Trabzonspor'un efsane ismi fatih Tekke'den Trabzonspor açıklaması geldi.
Tekke "Trabzon için öncelik şampiyonluk değil" ifadelerini kullandı.
Tekke "Trabzonspor, Türkiye’de futbol denildiğinde ilk akla gelen yer olmak zorunda. Şampiyonluk olur olmaması önemli değil. Her şeyiyle, davranışıyla, altyapısıyla, transferleriyle, mali ekonomik kimliğiyle… Herkes bizi örnek almalı. Şampiyonluğu her sezon biri alıyor. Bizim bazen biraz uzun sürüyor, bazen vermiyorlar, bazen hakkımız çalınıyor ama önemli olan o değil. Bordo-Mavili renklerin insanlar için kupaya bağlanmaması gerektiğini düşünüyorum. Çok daha büyük bir şey Trabzonlu olmak, orada yaşamanın ne olduğunu, nasıl yaşandığını çok iyi biliyorum. Bu ülkeye, insanlara, değerlere nasıl sahip çıkıldığını çok iyi biliyorum. Muhakkak her yerde de aynıdır ama ben Trabzon’un bu konuda özel olduğunu düşünüyorum." şeklinde konuştu.
Tüm Yorumlar (6)
Erdem
2 yıl önceFatih Tekke, altyapısıyla demiş. Keşke altyapı demeseydi, birilerinde alerji yapıyor. Birileri alt yapı kelimesini duyunca adama bir şeyler oluyor. Tabi futbolcu ağaçta yetişir sanıyor, leylekler getiriyor diye biliyor. Aslında bizim her transfer ettiğimiz adam bir takımın alt yapısından yetişme yok pardon ağaçta yetişme. fenevde arda varmış, madem öyle bizde 2 arda çıkaralım lafı batıyor. Şaka maka bi fenevli vardı Ne Güzel Kapak oldu ona, bu sene kupanın sapını aldı fenev.
Mesut
2 yıl önceÇok yanlış bir düşünce. İşte bu nedenle Trabzonspora antrenör olamıyorsunuz. Trabzonspor her zaman başarısını yaşadığı şampiyonluklar la devam ettirmiştir. Trabzonsporu şampiyon yapmak için gelmeyen antrenör hiç gelmesin. Fatih efendi sen hiç Trabzonspora gelme. İstediklerini başka takımlarda ara.
61 TS
2 yıl önceTS UN HEDEFİ BJELİCA İLE 3 SEZON İÇİNDE AVRUPADA KUPA OLMALI.
Erdem
2 yıl önceValla ağzından bal damlıyor da, konfederasyon kupası uygulaması bitiyor bu sezon. Bizim sıkletimize göre olan kupa Konfederasyon kupası idi. UEFA da salatasaray gibi başarılı olmak için ciddiyetsizlik olmaz, olamaz. Adım adım ilerlemek gerekli, önce bu sene sağlam ilk 11 kurup sonra da yedek kulübesini güçlendireceksin. Fakat sorun burada başlıyor, yedek futbolcu kaliteli ise ben yedek olmam diyor. Futbolcular arası Ego savaşlarını ancak takım içindeki kardeşlik yıkar. Neyse, inşallah oluruz.
Latif Aydın
2 yıl önceağzına sağlık kral kaptan değer kelimerinin karşılığı duygularıma tercüman olmuşsun sağ ol var ol Allah gönlüne göre versin Fatih kardeşim
hik
2 yıl önceyoruma gerek yok.