| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 19 Nisan 2025 18:02 Güncellenme tarihi: 19 Nisan 2025 18:58

Trabzonspor'da Fatih Tekke'den üzen sakatlık açıklaması! "Göztepe maçı zor gözüküyor"

Trabzonspor'da Fatih Tekke, Adana Demirspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 32. hafta mücadelesinde deplasmanda Adana Demirspor ile karşı karşıya geldi ve Simon Banza'nın golüyle sahadan 1-0 galip ayrıldı.

Bordo mavili takımda Teknik Direktör Fatih Tekke müsabaka sonrası değerlendirmelerde bulundu.

Tekke'nin açıklamaları şu şekilde:

"Konuşulacak bir şey yok. Olumlu olan tek şey 3 puan.  Oynanmamış bir maç ama kazanılmış 3 puan olarak görelim. Bu kadar top kaybıyla oynamamız mümkün değildi.

Havadan dolayı enteresan bir durum vardı. 3 puan değerli. Perşembe günü önemli bir maç olacak. Folcarelli’yi bu maçta kaybettik. Arka adalesiyle ilgili bir problem olduğunu söylediler. Göztepe maçı zor görünüyor.

Bu tip maçlar zor geçer. Bir haftadır bunu konuşuyoruz. Sikan da dâhil, diğerleri de dâhil, Ali Şahin’i de kullanmak istiyorduk. Karşımızda büyük bir camia vardı ama takım genç oyunculardan kuruluydu.

Doğru oyun oynamalıyız. Forma giyen herkes elinden gelenin en iyisini göstermeli. Sikan yatırım amaçlı alınmış bir oyuncu. Dolayısıyla zamana ihtiyacı var."

Yorumlar (34)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
Ahmet mehmet
1 yıl önce

Takıma hiçbir şey katılmışsın hiç bir oyun anlayışın yok sistem yok hepsini geçtik Cihan çanaktan medet bekliyorsun eksi puandaki Adana demirspor'u yenmek için kasılacaksak Göztepe maçını kazanman kazanmayı hayal et çok komik olur gerçekler bunlar cicim ayları geçtik umarım farkındasın

M
Momoç
1 yıl önce

Hocam hiç hikaye okuma!! koca bir masal mışsın!! Ligden düşen takıma karşı oynattığım top, senin ne olmadığını çok iyi gösterdi!!! Şenol Güneş'ten hiçbir farkın yokmuş!! Yazık bu taraftara ve camiaya!!

S
Serko61
1 yıl önce

La bırak hikaye anlatmayı kupada mendi ve okay kart cezalısı,elinde kalan tek adam falkorelli adam kocaman sargıyla oynadı belli sıkıntısı var ,rotasyonu orda yap bukadarmı amatör olur bir hoca bunu düşünemiyorsan bırak git arkadaş yorma bizi boşuna..

Y
Yalcinx5
1 yıl önce

Sen bilmiyomusun mendy okayin kupada cezali oldugunuda tim basliyosun, senin oyuncu degistirmelerin kocaman 0 ya sikan gibi adami oynatmayip hala cihanla oynama sevdan nedir allah askina yeni sezonda ilk 10 haftayi goremezsin bu kafayla

T
ts61
1 yıl önce

fatih tekkenin çalıştırdığı hangi takım başarılı olmuş.şenol güneşin yapamadığı neyi yapacak.bu yönetim ve teknik heyet bir an önce değiştirilmeli.yoksa seneye düşeriz.

Tüm Yorumlar (34)

A
Ahmet mehmet
1 yıl önce

Takıma hiçbir şey katılmışsın hiç bir oyun anlayışın yok sistem yok hepsini geçtik Cihan çanaktan medet bekliyorsun eksi puandaki Adana demirspor'u yenmek için kasılacaksak Göztepe maçını kazanman kazanmayı hayal et çok komik olur gerçekler bunlar cicim ayları geçtik umarım farkındasın

M
Momoç
1 yıl önce

Hocam hiç hikaye okuma!! koca bir masal mışsın!! Ligden düşen takıma karşı oynattığım top, senin ne olmadığını çok iyi gösterdi!!! Şenol Güneş'ten hiçbir farkın yokmuş!! Yazık bu taraftara ve camiaya!!

S
Serko61
1 yıl önce

La bırak hikaye anlatmayı kupada mendi ve okay kart cezalısı,elinde kalan tek adam falkorelli adam kocaman sargıyla oynadı belli sıkıntısı var ,rotasyonu orda yap bukadarmı amatör olur bir hoca bunu düşünemiyorsan bırak git arkadaş yorma bizi boşuna..

Y
Yalcinx5
1 yıl önce

Sen bilmiyomusun mendy okayin kupada cezali oldugunuda tim basliyosun, senin oyuncu degistirmelerin kocaman 0 ya sikan gibi adami oynatmayip hala cihanla oynama sevdan nedir allah askina yeni sezonda ilk 10 haftayi goremezsin bu kafayla

T
ts61
1 yıl önce

fatih tekkenin çalıştırdığı hangi takım başarılı olmuş.şenol güneşin yapamadığı neyi yapacak.bu yönetim ve teknik heyet bir an önce değiştirilmeli.yoksa seneye düşeriz.

C
CANNNNNNN61
1 yıl önce

hahhahahahhahah yorum yapanlar, taraftalar hahahhahahahahha. Takıma kim gelirse gelsin oyun aynı olur. Değişen bir şey olmaz.. Kadro yeniden yapacaksın uyumlu istekli oyuncular kaliteli oycunlara bulacaksın. 2010-2011 2020 2021 deki gibi başka çıkar yolu yok . Arkadaşlar. şu an da arka tarafta umalım transfer çalışması dengeli hırslı istekli oyuncular getirecek bir ekip vardır. inşallah

A
Altyapı istiyoruz
1 yıl önce

Bizim 3 büyükler kadar para harcama şansımız yok. Bu kadar parayı berbat yabancılara niye veriyoruz. Altyapıya düzgün yatırım yapıp devamlı kaliteli genç yerli oyuncu çıkarmamız lazım. Bu puanlar sıralar kaliteli ama yerli takımla da alınır

S
Selim Türk
1 yıl önce

Fatih Tekke bu işi yapamayacak. Sahadaki rezalete nasıl sabretti anlamak mümkün değil.

A
Ahmet kazoğlu
1 yıl önce

Sen de oyuncuların gibi maç seçiyorsun.Adanaya 8 defans oyuncusu ile oynanır mı. Sen de korkasın. Bekliyorsun Adana üzerine gelsin. Saçmalanaya devam edersen seni de sileriz

K
Kadir T.
1 yıl önce

Senol G. düsmanlari neredesiniz? Kafanizi kuma gömdünüz demekki?!!!! Bu rezilliğin tek bir sahibi vardir oda ERTO ve saz ekibi. Kendine iş hayatinda güzel bir yer edindikten sorra oda kaçacak çünkü reklam lazim. Ama benim hakkimi car cur edenlere HAKKIMI HELAL ETMIYORUM. Kul hakkinin ne olduğunu herkes bilir.

A
Ahmet NAİR
1 yıl önce

Keşke Fatih Tekke Trabzonspor un golcüsü olarak kalsaydın. Ben zaten senden TS'ye hoca olamayacağını biliyordum da senin hocan Şenol formsuz çıkınca yılana sarılma meselesi. Zubkov, Wkaeme gibi kanat oyuncuların varken bal yapmayan arı Cihan dan ne bekleyerek onu oynatıyorsun bilmem. Oyuncu değiştirirken de hiç olmayacak Ozan Tufanı oyuna almak senin bu işten anlamadığını gösterdi maalesef. Vişça yı bu kadar oyunda tutmak nedir?Göztepe maçını almazsan diğer takımlarda olduğu gibi işin biter.

T
TRABZON61
1 yıl önce

6 milyon EURO verilerek alınan futbolcu yatırım amaçlı değil, kullanım amaçlıdır ve bir maç bile yedekte oturtmak. kulübe zarardır.. Futbolcu oynayarak kendine gelir iyi performans gösterir ve talipleri artar ardından astronomik rakam verildiğinde satılır.. İşte o zaman iyi bir yatırım yapılmış olur ve o arada kullanım da kulübün karıdır.. SAKLAYARAK FUTBOLCU kazanılmaz... Sen asıl SIKINTIyı söyle. Hikaye anlatma. SIKANla derdin ne senin....

F
Firtina61
1 yıl önce

Sanki yeni sezon için tekke ben yokum diyor gibi. Bana güvenmeyin ben sadece orta siklet bir takım hocasıyım der gibi gidiyor son maçlarda ki geçen sene de Avcı ayni böyle idi benimle girmeyin lige dedi girdik. Bakalım hqyirlisi

B
Berkan
1 yıl önce

Hocam Sizi anliyorum kadro budur diyorsunuz Kizginliginiz yok fb den 4 yedik memnundunuz Hocam siz fatih tekkemisiniz!!! Gercekten Yerinizde Ben bir trabzonlu olarak olaydim bügün chami ozani kadro disi birakirdim Login sonu geldikce kadro disilarini cogaltirdim.fatih hoca sizin düsünceniz kovulursaniz gideceginiz bir kulübe bu oyuncular icin sirrin babayi oynamak.utaniyor ve üsüyoruz hocam

M
Malatyalı
1 yıl önce

İlk defa bir rakip bir takımın bize gol atmasını çok istedim rezillikten başka hiç birşey yok takım yokları oynadı fatih sende izledin

şubbubulima
1 yıl önce

Ben ekrandan, sen kenardan futboldan başka her şeye benzeyen bu oyunu izledin. Bir hoca bu Visca ya, bu Cham a, bu Mendy e bu kadar süre nasıl tahammül eder, hiçmi oyuna müdahalesi olmaz. Nasıl bir oyun dizilişi, karşındaki genç takım ve sen bu oyuna ve takıma tahammül ediyorsun. Vahki ne vah.

C
Canca53
1 yıl önce

Fatih efendi sende başladin futbol fukarasi avci efendi ve çok bilmiş şenol efendi gibi vaz vermeye başladin bize laf değil içrat lazim yani futbol oynamasi lazim takimin ama.ortada bir halt yok ve sezon başlamadan once avci 10 haftayi göremez şenol güneşten bir caçik olmaz demiştim duşuncelerim beni yaniltmadi ve takimin başina senin geçmeni ençok isteyenlerden biriyim kakin sende yeni sezonda 10 haftayi göremesin inşallah yanilirim

H
Hasan hatipoğlu
1 yıl önce

5 maç 10 puan bu takımla bu kadar hoca ya zaman lazım

1
1461
1 yıl önce

Hoca felsefe yapma sikan yatırım amaçlı alındı diyorsun çihan çanak ne için salındı 3 haftadır oynatıyorsun adam futbol oynamıyor sahada tatil yapıyor

H
Hasan
1 yıl önce

Kral adanademir maçında kalecine hiç iş düşmemeliydi. Takım yetersiz anladık amma planlama ve kurgu hatası da var gibiydi. Yine de canın sağ olsun sen sonuçta king kralsın

V
Vatandaş
1 yıl önce

Arkadaşlar. Yönetim drekt olarak futbolculara yönelik müdahelede bulunup cezai yaptırım, kadro dışı dahil müeyyideler uygulamazsa hangi t.drektör gelirse gelsin bu futbolcular onuda yer. Bu futbolcu grubu pişkin şımarık. Her gelen teknik adam motivasyon saçmalığı ile hatalarına alkış tuta tuta, dokunulmaz kıldılar. Sonuç bu. Başkan ekonomiyi iyi yönetiyor. Ancak sahayı hiç yönetmiyor. Bu çok kötü . Teknik adamın yapacaklarının sınırı var. Yönetim futbolculara acil darbesi yapmalıki, bak bakalım

Y
Yalnız TS
1 yıl önce

Ya hiçbiri sikanı forvette ve kenarda zubkovla birlikte oynatmadı. Shaktarda şampiyonlar liginde böyle oynadılar. Sıkan kenarda oynamaz. Bu maçta bankayla baslama bu çocukla başla Ya da bankayı çıkar forvete bunu al zubkovla oynasin eminim gol atıp kendine gelirdi. Nezaman forvet alınan bu çocuk forvette oynayacak vallahi akıl tutulması

T
TS
1 yıl önce

O sahada Tek hızlı oyunu hareketlendiren mücadele eden yetenekli oyuncu folcarelli sakatlanması olmadı, folcarelli tüm vasat o saha oyuncularından daha iyi ama ts u şampiyonluga taşıyacak kapasite yok yeni sezonda 3 o.sahs yıldız oyuncu şart 10 8 numara gibi

S
Selahattin
1 yıl önce

Hoca ne zaman futbol oynatmayı düşünüyorsun.. Çok kötü durum..Bu futbolu kimse izlemez burda, biliyorsun

S
Sedat Özdemir
1 yıl önce

Cihandan, Ariften, Çamdan, Ozandan, olmaz hoca olmaz. Zorlama yoksa senide yolcu eder bunlar...

B
bursa61
1 yıl önce

yapma hoca. sıkan en cok kosan oyunculrdan bırı. skın onu harcamayasın

A
Ahmet Can
1 yıl önce

Fatih Tekke böyle berbat futbol oynatacaksan sezon sonunda git seneyi heba etme. Sikana neden taktığını da delikanlı gibi çık açıkla. Bu bile senin fazla ömrün olmadığını gösteriyor. Taraftar olarak yanıldık senden TS a hoca olmaz. Hami bile senden çok daha iyi hoca. Bu takımı oluşturan yönetim ve bu takıma Keremcem gibi top oynatan Fatih tekke sezon sonunda İstifa edin

H
Hüseyin
1 yıl önce

Hoca adana küme düṣdü sen in takımin posisyon bile bulamadı böyle oynarsan göztepe ücler trabzonda.

H
Hakan
1 yıl önce

Yatırım deyince klübede yatırım anladı herhalde. 6 milyonluk adama oynamadan kim 8 milyon verip alacak? İlginç bir adam

E
Ercan
1 yıl önce

Bu takıma 6/7 oyuncu şart ve koşan hızlı oyuncular gerekli yoksa gelecek sene direk kümeye gideriz

A
Ali Başkan
1 yıl önce

Bazı takımların tüm sezon transfer bütçesi bile 6 milyon euro değil, bence Sikan kıymetli bir futbolcu fakat henüz onu oynatacak ve ondan ne istediğini bilen teknik direktör ile karşılaşmadı.

Özgür ata
1 yıl önce

En az 10-12 yeni oyuncu şart, ama sağlam oyuncu

G
Gyy
1 yıl önce

Ne oynuyor bu takım.. Fatih Sultan tekke iyi futbolcuydu ama hocalığı pek ışık vermedi..Alman Roger smitzch lazım bu takima

O
Oflu
1 yıl önce

58 yaşında bir taraftarım. Futbolcu olarak Fatih TEKKE hayranıyım. Fakat Adanademirspor maçında Cihan ÇANAK'ı sol kanatta oynatıp SİKAN'ı oyuna almayan bir insanın Teknik Direktörlüğü benim için sıfırdır.