Trendyol Süper Lig’de bu sezon istikrarsız bir performans sergileyen Trabzonspor, dördüncü teknik direktörü Fatih Tekke yönetiminde sahaya çıktığı ilk üç resmi maçta mağlubiyet yaşamadı. Genç teknik adam, hem ligde hem de kupada takıma moral veren bir başlangıca imza attı.
Deplasman Hasreti Son Buldu
Fatih Tekke yönetimindeki ilk maçına RAMS Başakşehir deplasmanında çıkan bordo-mavililer, rakibini 3-0’lık net skorla mağlup ederek dikkat çekici bir galibiyet elde etti. Bu sonuçla Trabzonspor, 300 günlük deplasman galibiyeti özlemine son verirken, sezonun ilk dış saha galibiyetini de 13. maçında hanesine yazdırdı.
Sahasında İlk Puan Kaybı
Tekke’nin ikinci sınavında ise Trabzonspor, sahasında Göztepe ile 1-1 berabere kaldı. Bu skorla genç çalıştırıcı, görevdeki ilk puan kaybını yaşarken, takımına 2 maçta 4 puan kazandırarak maç başına 2 puan ortalamasına ulaştı.
Kupada Yarı Final Bileti
Fatih Tekke’nin üçüncü resmi sınavı Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde geldi. Bordo-mavililer, normal süresi 2-2 tamamlanan maçta uzatma dakikalarında bulduğu golle Bodrum FK’yi 3-2 mağlup etti ve yarı finale yükseldi. Böylelikle Tekke, Trabzonspor kariyerine 2 galibiyet, 1 beraberlik ve yenilgisiz bir başlangıçla damga vurdu.
İstatistiklerle Güçlü Başlangıç
Trabzonspor, Fatih Tekke yönetimindeki 3 resmi maçta toplam 7 gol atarken, kalesinde 3 gol gördü. Takımın hücum gücündeki artış ve dış sahada gösterdiği gelişim dikkat çekerken, Tekke’nin ilk haftalardaki etkisi puan tablosuna da yansıdı.
Başkan Doğan Döneminin En İyi Başlangıçlarından Biri
Fatih Tekke, Trabzonspor Kulübü Başkanı Ertuğrul Doğan döneminde göreve gelen 6 teknik direktör arasında lige en iyi başlangıcı yapan iki isimden biri oldu. Takım, Tekke ve Abdullah Avcı ile ilk iki lig maçında 4 puan toplarken; Orhan Ak 3, Şenol Güneş 2, İhsan Derelioğlu 1 puan aldı. Nenad Bjelica ise ilk iki maçında puan kazanamadı.
Tüm Yorumlar (18)
Brdmv
1 yıl öncefatih kardeşim,okanın fatih terimin,guardiolanın,ancelottinin kloppun taktiklerine biraz bakıp takıma monte etsen.ben taktik oyun anlayışı göremiyorum,halı saha maçı gibi herkes bireysel birşeyler yapmaya çalışıyor.zubkovun bireysel çabayla attığı golde olmasaydı şimdi topun ağzındaydın.9 kişi kalınca nasıl oynanırdı hiç okumadım çalışmadım ne demek senin işin gücün her dakikan bu olmalı.gençliğin ve enerjin avantaj ama yeme içme namaz dışında her saniyeni trabzona ve başarısına ayır lütfen .
Kadir
1 yıl öncekimi kandırıyorsunuz..haber olsunda ne olursa olun kafası sanırım. küme düşme adayı takıma karşı 1-0 önde başla ama maçı uzatmada kazan..bu mu yeşeren umut
61 ts
1 yıl önceFB MAÇINA 4 DEFANS 2 ÖN LİBERO GERİDE İLERDE SKAN ZUBKOV BANZA DRAGUS(MECBUR) BEKLEYİP HIZLA KONTRA HUCUM FUTBOLU OYNAMAK ZORUNDA TS. DRAGUS ZATEN KONTRA HUCUM OYUNCUSU fb MAÇINDA İŞ YAPAR. DİGER TÜRLÜ AÇIK FUTBOL ÖNDE BASKI VS OYNARSA TS HEZİMET OLUR, TS DA DEFANS O.SAHA YOK.
10 maç var
1 yıl öncepazarlama yapmanıza gerek yok kimsenin de ihtiyacı olduğunu sanmıyorum. ligte 10 maç var düşme hattıyla 6 puan fark var. ligin dibindeki bodrumspora karşı öldük öldük dirildik. ligte 14 mağlubiyeti var. takım berbat bu seneyi zehir edenler utansın. bu takım 3 t.direktör yedi. bu takımı kimler nasıl kurdu akıl alır gibi değil.
Oflu Türk
1 yıl önceNE RÜZGARİ BEN BUGÜNE KADAR BU KADAR PARALEL PAS YAPAN YADA GERİ OYNAYAN TRABZON GÖRMEDİM HİÇ YAKIŞMIYOR BİZE.BİZİM KARAKTERİMİZE AYKIRI BU.YEN FENERİ RÜZGARI GÖSTER BIZE
Tepenin rüzgarı
1 yıl önceSiz başka bir maç,başka bir takımmı izlediniz. Hayırdır ya, bu takım güneş döneminden çok geride, adeta yürüyerek oynayan, acemiler ordusu formatında silik, pasif, bir takım olmuş. Ama size göre fatih döneminde şaha kalkmış bir canavar, bire bir kor a kor, enginlere sığmayıp taşan bir ejderha olmuş gibi. De get yahu de get.
Güven
1 yıl önce1 Nisan şakasımi bu gün 3 Nisan görmüyormuyuz sahadaki rezillikleri tekke yetersiz nokta böyle rezil futbol amatör de yok Trabzonspor düşme potasında haberiniz ola
Ali
1 yıl önceHalı sahadakiler daha hızlı oynuyor takım yürüyor
Çebi61
1 yıl önceSonuç dışında elle tutulur bir şey yok maalesef.. kim nerde oynuyor belli değil, sağ bek çıkıyor sol bek sağa geçiyor, o da çıkıyor oyundan bu sefer sol bek sol stoper oluyor.. Fatih Hoca nın işi zor bu kadroyla, orta saha birbirinin aynı ve ağır oyunculardan kurulu, Hamşik ve Sosa gibi top gelmeden atacağı yeri belirleyenlerden sonra top geldikten sonra nerdeyse 1 dk düşünüp geri yana oynayan orta saha ile hızlı oyun mümkün görünmüuyor! Goller ikisi uzun toptan, diğeri de bireysel beceri…
Fiyasko
1 yıl önceOrtada bir başarı yok ne saçmalıyorsunuz? İzleyelim görelim Trabzonspor için bir kabus olacak. Takımı küme düşürmezse ne ala
Mesut
1 yıl önceTekke Bodrum Antrenörünün yaptığını yapamadı. Tekke hep mazerete sığınmaya başladı. Bu seneyi unutun demeye getiriyor. Tekke şuan Aldığı sonuçların önümüzdeki sezona referans teşkil edeceğini unutuyor. Umarım Trabzonspor Fenerde tarihi fark yemez. Trabzonspor oyunu kendi yarı alanında kabul etmez. Oyunu sahanın her yerine yayar. Tekke bu kafayla Trabzonspor'da tutunamaz.
kaç yazar
1 yıl önceFutbol olarak yoktuk.Sonuç olarak günü kurtardık.Hakem de kötüydü.
Osman
1 yıl önceFatih hoca takımın koşmuyor ne olur dikkate al.Koşan Galatasaray koşmayan Fenerbahçeyi yendi bu kadar net .Trabzonspor koşmuyor.Serdar Okay Mustafa benzerleri çok kötüler bunları uyar ne olur bu yazıları dikkate al.Trabzonspor 90 dakika koşmuyor 50 dakika koşuyor bu süre yetmiyor.Birebir paslar isabetli değil.Rakiplere bakıyorum net isabet net futbol oynuyorlar.Hatasızlar.Trabzonspordan bıktırmayın lütfen.
erkan demirci
1 yıl öncetrabzon spor dünkü kupa maçında çok kötü oynadı.daha iyi olmlı lütfen daha gözü açık oyun oynmalılar..
ST pauli
1 yıl önceBöyle giderse seneye U 19 Hocası Fatih tekkeye güle güle der ki doğrusuda bu olur
Hatice suiçmez
1 yıl önceBu sene gitti gelecek sene inşallah 1.ligde başarılı olup tekrar süper lige çıkmaya hak kazanırız ama bu kadro gelecek sene de 1. Ligde küme düşer
İstanbul61
1 yıl önceTakımda Fatih hoca sonrasında hiçbir değişiklik ve reaksiyon göstermek yaşanmadı ve görülmedi. Sadece futbolcular kendilerini ligin sonu yaklaştığı için kendini biraz olsun gösterip gelecek sezon kadroda kalmak için göstermek için çabalıyorlar. Fatih hoca takıma bir şey katıp ortaya çıkardığı değişiklik yok. Fener karşı reaksiyon göstermekte iyi olmuş demek değil.
KUZEYLİ TS
1 yıl önceTAKTİK VAR FATİH HOCA ACILADI TAKTİĞİ BİRAZ SABIR BEKLİYORUZ DEDİ SABREDEREK ÇATLAMASAK BARİ