şampiyon niye olamadın demeyecek bırakın şu düşünceyi. Yazık vallahi. Şampiyon olmamaya çalıştık bu sene resmen.

L
Laz
1 ay önce

İnşallah Araplara satılır bu takımda hepinizden kurtuluruz.

Z
Zafer
1 ay önce

bizler trabzonspor taraftarı olarak istanbul kulüblerine kıyak yapan yönetim ve hoca istemiyoruz.fb ilk önce 2011 deki gasp ettiği kupamızı versinyörnek mi ligdeki fb maçı ve son üç maç geniş çaplı araştırılmalıdır.bunlarin yanına birde federasyon başkanının ekstra çabasına ne denmeli. ertuğrul doğan ve fatih tekke istifa.Sampiyon Büyük Baskan Ahmet Agaoglu acilen gelmeli.

T
Türker
1 ay önce

Basel,Alkmaar,Djurgarden ve Bodo Glimt. Bu takımların ortak özelliği son yıllarda Avrupa kupalarında yarı final oynamış olması ve bunu Trabzonspor dan çok ama çok daha az bütçeye ve maaş gücüyle yapması.Ama siz "Armut piş ağzıma düş" kafasıyla düşünüyorsunuz.Neden mi?Çünkü hiç bir bilgi ve deneyime sahip değilsiniz.Futbolu sadece yıldızlarla oynandığını sanıyorsunuz.Sonra türk futbolu neden bu halde.Cevap siz ve sizin gibilerin yüzünden...

A
Abdullah
1 ay önce

Tartılmayın kendinizi yormayın

K
KARADENİZ FIRTINASI
1 ay önce

Bu konuşma sana hiç yakışmadı fatih hocam..Trabzonspor bu kadar yetersiz bir takım mı ? Oldu olacak ziraat türkiye kupasından da vazgeçelim olsun bitsin...

Y
Yahooo
1 ay önce

Fatih hoca yerden göğe kadar haklı ve doğru söylüyor. Trabzon seyircisi avrupalı gibi ukraynalı gibi değil, heyecanlı,agresif,müsamahası olmayan,hoşgörüsüz, vermeden almayı seven, maça gitmeden galip gelmek isteyen,galip gelmeyince t.direktörü değiştiren,başkanı değiştiren,parasız transferleri yapmak isteyen bir toplumuz.Kadro yapmak kolay değil.örnek FB,GS,BJK

O
OFLU ÖMER
1 ay önce

o zaman sakat ve yeteneksiz topçuları neden takıma aldırdın.bakuari'nin belinden sakat olduğunu bildiğin halde aldın.lovik denen yetenek'sizi aldın. sen ise futboldan ve futbolcudan anlamayan,teknik kapasitesi olmayan,takıma kondisyon yükleyemeyen,topçular arasında iletişim kuramayan ve her maçtan sonra masal anlatan birisin.benceTrabzonspor'un senin gibi kendine güvenmeyen,hep mazeret üreten ve futbol bilgisi olmayan birine ihtiyacı yok.ertuğrul doğana duyurulur.

C
Cevat Yıldız
1 ay önce

Sayın fatih tekke sen üçüncülüğü kafaya koymuşsun TS hala ikinci olma ihtimali var iken neyi hima etmeye çalışıyorsun bir anlam veremiyorum

H
Hasan
1 ay önce

Azerbaycan Karabağ takımı kaç liralık? Bodo glimt kaç avroluk. Hiç yetiştirmeyi o yedekleri bile yabancıdan yaparsan kadro kurmak imkansız. Barış Alper, Yunus Akgün bunlar uzaydan mı geldi Kerem Aktürkoğlu 3. Ligden alındı. Bu mantıkla gerçekten kadro kuramazsın

B
Baha Burak
1 ay önce

Neyin 3.lük garantisi. Yaparız, yapabiliriz yok. Son şampiyonluk senesi yıldızlar topluluğu vardı sanki. Galatasaray 4 puan aliyorsuz? Neyin masalı okuyorsun? Kadro derinliği yok ama inançlı futbolculara sahibiz. Sürekli takımın modunu düşürdün. Bir oyuncu sakatlık yaşasa eyvah dedin. Arif denen futbol fakirini seyirci baskısı ile yolladin. Quali keza öyle. Boshairi rezil ettin. Bir tane altyapı oyuncu yetişmedi. Kendini Real Madrid çalıştıracak kapasite görüyorsun Muhtemelen.

U
Uluzar
1 ay önce

Aynen öyle. Sana yüzde yüz katılıyorum. Şampiyon olabilecek 3 fırsat geçti. Alanya, başakşehir,konya. Sanki şampiyon olmamak için çalıştı.

K
Kadıköy 61
1 ay önce

Beş para etmeyen topçulara kadroyu doldurursun Alt yapıdan oyuncu çikartamazsan olur olmaz mevkilere adam alırsan tabiki olmaz Hoca benmiyim kadroyu kuracaksın kuramayacaksan resti çekeceksin okadar

M
Mavi 61
1 ay önce

Fatih bu mantık düşünceyle inter toto da bile başarılı olman kolay degil Son 3 sezıondur yönetlm ve fatihin lafları #onlar 3 ist takımında para var ts da yok # ts un hedefi ilk 5 eger ilk 5 de bitirirse başarılı olur #ts transfer yapamaz # ts bitti vs Yaw bu takım avcı yla şampiyon oldu sabır vs laflarını rafa kaldırdı. TS da sabır ancak avrupada kupa için kullanılır Koskoca kulup taraftarın beklentisini küçültme çabası var fatih ve yönetimde şampiyonluk düşünme isteme TS lu diyor böyle

A
Ali durkaya
1 ay önce

Hocam batıstayı bu takımda tut ön libero ve defansın her yerınde joker tas gibi futbolcu umutu gonder gen ç cevherlerden takımı tamamla birkaç yıldızla abilik yapacak futbolcu ile takımı kur kadro derınligi olsun basarı gelir.

Çınar
1 ay önce

Fatih hocam , destekliyoruz seni fakat özgüvenli davranmıyorsun. Senin elinde bir cevher var farkında değil misin? U 19 takımını bugünden ele al onları yetiştir. Seni mahcup etmezler. Aha sana bir takım ortaya çıktı. Ahan sana derinlik. Bazı lig maçlarına çıkart onları korkma arkandayız. Haydeeeeee

N
Niyazi bayrampğlu
1 ay önce

50 yaşına geldi sıfır kupa,,sıfır genç yetenek kazandırma,,,asansör takımlarının asansörlerini bozdu ,,,taktik kurnalık yok,,rakibi okuma yok,,düz mantık üç kulluallahü,üç elham la olsaydı.

B
Bafralı Mehmet
1 ay önce

Takım avrupayi istemiyor bu taraftar her şeyi görüyor GS maçından sonra el frenini çekilmiş eski bir man kanyonu gibi ,anlayan anladi

T
Ts61
1 ay önce

Kendini hoca zanneden fatih tekke mala anlatır gibi anlattı biz ikinci olmak istemiyoruz isteyerek puan verdik diye futbol fukarası taraftar da bu adamın peşinden koşmaya devam etsin

İsiyin
1 ay önce

böyle giderse 3. olmak kupayı almak bile zor hoca. daha 3 hafta önce şampiyonluk hayali kuruyordu bu takım. Galatasaray maçından sonra 7 puan kaybettin bu önce yönetime sonra sana sonra futbolculara yazar...

K
Kilic M
1 ay önce

Ali agaoglu Önal karamani nasil gönderdi bu baskanda o Cesare yok

B
Bordomavi35
1 ay önce

Önümüzdeki sezonu yibe hedefsiz standart bir takım gibi geçilceğinin açıklaması , böyle bir cümle şanlı trabzonun mazisine vede kimyasına uymaz hayır bunu söyleyende bir trabzonlu derhal seçim ve teknik kadro değişimibe gidilmeli trabzon bir futbol şehri sen bu cümleleri 2.lig de oyayan bir takımda mı söylüyorsun yani böyle bişey olamaz.

B
Bordomavi35
1 ay önce

Ne dediğinin farkındamısın, yapamayacak olan bıraksın hem teknik kadro hemde yönetim yani inanılır gibi değil sen hangi takımı yönetiyorsun farkındamısın?

A
Ali özket
1 ay önce

Senin konuşmana göre başkan talimat verdi şampiyonlar ligine gitmemek için giderseniz futbolcu almak zorunda kalıcak diye el birliğiyle trabzonsporu düşürdüğünüz hale bak

E
Erol kalkiz
1 ay önce

Kercek trabzonspor hocası olsan bunlari kabullenmez ayrilirdin ve büyük hoca olarak anilirdin gendinede zarar tsdezararverdin

E
Emre akgün
1 ay önce

Başkanla birlikte istifanızı sunun iyi hatırlayan kalsın sizi. Ben asla iyi hatırlamayacağım. Siz gidene kadar Trabzonspor tek lira harcamam.

O
Oflu
1 ay önce

Konuşmalarına bakılırsa Oruç tutuyor galiba,gerçi Ramazan ayı deyil ama Fatih tekkeye her zaman Ramazan

H
Haydar öztürk
1 ay önce

Kadro yetersiz diyorsunuzda bu kadroyu bizmi kurduk Trabzonspor tarihinde ilk kez bu kadar para harcandı transfere ve kadro çok yetersiz demekki bu işi beceremiyorsunuz o kadar basit

H
Has Trabzonlu
1 ay önce

Talimat Nerden Geldi???? Utanmiyormusun bunlari demeye fb calistiniz sampiyon yapamadiniz simdide ikinciligi HEDIYE ediyorsunuz utanmadan bahane Uretiyorsun TRABZONLU yakismayan kelimeler kullaniyorsun .. Lutven Birak git yeter artik...

M
M.kurt
1 ay önce

Heralde Trabzonsporu Istanbul sporla karıştırıyor bu

T
Tamtra
1 ay önce

Biz de bu adamı isyankar ruhu olan dava adamı sandık, tüh bize, geldiğinden beri riv riv riv, kardeşim ağlama yeri mi Trabzonspor. Senden önce mücadele edip başaranların imkanı istanbul takımlarından ne zaman çok oldu şampiyonluk senin inançsızlığından ağlaklığından gitti be... sende git artık.

H
Hasan Erusta
1 ay önce

Korkarım Tekke ile devam edersek 3. yılında bu yıl kümede kalmak için mücadele edicez, bu kadro ile bu bile büyük başarı diyebilir.

M
Miraç
1 ay önce

Ali Ağaoğlu önal karamanı değil, Yılmaz karaman vuralı könderti

U
Uğur t
1 ay önce

Hocam doğru söylüyorsun münevvere söyleyelim o bize kadroyu kurar sende rahatlamış olursun

M
Mesut
1 ay önce

Gönderin gitsin. Ne yaptığını bilmeyen bir antrenör. Trabzonspor'un ruhunu anlayamamış gibi. Şampiyonlar ligi finali oynamış genç takımdan oyuncu oynatmayan bir antrenörden hayır gelemez. Sakat oyuncu aldırıp 3 ay 4 ay oynatmayan ve ben kefilim diyen birinde antrenör olmaz. Muçi diye bir oyuncuya bel bağlayan birinde hayır gelmez. Semt takımların işine yaramayan oyuncuları almaya çalışan biri ile devam etmek Trabzonspor'a ihanettir. Ey Tekke efendi yol yakınken Trabzonspor'un yakasında düş.

F
Fethi Canlı
1 ay önce

Hiç kimseye verilmeyen destek verildi sana hocam. Ama sen içinden çıktığın Trabzon taraftarını anlamadın ya da anladın da işine gelmedi bazı şeyler. Biz geride top çeviren durarak futbol oynayan takım istemiyoruz dedikçe sen inat ettin. Böyle oynayacaksak Abdullah Avcı niye gitti. Maç oynanırken televizyon kapattırıyorsun bize.

ŞEREFLİ TS
1 ay önce

Açıık açııııık yönetimde sıkıntı var topçu almıyolar dememişte lafı çevirmiş

V
vfore
1 ay önce

buna birisi Molde yi sorsaydı. adamların bütçelerine göre kurdukları kadro ve şampiyonlar liginde oynadıkları DIK FUTBOLu kendilerine DERS olarak alsın Tekke. boş konuşmuş.

Çok Yazık..
1 ay önce

Ne yaptınız ettiniz Trabzonspor'u bu bu durumlara düşürdünüz. Siz zannetmeyin ki, mücadele ettik de 3. olduk. Trabzonspor bir markadır. Marka değeri yüksek bir kulüptür. İsminin gücüyle 3. sırada, siz ise üstüne koyarak 1. veya 2. olduracaktınız. Maalesef başkan ve Fatih hoca bu işi ellerine yüzlerine bulaştırdılar. Çok uzağa gitmeye gerek yok. Son 3 hafta bizim en kolay maçlarımızdı. Adeta şampiyonluk altın tepside gs ye ikram edildi.

B
Bırak git
1 ay önce

Böyle rezillik asla kabul edilemez. Derhal istifa edin. Kadro kuramayacak durumunuz yoksa bırakacaksınız, kadro kurabilenler gelecek. Ezik herif Trabzonspor'u ne hale düşündün. Trabzonspor'un tek hedefi şampiyonluktur. Ne o öyle yok üçüncülük yok ilk dört. Bırak git nefretlik geldi senden.

B
Bordo
1 ay önce

Ne diyorsun fatih ilk 10 mu hedef diyorsun tarafar böyle düşünsün ilk 10 hedefte bitirdinmi yakalım meşaleleri yani okan abin gibi şampiyonluk degil hedef ,,transfer yok yıldız transferi yok stadda en fazla 10 kişi geldin mi al sana pendikspor fatih ve yönetimin vizyonu bravo

3
3461
1 ay önce

hedefleri olmayan gereksiz korkak bir kişisin sorumluluğu üzerine alarak yaptığın hatalardan aranamazsın taraftarın onuruyla oynayamazsın bırakıp gideceksin TrabzonSpor babanın şirketi değildir.

G
Gökhan tan
1 ay önce

Kupa son şansın gibi geliyor bana Kral ya kupayı alırsın yada yeni sezonda başkan seninle çalışmaz diye düşünüyorum takıma oyuna yönetime karşı hiç bir ağırlığın yok güven ve heyecan vermiyorsun bu yüzden kaybediyorsun !!!

K
Karakoncolos
1 ay önce

Yine Tekke ve yine yanlış anlaşılmaya veya çarpıtılmaya müsait laflar… Fatih Tekke’ye önerim: biraz daha kitap okuması kendisine faydalı olacaktır. Yok eğer kitap okuma alışkanlığı varsa o zaman problemin sebebini kendisi araştırmalı

T
Ts
1 ay önce

Fatih hoca yanındayız.Sen elinden gelenin en iyisini yaptın.Bundan sonrada yapacaksin.38 yılda belki 40 teknik adam değişti ne oldu!.Seneye şampiyonluğa oynayacak kadroyu kurarsın.Sen ekmeğini taştan çıkarırsın.

O
Osman
1 ay önce

Alamazsın Fatih.