Haber61 – Spor Servisi - Emrah Paça
Aslen Erzurumlu olan ‘Şota’ lakaplı Trabzonspor taraftarı 57 yaşındaki Kemal Yiğit Fenerbahçe karşılaşmasını izlemek için Trabzon’a geldi. Daha önce geldiği maçlarda bordo mavililerin gol atması sonrasında yaşadığı sevinç kameralara yansıyan ve sosyal medyada izlenme rekoru kıran Yiğit, Trabzon’da izlediği maçları takımın kaybetmediğini belirterek Fenerbahçe maçını da kazanacaklarını söyledi.
Haber61’e açıklamalarda bulunan Kemal Yiğit 44 yıl önce yaşadığı bir olayla Trabzonspor’a adeta aşık olduğunu söyleyerek takımı canını verecek kadar çok sevdiğini ifade etti.
Trabzonspor sevdalısı Kemal Yiğit sözlerini şu şekilde sürdürdü;
ERZURUMLU’YUM AMA TRABZONSPOR SEVDALISIYIM
Doğma büyüme Erzurum Oltuluyum. Trabzon’la bir bağlantım yok. 44 Yıllık Trabzonsporluyum canımı verecek kadar çok seviyorum Trabzonspor’u. Trabzonspor bana güç heyecan veriyor. Trabzonspor başka takımlara benzemez. Trabzonspor İstanbul’un korkulu rüyası Anadolu’nun abisidir. İstanbul hegemonyasına son veren şampiyonlukları elinden alan ilk takım. Bir Erzurumlu olarak Trabzonspor ile gurur duyuyorum.
TRABZONSPOR’A AŞIK OLDUM
1974-75 sezonunda bizim bir kahvemiz vardı. Babam orada radyoda maç izlerken bende çay dağıtıyordum. Halit Kıvanç maçı anlatıyor. Dedi ki Karadeniz Fırtınası 3 Fenerbahçe 0. Halit Kıvanç bunu deyince bir kıza aşık olursunuz ya öyle bir şekilde beynimden kalbime bir kan damladı. Trabzonspor sevgisi böyle başladı. Yerimde duramadım. 44 yıldır Trabzonsporluyum. Ekonomimi ayarlıyorum. Trabzon’da oynanan maçlara geliyorum.
GELDİĞİM MAÇLARDA TRABZONSPOR KAZANDI
Ben geldiğim maçta Trabzonspor’umun kaybettiği görülmedi. Galatasaray maçına kadar Trabzonspor kötü gidiyordu. Geldim ben Trabzon’a maç için. Burada arkadaşlarım var. Temel Bey var. Dedi ki Kemal Abi o kadar yol geliyorsun, masraf ediyorsun da boşuna geldin. Dedim ki müdürüm; “ben bu maçı yenmen gidersem arabamı burada yakacağım.” Yeneceğiz dedim inanmadı. Yenersek dedi sana forma alacağım. Yendik maçı. Telefon açtı Kemal Abi adamsın dedi. Trabzonspor sevdası benim için biçilmiş kaftan, gök mavi kanım bordo.
BORCU ÖDEYELİM
Trabzonspor’un borcunu ödemek isteyen taraftarlar varsa gelsinler. İki emekli maaşım 5 Bin TL tutuyor. Ben vermeye hazırım. Erzurum’da 32 Bin Trabzonspor taraftarı var. Onlarda öyle diyorlar. Onların öncüsü benim. Hepsinden biner TL alırım. Gerçek Trabzonsporlular var mısınız? Takımımızı borçtan kurtaralım. Destekleyelim.
ÇOCUKLARIM DA BENİM GİBİ
Deplasmanda Ankara’ya kadar gidebiliyorum. İstanbul’a da hiç gitmedim. Biz başka takımlar gibi oyunlarla galip gelmek istemiyoruz. Alnımızın teriyle sonuna kadar Trabzonsporluyuz. 3 Çocuğum var, onlar da benim gibi Trabzonsporlular. İstediğin gibi gidebilirsin diyorlar bana. Ben Trabzonspor’un aşığıyım. Beni kimse bundan döndüremez. Trabzon’da herkes beni davet ediyor. Passoligim de var. Büyük maçlara ve Trabzon’da oynanan maçlara gelmeye çalışıyorum.
Tüm Yorumlar (26)
Söğütlü
8 yıl önceHelal olsun. İşte bu.
adnan
8 yıl öncedogru diyor helel bir hesap acilsin su borctan takimi kurtaralim herkes kesin verir baslat baskan yardim kanpanyasi biktik suborctan duymaktan ginageldi bende yatiracagim
Mehmets
8 yıl önceBen de 34 yaşımdayım. Doğma büyüme Konya-İzmir liyim. Ömrümde bırakın trabzonu doğu karadenize hiç gitmedim. Ama 8 yaşımdan beri fanatik Trabzonspor lutum. Avni Aker nasip olmadı ama Allah nasip ederse birgün Akyazı ya inşAllah geleceğim.
tarıkbuğra
8 yıl öncebu taraftarımız 450 km uzaklıktan hoş gelmiş sefa getirmiş.yalnız fenerasyon ve mhk işbirliğiyle hazırlanan başrolünde ali palabıyık'ın oynadığı Trabzonspor nasıl katledilir adlı tiyatroyu izlemeye gelmiş.konuk oyuncular ise aziz yıldırım ve muharrem usta .iyi seyirlerTürkiye...umarım ben yanılırım
Serkan
8 yıl önceIşte gerçek bir anadolu insanı helal olsun Erzurumlu abime ben her zaman anadolu takımlarının başarılı olmasını isterim INŞALLAH ayağın uğurlu gelir.
Şenol
8 yıl önceKemal abim sen cansın helal olsun sana ve senin gibi dadaş kardeşlerimize
Hakan
8 yıl önceBen k.marasliyim fanatik trabzonsporluyum erzurumlu abimizin yorumlarini okudum borcun kapanmasi için cebimden 1.000 TL vermeye hazırım
Yalcinx5
8 yıl önceOkurken bir kez daha gurur duydum tuttugum asik oldugum takima senelerdir sampiyonluk gormedim ama olene kadarda varsin iyki varsin trabzonspor tskler kemal amca nami deger sota
helal sana
8 yıl öncebayılıyorum Trabzonlu olmayıp da TS'u tutan insanlar.eğer gelebilirsen misafir ederim sizi...
Canca53
8 yıl önceBende rizeli liyim ama fanatik TARABZONSPORLUYUM inşAllah bütün provakatif lere rağmen şikebahceyi yerle bir edeceğiz
Rüstem Hacıdokuzoğulları
8 yıl önceKemal Beyin vefa duygusunu kutluyorum. Taraftar borcu ödesin İHO &USTA ikilisi tekrar gelip 1 milyar daha borç yapar ve gururla savunurlar.
Mehmets
8 yıl önceRüstem Hacıdokuğuzoğulları Bey kesinlikle doğru tespit. Evet ben de Trabzonlu olmayıp Trabzonsporlu olanlardanım. Klübün kurtulması için son kuruşuma kadar veririm. Ama yine İHO ve Usta gibi iş bilmezler gelip yine klubu borçlandıracaklardır. Ve biz vefakar trabzonsporluları enayi yerine koyacaklar.
KARADENIZSAMSUN
8 yıl önceSamsunluyum fanatik Trabzonsporluyum maca Karadeniz demek Trabzonspor demektir.Passolig bile Trabzonpassolig aldim Ts passolig sayisi artsin diye macada gelcektim hemen bitirmisler biletleri insAllah kazaniriz
Efeosman
8 yıl önceYüreğine sağlık Kemal Bey
ali
8 yıl önceÇok güzel, bende Tokatlıyım, Ankara'da yaşıyorum hasta Trabzonsporluyum, halısaha formam bile 61, tüm TS taraftarı lütfen kızmadan bıkmadan bu takımı destekleyelim. Başla takımımız yok bizim.
suleyman sener
8 yıl önceBen corumluyum koyu bir Trabzonspor tataftariyim maclari izlerken ayaklarim titriyor berlinde yasiyorum boyle bir sey baslatilsin helalinden 1000 euro Trabzonsporuma
Hakan
8 yıl önceBazı Rizeliler babalarını bağrına basmış gitsinler Rize spora sahip cıksınlar bize her Trabzon Trabzonlu olmayıpta Trabzonspor’u tutanlara yürekten selam 3-1 inşAllah alıcaz
Bayka
8 yıl önceAğızına ve yüreğine sağlık
TSAli61
8 yıl önceBen almanyada yasiyorum direk 1000€ gönderim yeterki borcu kapansin ve adam gibi yönetilsin kapadiktan sonra
Karadereli Mutlu Bayar
8 yıl önceyaaa samsunlu birader sen kendi şehrinin takımına sahip cıksana !
Aziz KUNT
8 yıl önceALLAHINA GURBAN DADASIM
muzaffer yıldırım
8 yıl öncesivaslıyım ama fanatik TRABZONSPORluyum..şu an bordo mavi formayla stattayım...umarım 3-0 kazanırız...
ercan
8 yıl önceBravo Rizeli kardeşim. Eyyy Trabzonspor taraftarı.. Rizeden Aslanlar da çıkıyor. Rizeyi tümden hedef almanız çok yanlış. Örnek bu kardeşimiz...
Alaattin Hanau
8 yıl önceTrabzonspor sevdalılarına selam olsun
isa
8 yıl öncebende tokatlıyım ömründe trabzona gitmiş değilim bizim yeşilırmak akar durur asırlardır karadenize, tokatsporumuz var bordo-beyaz ama gönlümüz akmış bordo maviye
Aydın er
8 yıl önceGecen sene ligin son maçı olan Trabzon Bursa maçına da gelmişti ama maçı Bursa kazanmışti.Ne iş....