Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 2024-2025 sezonunun son haftasında Antalyaspor'a konuk oldu ve sahadan 2-0 galip ayrıldı.
Bordo mavili takımda Teknik Direktör Fatih Tekke maç sonrası basın toplantısında değerlendirmelerde bulundu.
Tekke'nin açıklamaları şu şekilde:
Tamamen bizim kontrolümüzde geçen bir maç. Rakibe pozisyon bile vermedik. Savicle ilgili toplantıda konuştuk. Süre vermek için. Ali'ye parantez açmak lazım. Okayla birlikte çok iyiydiler. 6-7 tane Trabzonluyla oynadık.
Şu andan itibaren gelecek sezon için tiziz olmalı ve acele etmeliyiz. Zor süreçleri çok iyi atlattık. Önümüzde problemli alanlar var. Umarım bunları geçeriz. Genç oyuncularımıza hayırlı olsun. Umarım daha fazla süre alırlar .
Tüm Yorumlar (6)
Kürtünlü
1 yıl önceİlk defa zevkli bir oyu seyrettik
ZORLU
1 yıl önceSende bu kafa, bu anlayış ve ego varken genç oyuncular fazla süre alamazlar. Şuna bakın ya. Resmen alay ediyor. Gelecek senenin yapılanmasını Okay, Lustram, Ozan, bavulunu toplamış gidici Banza ile mı kuracaksın? 85 dakika Saviç'i oyuna almak hangi kafanın ürünüdür Allah aşkına. Genç oyuncuları son dakikalarda da olsa oyuna alıp ONURE EDECEK yerde çivisi çıkmış Saviç' i oyuna almak senin ne kadar yetersiz olduğunu açikça gösterdi.
Mehmet
1 yıl önceEkrem terzi bu takımda olmalı
Hsh
1 yıl önceBanza bu akşam çalım adam geçme,,gidiyor ya..
Yaşar
1 yıl önceLig bitmiş , 6-7 oyuncu ile oynadık diyor , ne dediğini bilmiyor hoca
Fnr
1 yıl önceFatihciğim sence kasım ayını görür müsün ? Bence ekim ayını görmen bile mucize Sonra üzülmeni istemem