Trabzonspor Teknik Direktörü Fatih Tekke, İspanyol futbolcu Saul Niguez'in transferinin iptal edilmesinin ardından açıklamalarda bulundu.
Tekke, transfer sürecinde yaşanabilecek aksaklıkların doğal olduğunu vurgularken, kulüp olarak alternatifli planlarının olduğunu dile getirdi.
İşte Fatih Tekke’nin açıklamaları:
"Profesyonel düzeyde, son ana kadar sorun yaşanması gayet doğal… Bugün de böyle bir durum yaşandı. Ancak konuşulması gereken başka konular da var. Kulüp olarak şunu çok net biliyoruz: Özellikle başkanımız ve ben, bu 4 aylık süreçte çok fazla oyuncu izledik. 'Primleri yarı yarıya alırız' dedim, o da aynı şekilde düşündüğünü söyledi.
Süreçte, ne başkandan ne de bizden kaynaklanmayan bazı problemler olabilir. Oyuncular istenilen noktaya geldiklerinde sosyal medyanın etkisiyle, menajerler aracılığıyla farklı talepler ortaya çıkabiliyor. Bu bizim için bir sorun değil.
Şu ana kadar her bölge için izlediğimiz alternatifli oyuncular var. Daha iyisini bulmaya çalışacağız ve daha iyisini alacağız. Bu noktada hepimizin kendine düşen payı kabul etmesi gerekiyor.
Bana göre dünyanın en güzel yeri Türkiye. Trabzonspor da her yönüyle mükemmel bir kulüp. Ancak her isteğin karşılandığı bir yer olduğu algısı doğru değil. Oyuncular daha fazla para kazanabilecekleri kulüplere yönlendiriliyor. Geziyorlar, dolaşıyorlar, sonra Trabzonspor’a dönüyorlar. Neden bu durumlara maruz kalıyoruz? Bu uzun uzun konuşulması gereken bir konu.
Yanılmıyorsam, şu ana kadar Türkiye’ye gelen yabancı oyuncuların çok azından istenilen performans alınabildi. Bu da bize zarar veriyor. Öte yandan Türk oyuncular var, elinden gelenin fazlasını yapmaya çalışan… Ancak performansları biraz düşerse hakarete uğruyorlar.
Trabzonspor’u istemeyen biri varsa, kendi yoluna baksın. Bunu net bir şekilde söylüyorum; bu transferden bağımsız olarak. Aramızda başka kulüplerden gelmiş, artık ailemizin bir parçası haline gelmiş, ‘kardeşimiz’ dediğimiz oyuncular var. İyi karakterli, tecrübelerini aktaran oyuncular… Hak ediyorlar, üç verelim. Ama olumsuz davranışlara sahip kimse yok, olumlu yönleri olan çok oyuncumuz var. Performansları elbette eleştirilebilir ama…
Futbol olarak eksiklerimiz olabilir. Ancak Trabzonspor, bir oyuncuyu almamayı ya da transferden vazgeçmeyi bir kayıp olarak görmez. Kim gelirse, biz onunla savaşmaya hazırız. Kimse başkana da kızmasın; ben şahidim, gerçekten çok fazla transfer istiyoruz. Ancak bu sürecin bir rutini var, gelişmeler de bu rutinin bir parçası."
Tüm Yorumlar (19)
Ts61
11 ay önceFatih tekke sende bavulunu hazirla ertugrul la iyi yolculuklar size
Onuachu
11 ay önceLiteratüre Onuachu Adamligi diye bir kavram eklendi. ONUACHU ADAMDIR
Abuzer
11 ay önce:)))))) en iyisi ozan tufan ve agusto
Sansar
11 ay önceBaşkana hiç kızarmayız o sadece futboldan anlamadığını itiraf etti o kadar, O sadece sütten çıkmış ak kaşık.
ÖZŞİMŞİR
11 ay önceTS TARAFINDAN YAPILAN AÇIKLAMADA YAZILI MUTABAKATA VARILMIŞ VE UÇUŞ PLANLAMASI YAPILMIŞTIR DENİLİYOR, GELMEYEN OYUNCUYA BU MUTABAKAT VE UÇUŞ PLANLAMA İPALİ İÇİN YAPTIRIM UYGULANACAK MI? AÇIKLANIRSA MEMNUN OLURUM,,
Mikail zaiat
11 ay önceEriksen bedava şuan
Mehmet Ali
11 ay önceHer şey de hayır vardır.
TRABZON61
11 ay önceTrabzonspor'un Hocasının işine bak... yatan transfer hakkında 4 sayfa beyanat veriyor.. FB GS ye farklı yenililrken MEMNUNUM dedin. Bu kadar beyanatta bulunmadın.
Savatanica
11 ay önceSen başkanla son 4 ay gece gündüz futbolcu izlemissen bu TS nin bu işi ne kadar amatörce yürüttüğünün en büyük kanıtıdır.Bu futbolculari izleyen bir komite yok mu? Sen bostaydin bir süre,hic mi fikrin yoktu? Yani bu iş şöyle mi ilerliyor ; "Fati abeaa,bu topcu var abeaa,walla cok iyi topa vurii,biz izleyin baskanla da bise deyin" Ve siz 4 ay gece gündüz izliyorsunuz.Saka gibi,inanamiyorum.Eminim taraftarlarin fikrini alsalar bir aday oyuncu havuzu oluşurdu.
61
11 ay önceGARDHİ GİBİ MENEJERLE İŞ YAPSA YÖNETİM SORUN OLMAZ ,YENİ VEYA PARAYI VURSUN AHBAP ÇAVUŞ MENEJERLERLE BU OLIR VEYA EN ÜSTÜ ÇAM OLUR , GARDHİ VB YE 5 10 LUK 5 TAKSİTLİ OYUNCU LAZIM VS DİYE SORSA VS BULUR EN AZINDAN FAYDALI YILDIZ OYUNCU ÖNERİR, YANİ BU YÖNETİM NASIL MANAJERLERLE OYUNCU ALIYORSA GELENLER ELDE KALDI YAZIK
Kürtünlü
11 ay önceİyi oldu o kadar paraya değmez di
Kamil Çolakoğlu
11 ay önceBecerip alamadılar ikna edemediler asam çok iyi
Oktay
11 ay önceKesin öyledir Fatih. Hatta Trabzonspior da Forma giyemek isteyen kaliteli Yabancı Futbolcular sıraya girmiş, kuyruk Kapıkuleye kadar uzanıyor. Bir zahmet o sıranın içinden hemen 3 tanesine Sözleşme imzalatın.
Bırakın gidin
11 ay önceBu sene bu takımı küme düşürecekler diye endişeliyiz. Bırakın artık Trabzonsporun yakasını. Kabus gibi çöktünüz camianın üstüne. Bu kadar amatör beceriksiz bir yönetim tarihte görülmedi.
Hatice suiçmez
11 ay önceMuşmulova var hemen kapalım bonservisi bedava
Erdal
11 ay önceYani yapılan transferler teknik adam ve yönetim olarak izlenmiş değerlendirilmiş ve alınmış. O zaman bu kedi ise er nerede et ise kedi nerede.valla kusura bakmayın da Trabzon'da yoldan birisini çevir bundan daha iyi transferler yapar.ya battık para yok.ya siz futboldan anlamıyorsunuz.veya başka bir dümen var.yoksa böyle bir duruma düşmemizin açıklaması yok.
Son söz
11 ay önceSon 3 sezondur baksın dalgasına transfer politikası yürüten yönetim aldığı vasat oyunculara yenilerini eklemekten geri kalmıyor.
Gercek Trabzonlu
11 ay önceyahu sen Trabzonsporu istiyorsun evet neden istemeki nasil olsa senede 2.7 milyon euroculuk aliyorsun ama sana hoca moca demek zor cunku degilsin senden hoca moca olmaz en iyisi sen akcabata dogru yol al ... sebatte yan cizgileri cekersin.
Nihal sağlam
11 ay önceoyuncunun ‘Çok ani kararlar verdiğini belirtiyor. Sevilla Kulübünde geçtiğimiz sezon kiralık oynamasına rağmen İspanya Kulübü’de oyuncuyu tercih etmedi. Terapiye ihtiyacı olduğu söylendi edildi.” Şeklinde bir açıklamanız var . Bunu talip olmadan önce biliyor muydunuz . Yoksa gelmeyince mi araştırdınız . Kabul edilebilir değil. Ayrıca Hocam koskoca Trabzonspor un hocası “ dalgasına baksın “ diye açıklama yapmamalı .