| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 02 Nisan 2025 17:01 Güncellenme tarihi: 26 Ocak 2026 11:37

Trabzonspor Bodrum FK Karşısında Yarı Final Peşinde

Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Trabzonspor, Papara Park’ta Bodrum FK’yi konuk edecek. Fatih Tekke, maç öncesi hedefin tur olduğunu vurguladı.

Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Bodrum FK ile kozlarını paylaşacak.

Bordo mavili takım ile Bodrum FK arasında Papara Park'ta oynanacak olan kritik mücadele 17.45'te başlayacak ve A Spor'dan canlı olarak yayınlanacak.

Trabzonspor'da Fatih Tekke müsabaka öncesi açıklamalarda bulundu. Tekke'nin açıklamaları şu şekilde:

İyi bir Trabzonsporlu olan Volkan ağabeyimiz için ailesi ve sevenlerine başsağlığı diliyorum. 

U19 takımımızın tarihi bir başarısı var. Trabzonspor'un efsanesi dediğimiz Güngör ağabeyimizde sorumluluk. Ona ve çocuklara kocaman bir tebrik. Umarım sonunu getirirler.

Bodrum maçı zor olacak. Onlar açısından savunma geçiş ve duran toplar önemli. Düzenli bir takım. Savic hazır olmamasına rağmen kadroda olmak istedi. İnşallah bu maçta ona ihtiyaç olmaz. Sakatlar ve eksikler var. Ancak hedef tur. Taraftarın desteği önemli. 

Geldiğimiz günden yana birçok şey önemli. Biz Allah nasip ederse şampiyon olacağız. 4.5 yıl içinde Şampiyonlar Ligi finaline doğru adım adım gideceğiz. Bu benim hayalim. Bu sene bazen kızıp bazen üzüleceğiz. Şu an desteğe ihtiyaç var. Oyuncular iyi çalışıyor. Her şeyin bir anda olması mümkün değil. Bir tane Trabzonspor var. Yeni geldik, kızgınlıkları bir yerde bırakmak gerek.

Oyunculara söyledim. Camiaya da söylüyorum. İyi antrenman yaparsak iyi oyunlar oynarız. Onlar da elinden geleni yapıyor. Psikolojik olarak iyi düzeye geldik. Bu gittikçe artacak. Cesaret ve güven lazım. O tecrübede isimler de var. 

 

 

Yorumlar (4)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Ülkücü
1 yıl önce

Dualarımız sizinle, Allah muvaffak eylesin İnşaAllah.

R
Remzi
1 yıl önce

Yavaş hocam önce bodrumu yenelim sonra ligde kalalım öbürler kolay şampiyonlar ligini kazanmakta ne var ayıpsın yani:))

E
Efsane
1 yıl önce

Fatih hoca bu taraftar sana sezon sonuns.kafar zor sabreter sen gentini hic geliştirmedin artislik yapma saha.ke na arinda bir dokunuşun yok sana hocalik icin10 kat buyuk gelir o kafa yapim ile sen ne tsktik nede futbolcu oynatabilirsin senin oyun felsefen yok dsktik yol uyiyan gutbol oynatiyorsun bize atal futbol lazim seni oynatfiĝin oyuna 80 yaşindaki ninelerde ounat boyle krpaze oyun olurmu gentine gel fatih trkke bu işi yapamiyorsun birakip gitmen en doĝru yolfut

K
Kilic
1 yıl önce

Tahmin dogru zaten u 19 kastedmistir yani bu kupayi sizden once getirecekler hocam