Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de sezonun son haftasında Antalyaspor'a konuk oluyor.
Bordo mavililerde Teknik Direktör Fatih Tekke maç öncesi açıklamalarda bulundu.
Fatih Tekke'nin değerlendirmesi şu şekilde:
"Ligin sonuna geldik. Süreci iyi atlattık diyelim. Bugün Edin bizimle değil, annesi rahatsızdı. Kendisine izin verdik. Tüm annelerimize sağlık diliyorum.
Cezalılar ve sakatlar var. Savic son 2 çalışmada vardı. Neticede bir kadro ile sahaya çıkıyoruz. Gençler son 2 çalışmada yer aldı. Öncelik kazanmak.
Hafta boyu çalışıp yapmak istediğimiz şeyler var. Bekleyen gençlere de süre vermek istiyorum. Sakatlık olmadan güzel bir maç olmasını temenni ediyorum. "
Tüm Yorumlar (7)
Salihoglu
1 yıl önceGercekten akil almiyor aciklaman. Süreci iyi atlattik diyorsun inanilir gibi degil. Biri buna Puan tablosunu bir anlatsin. 13 Macta 1,69 Puan ortalamasi topladin iyi atlattik diyorsun dalga gecer gibim. Bu puan ortalamasini siradan bir hoca da toplar. Senin özelligin ne? Abdullah ve Senol Hoca dan farkin ne? Oyun Sisteminde ne degisti? Ben hic bir fark görmüyorum. Oyuncular koşmuyormuş hocaysan kosturcaksin. Profesyonel futbolcu kosar bunun baska aciklamasi yok. Sen iyi hoca degilsin vizyon yok.
Ali ihsan Bülbül
1 yıl önceOzanda ne buldun fatih asker arkadaşınmı ,seni de götürecek,,,
Hakan
1 yıl önceSen hoca falan değilsin. Daha olmamışken egon aklının önüne geçmiş. Adını bitirdin. İnsalar senden nefret etmeden bırak git bari
samet61
1 yıl önceGeldiğinde Hatay'a bile kendi sahasında yenilen bir Trabzonspor vardı ya hani, acaba düşermiyiz diye gelecek hafta maçlarına bakıyorduk... Hatırladınız mı ? 300 küsür gündür deplasmanda galibiyet alamayan bir Trabzonspor vardı ! ne çabuk unuttunuz akıl alır gibi değil.. Bu oyuncu grubuyla ne vizyonu bekliyorsun ? Senin gibi taraftarla nasıl gelecek planları yapılır ki ?
Gurban Gurbanov
1 yıl önceAbdullah Avcı isimli futbol katilinin kötü bir taklitçisi bu. Keşke Şenol hoca bırakmasaydı.
NDedi
1 yıl öncesen ikinci ligde üçüncü ligde hocalık yapamazsın.biraz gurur olsaydı iki galatasaray maçından sonra istifa eder giderdin.U19 avrupada final oynamış yarın gidecek olan banzayı ozanı okayı lunstramı oynatıyorsun sikanı niye oynatmıyorsun sen hoca falan değilsin bizi de soğuttun trabzonspordan.
GK
1 yıl önceSizin gibi herkesin herşeyi bildiğini zannettiği bi yerde kimse başarılı olamaz zaten