Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 34. hafta mücadelesinde Kasımpaşa'ya konuk oluyor.
Bordo mavili takımda Teknik Direktör Fatih Tekke müsabaka öncesi değerlendirmelerde bulundu.
Fatih Tekke'nin açıklamaları şu şekilde:
"Zor bir karşılaşma. Kanatta iyi oyunculara sahipler. Onların da bizim de eksiklerimiz var. Ciddi eksiklerimiz var. Her maçı kazanmak için oynuyoruz. Bugün beklentim kazanmak ama kolay görünmüyor.
İyi hazırlandık. Maça odaklanmış durumdayız. Rakip güçlü. Konumlarının rahat olması işimizi güçlendirebilir. Top bizdeyken kaybetmezsek kazanabiliriz."
Tüm Yorumlar (8)
Oflu
1 yıl önceHocam, Kasımpaşa bizim kalitesiz takımdan 2-3 kat güçlü bir takım. Bizim kalitesiz takım için 3 golden az gol yediği her sonuç çok büyük başarı sayılır.
Kadir KALAY
1 yıl önceMaç öncesi böyle bir yorum doğru değil. Bu kafayla bu maçı kazanamazsin Zaten İlk yarı bir sutun yok. Yazık taraftara yazık.
Hüseyin Akyüz,almanya
1 yıl önceSıkıntı, bütün sezondur futbol namına hiçbir gelişme olmaması!!!! avcı, güneş ve sende şu ana kadar hiçbir gelişme yok !!!! rakip kaleye şut atmadan kaçıncı ilk yarimiz bu sezon ??? Aynı rezalet oyun devam ediyor !!!
Ts61
1 yıl önceBu is Fatih tekkeylede olmayacak belli bu yönetim durduğu sürece kimse umutlanmasin Trabzonspor’un futbolu maalesef çok kötü resmen bu sezon bütün derbilerde yenildi suan kasimpasa macina bakmayı da biraktim bu ne rezillik arkadaş
Tepenin rüzgarı
1 yıl önceTop hiç sizde olmadıki kaybedesiniz. Çok ilginç bir veri var, ilk devre Trabzonspor hiç faul yapmamış, yani Kasımpaşa bu nedenle hiç faulden doğan atış kullanmamış. İşte bu istatistikte hiç bir hocaya nasip olmaz. Anlayacağınız Trabzonspor takımı temassız futbol oynuyor. Kasımpaşa belliki bu sezonun en rahat topunu oynuyor.
Zafer
1 yıl önceTop bizde ama onların 8 bizim 1 şutumuz var
Ts
1 yıl önceBu hocayla gelecek sezona devam edilmemeli edildiyi taktirde bir sezon daha bosa gidecek yönetim uyuma yoksa sizide alir giderr
Turan
1 yıl önceBu hocalan olmaz ilk yarıyı izliyenler sahada gecmişimize bakarak utanmdıysak diycek bişe yok fatih hocayala bu işin olmıycanı artık anlıyalım