| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 03 Mart 2018 12:05

Eski yöneticiden Trabzonspor taraftarına Katar cevabı

Trabzonspor eski yöneticisi taraftarın sorduğu soruya böyle cevap verdi.

Haber61 – Spor Servisi – Trabzonspor eski Yöneticisi Nevzat Aydın taraftarın sosyal medyadan kendisine yönelttiği soruya böyle cevap verdi.


Aydın, bir Trabzonspor taraftarı tarafından kendisine yöneltilen “Başkanım Trabzonspor satılığa çıksa satın almayı düşünüyor musunuz?” sorusuna cevap verdi.

Nevzat Aydın “Öyle bir şey tabii ki olmaz olamaz ama olursa Katar’a gelene kadar biz varız burada” ifadelerini kullandı.

Geçtiğimiz günlerde Katar’a ait bir holding tarafından, Trabzonspor’un yüzde 50 hissesine 250 Milyon Dolar teklif edileceği gündeme gelmişti.

Yorumlar (4)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Söğütlü
8 yıl önce

Koyu bir Trabzonspor taraftarı olarak Trabzonspor’un Katarlı veya bir başka yabancıya satışına karşı değilim. Futbol konusunda ingilizlerden daha mı akıllıyız da ınlar kulüplerini zengin araplara satarken biz boş milliyetçilik yapıyoruz. Kimse benden daha milliyetçi olamaz, BORÇ BATAĞINDA olan kulübün geleceği PROFESYONEL YAPILANMADIR. Kulüp keşke zengin ve profesyonel yönetilebilecek birilerine satılsa.yıllardır Trabzonlu işadamları yönetiyor da görüyoruz 6-0-7-0,6-1lik skorları....

O
Osman 61
8 yıl önce

Satilir sa %50 400 milyon dolara. Aşahısı kutarmaz. Yeni gelecek yönetim Futboldan cikan ticareti ni yapan trabzonspor u sağlıklı şekilde alyapidan yukariya doğru yeniden dizayn edmesi lazım. Trabzondan yönetilmesi lazım. Yani Genc yetenek Başkan lazım Dynamik çalışkan dürüst olması lazım. Trabzonsporun parasının gözünde olanların menfaat cıları derhal ayırtması lazım

T
Trabzon
4 yıl önce

Göğsü trabzonspor sevdasıyla yanan herkes başımızın tacıdir

H
Horyanlı Kazım
4 yıl önce

Ula bunlar bir kuruş vermezler çünkü tabağımizda yemek kalmaz diye olanını alır götürürler bunun çok örneği var dır,