Eski yöneticiden Trabzonspor yönetiminde transfer göndermesi
"İşte sizin transfer kabiliyetiniz..."
Trabzonspor'un eski yöneticilerinden Faruk Kanca, Muharrem Usta başkanlığındaki mevcut yönetime transfer konusunda gönderme yaptı.
Kanca sosyal medyadan yaptığı paylaşımda, yetkili bir isimden aldığını öne sürdüğü bilgiyi açıkladı.
Kanca şu ifadeleri kullandı;
TRABZONSPOR'UN 10 MİLYON EURO'SU NASIL HEBA EDİLDİ?
1. ağızdan net bilgi. Sene başında NDiaye'ye (Osmanlı)(27 yaş) West Ham 8 milyon € verdi. Bir bakanımızIn devreye girmesiyle 6 milyon € ya Trabzonspor'a vermeyi kabul ettiler. Ama bizimkiler tercihini 30 yaşındaki Kucka'ya 5 milyon Euro vermekten yana kullandı. Şimdi NDiaye 16 milyon € + bonus ile Stoke City e gitti. Böylece 10 milyon € muz uçtu gitti. Kucka'nın performansı ortada. İşte transfer kabiliyetimiz...
Tüm Yorumlar (43)
yasar
8 yıl önceŞu an Kanca nın yaptığı tam bir terbiyesizlik , far edelim ki yönetim istemedi ,almadı , böyle bir hakkı yok mu?
OKİNİ
8 yıl önceFARUK KANCA BİR BİLET ALIP HAYATINDA MAÇA GİTMİŞMİ
Akın
8 yıl önceHerkes yönetime vuruyor. Esas başkan gidince stada 1 milyon euro ya sponsor bulursunuz. Boş konuşan çok.
Farozlar
8 yıl önce30 yaşındaki kuckaya 5 milyon Euro vermeye hakkı varmı peki Yönetimin. NDiaye kuckadan 5 kat iyi topçuyken , hem oyunla katkısı olur NDiayenin hemde yaşı genç Satabilirsinde. Kuckayı bu yaştan sonra kime satacaksın peki. Yönetimin Emekli olmuş adamlara 5 er milyon Euro Saçma hakkı varmı Peki? Elde patlayacağını bile bile
Savaş
8 yıl önceTransfer işi biraz da şans.
Caner
8 yıl önceBiliyoruz o meseleyi kanca, sen neden böyle yaptığımızı da öğrenemedin mi o birinci ağızdan. Ben birinci ağız değilim ama ulaşırsan anlatırım.
Uğur şen
8 yıl önceBoş laflar bunlar. Yönetimi bırakıp kaçanlar Trabzonspor’un kapısından geçmemeli.
vay vay vay
8 yıl önceyaşar kaç para verdiler sana destek olman için. banka hesaplarına bakmak gerek. para yeme çarkında sen de varsın belki...
bülent kanca
8 yıl öncebu zihniyet trabzonsporu mahvetti Bundan kurtulmamız lazım ama nasıl.. ağzına sağlık faruk abim
yas
8 yıl öncebu kanca aylarca brezilya ya gidip de futbolcu alamadan gelen yönetici değil miydi? Yapmaya çalıştığı şey sadece kulübü karıştırmak.
Mehmet Ayyıldız
8 yıl önceYani akıl lazım gelir -30- yaşında kalastan farkı yok -5milyon euro yapmaz zaten milan bu futbolcuyu serbest brakacaktı. Milan iyi olsa brakmazdı.
Yalcinx5
8 yıl önceKanca heralde o transferden nemalanamadi ya ondam boyle aciklama yapmis anlasilan
Ekrem
8 yıl öncebirsey disun ama ne disun...
asi
8 yıl öncegalatasaraydan gider o paraya ama trabzondan gidemez trabzonun marka değerinin içine ettiniz
marjinall7
8 yıl önceŞirk dininin futbola yansıyan çirkin yüzü Fenerbahçe’nin başkanı şöyle bir mantık hatası yaparak “ Galatasaray arsenali yeniyor, UEFA kupasını alıyor. Fenerbahçe Galatasarayı yeniyor. O halde Fenerbahçe Arsenalden büyüktür. Mealinde laflar etmişti. Oysaki bu önermedeki öncüller doğru olsa da çıkarım yanlıştır. Dolayısıyla mantık hatası vardır. Faruk kanca da buna benzer kümülatif bir mantık hatası yapıyor. Şöyle ki: West Ham N Diaye’yi 8 milyon euro’ya alıyorsa, 16 milyon Euro’ya satıp 8 milyon euro kar ediyorsa O halde Trabzonspor 6 milyon euro’ya alıp 16 milyon euroya satıp 10 milyon euru kar elde edebilrdi. Bu önermenin de öncülleri doğru olsa da çıkarım yanlıştır. Çünkü West ham’da oynayan bir futbolunun göz önünde bulunması ve değer kazanması ile Trabzonsporda oynayan bir futbolcunun göz önünde bulunma ve değer katsayısı aynı değildir.
Sedat61
8 yıl önceOrdaydim aldirmasaydin
DUMANOĞLU
8 yıl önceLİGİ BİLEN SENLE OYNADIĞI MAÇLARDA HATTA DİĞER İSTANBUL TAKIMLARINA OYNADIĞI MAÇLAR ORTADA OLAN BİR İSİMDİ NDİAYE, VE YAŞI ÇOK DAHA GENÇTİ, BÖYLE BİR DURUM VARKEN ALMADIYSAK, YÖNETİMİN VİZYONSUZLUĞU DEĞİL DE NEDİR? HAKKI YOKMUY MUŞ? TRABZON UN BÖYLE BASİRETSİZLİĞE DAİR LÜKSÜ YOK...
marjinall7
8 yıl önceFaruk Kanca, kümülatif bir mantık hatası yapıyor. Şöyle ki: West Ham N Diaye’yi 8 milyon Euro’ya alıyor, 16 milyon Euro’ya satıp 8 milyon euro kar ediyor, O halde Trabzonspor 6 milyon Euro’ya alıp, 16 milyon Euroya satıp, 10 milyon Euro kar elde edecekti. Bu önermenin öncülleri doğru olsa da çıkarım yanlıştır. Çünkü West Ham’da oynayan bir futbolcunun göz önünde bulunması ve değer kazanması ile Trabzonspor’da oynayan bir futbolcunun göz önünde bulunma ve değer kazanma katsayısı aynı değildir.
brezilya
8 yıl önceKendisi de Yöneticiyken Brezilya ya Transfer için gidip neden boş dönmüş bir anlatsın dinleyelim
Ahmet
8 yıl önceAsıl sorulması gereken temel sorular 1-Neden mustafa-zeki-yumlu-uğur gibi isimlerle bu yönetim kontrat imzaladı? 2-sağ kanat-stoper açıkları varken neden bero gibi süpriz bir oyuncuya 3m euro verildi? 3-Uğur demiroka neden tekrar sözleşme teklif edildi? 4-Remy 1m euroya getafeye gitti neden biz almadık?
Bozkurt göktürk
8 yıl önceKanca nın karakteri kişiliği yöneticiliği umurumda değil ama adamın söyledikleri yanlış mı ? Siz nasıl taraftarsınız ? Nasıl bir kafa bu ? Yönetim hırsızlığı tescilli menajerlerle çalışıyor bunu herkes biliyor bu yönetimin neyini sacunuyorsunuz hala ? kucka yı 1milyon euro ya satsınlar bakalım alan çıkıyor mu ? Bizde bu taraftar bu yönetim varken daha çok bekleriz başarı
Brezilya Fatihi Faruk Kanca
8 yıl önceTransfer yapacagim diye kulup parasiyla 40 gun Brezilya`da gezip tozmanin hesabini ver once Faruk Kanca!
MŞimşek
8 yıl önceTrabzonspor yöneticileri önce kendi menfaatlerini düşünürler. Demek ki bu tranferde kendileri için bir menfaat görmemişler.
Kadirsen
8 yıl önceBirakın bu kelime oyunlarını ortaliği kariştırmak başka bişey değil öyle oldu böyle oldu gecmiş gecmişde kaldi bunları gündeme getirmek yanlış.kucka nın yetenekleri sınırlı olduğunu herkes biliyor.bunları tartışmanin sirasi değil.
Trabzon:
8 yıl önceSen gel daha iyisini yap. Senin bildiğini bütün trabzon taraftarı biliyor.
Ercan
8 yıl öncePeki eski yönetici ne yapmış al birini vur ötekine Futbol çok kirlendi
Ercan
8 yıl önceYeni bir muhalefet oluşuyor oyun başladı.Yok birbirinizden farkınız Böyle atıp tutanları çok gördük
BARIŞ FELEKOĞLU
8 yıl önceBu haberdeki veriler transfer dönemindeki haberlerle uyuşmuyor. Ö dönemin haberlerine bakın görürsünüz. Osmanlı fiyat konusunda uçuyordu. Ersun Hoca bu adamı çok istedi. TS bastırdı. Hatta iş bitti denildi. Lakin GS 8 verdim deyip 12 miyon Euro verip işi bitirdi.
manuel
8 yıl öncebu daha ne ndiaye ve viscayi alsalar sampiyonluk garantiydi ikiside 6 ser milyona gelcekti. almadilar. visca icinde aynisi gecerli adami kaca alirsalar alsinlar zarar degil kar etcekler diye almiyorlar
Ercan
8 yıl önceKucka yı beğenmeyen,çok bilmişleri hiç anlamıyorum
Ercan
8 yıl önceAdamı biz çok istedik Osmanlı yönetimi sürekli fiyat artırıp oyuncuyu İngiltereye pazarladılar en sonunda Gs ye 12 ye çaktılar Lütfen sallamayın
Yalcinx5
8 yıl önceAdmin arkadas yorumlarimi neden yayinlamiyosun haksizmiyim faruk kanca gibi kisiler bu kulupten nemalanmadimi kendisinide biliyoruz brezilyada neler yaptigini bu muhalefet oldukca bu takim basarili olamaz olmazda
Rüstem Hacıdokuzoğulları
8 yıl önceİyi de yönetimin amacı kulü ü kaxıklamak Kimin umrunda Trabzonspor. Son 5 yılında soyguna uğradı TS
TTS
8 yıl önceKendi yönetici olduğu Zaman kaç milyon Euro gitti onu DA hesap etse ya Bu yönetimde çok iyi değil en iyi bilinen o
FC LİVERPOOL
8 yıl önceEE YANİ BUNDA ENTERESE OLAN DURUM NE ZATEN BİZİM YÖNETİMİN FUTBOL BİLGİSİ YOK KARAR ALMA MEZİYETİ YOK OTORİTE YOK KARİZMA İÇİNDE HİÇBİRİNDE YOK FUTBOL BİLMEYEN UGANDA SİMİTLER ODASI BAŞKANLIĞI EDEMİYECEK FUTBOL FUKARASI İNSANLAR ANTALYASPOR'A 7-0 KASIMPAŞA 6-0 AKHİSAR 6-1 ALANYA 4-3 REZİLLİKLERİ SAY SAY BİTMİYOR
Ugur yalçın
8 yıl önceSen iyi bilirsin bu işleri kanca muz islerini euro dolar hesaplarıni nasilda yazmiş sen farklımisın ondan bundan hepiniz aynisınız ne anlatıyorsun
Ugur yalçın
8 yıl önceDedigi gibi klubun parasıyla günlerce brezilyada gezdiniz yedibiz içtiniz yattınız sen çok temizsin ya sakal bırakmakla muslüman olunmaz kendine bak ben ne yaptim diye sobra birilerini süçla
U.yılmaz
8 yıl önceSevsinler bakanıni önce haksız yere abidik gubudik işlerle nasıl zrngin okundugunu anlat yaptıginız işleri anlat allam muhammet deyip 5 vakte 5 ekleyip malı nasıl götürdunüz onu anlat kancaaaa
Sportmen
8 yıl önceŞu insanlar nekadar densiz olabiliyolar.Transfer konusunda herkesin bir sözü veya eleştirisi olabilir.Bu zatın asla.İnsan bi utanır be...
lütfi
8 yıl öncekendi müessesine gazlı bez,alırken 0.1 kuruş için onlarca pazarlık yapanlar trabzonun milyon euro zarar ettirirken hiç içleri sızlamıyordur
KEREM
8 yıl öncemarjinall7 sen ciddimisin :D
Ali
8 yıl önceKulüpler şehrin aynasıdır, hırsızlık varsa bu sosyal çevrede de var.. önce kendinizi gözden geçirin.
marjinall7
8 yıl önceKEREM Emice, yorumumdaki önermenin öncüllerinin de yanlış olduğunu sonradan farkettim. N Diaye’nin Galatasaray’da oynadığını ve Galalatasaray’dan Stoke City’e transfer olduğunu bilmiyordum. Kafamı karıştıran Faruk Kanca’nın West Ham’dan bahsetmesi oldu:-) Anlatmak istediğin şuydu: Trabzonspor N Diaye’yi 6 milyon Euro’ya almış olsaydı bile 16 milyon Euro’ya satamazdı. :D