Süper Lig’de yarın Trabzon’da oynanacak dev maç öncesi, yeşil sahalarda ender görülen bir nezaketsizlik yaşanıyor. Trabzonspor’un el sıkıştığı genç oyuncu Renato Nhaga için arkadan dolanarak transferi sabote eden Galatasaray, bu skandalın ardından Trabzonspor’un ev sahibi sıfatıyla nezaketli duruşuda geri çevirdi. Bordo-mavili yönetimin maç öncesi gelenekselleşen yemek davetine olumsuz yanıt veren sarı-kırmızılılar, sergiledikleri tutumla futbol kamuoyunda "hem suçlu hem güçlü" yorumlarının yapılmasına neden oldu.
Transfer Skandalı Masayı Dağıttı
İki camia arasındaki köprülerin atılmasına, Galatasaray’ın transfer etiğine aykırı hamleleri sebep oldu. Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, bordo-mavili ekibin yazılı olarak anlaştığı bir oyuncu için Galatasaray’ın devreye girip süreci sabote etmesini sert bir dille eleştirmişti. Bu haklı tepkiyi hazmedemeyen Galatasaray yönetimi,Gördüğü misafirperverliğin karşılığını, Trabzon’daki yemek davetini reddederek verdi.
Tüm Yorumlar (30)
Yılmaz
2 ay önceÇok da tınnnn!
KARADENİZ FIRTINASI
2 ay önceGelmezseniz gelmeyin..Çokta tın..Bizde hiç üzülmedik zaten..Kendinizi ne sanıyorsanız..
Ts612828
2 ay önceSon 2-3 yıldır GS nin iç yüzünü gördükten sonra bu zamana kadar düşman gözüyle baktığımız FB bir sempati oluşmaya başladı.
Murat
2 ay önceİnşallah yarın yenerizde bunların şu şımarıklığı biraz giderde kendine gelirler.
Selim özyurt
2 ay önceDostluk askıya alinmişsa neden yemeğe davet ederler.
Kemal Sahin
2 ay önceFıransızlar sakın gelmeyin
Ts61
2 ay önceErtugrul dogan sen ne yaparsan yap sen trabzonspora Gelmis gecmis en kötü baskansin becerdigin tek sey yalan
Salih
2 ay önceBunlardan dost olmaz.
Wakame
2 ay önceYa arkadaş çıkmışsın bir açıklama yapmışsın sonra dostluk yemeğine çağırmış sın. Ya ne diyim ne diyiiiiiiiim
Serko61
2 ay önceBunlara yemek verende kabahat,az dik durun dün res çek bugün yemek ver bu ne tezat böyle..
HatayTs
2 ay önceNe yani anlaştığımız futbolcuyu ayartıp rekabeti kızıştırmadınız mı, artık avrupa da bile GS yi desteklemiyorum ben!!
İSMAİL KIR
2 ay önceBunlara yemek mi verecektik bide ne yemeği hatta Trabzonda otelde kalmasınlar Rize ye gitsinler orada kalsınlar bunlara su yok hep bu şekilde yaparlar Trabzona gelmeleri bile onlar için LÜTÜF
Abdullah Kamali
2 ay önceHala bunlara ne yemeği, ne dostluk eli uzatıyorsunuz bak adam sana artistik yaptı. Madara oldun. Kulübü küçük düşürmeyin. Gs nin üzerine bir çarpı köyün bundan sonra kaldırmayın inceldiği yerden kopsun
Can CANDAŞ
2 ay önceYürüyün gidin ulan terbiyesiz adamlara bak ya
Erkan
2 ay önceTrabzonsporun asıl düşmanı gs dır bunu yıllardır fb üzerine atıp aradan sıyrıldalar
St pauli
2 ay önceŞu tilki kişi hiç güvenilir deyil,Şanlı Trabzonsporun böyle bir GS başkanıyla işi olmaz olamaz.nokta
Levent
2 ay önceSuçlu olduğu halde yine de üste çıkmaya çalışma cüreti bana Lübnan'ın güneyindeki bir ülkeyi hatırlatıyor..
alix1461
2 ay önceÇoook iyi olmuş.içimizdeki cimbom aşıkları üzülmüştür şimdi.maça gs taraftarı almaya ne gerek var.gs geliyor,hakemiyle bizi yeniyor,bizim taraftar nedense tiyatro izleyicisi modunda.cincon ları kutlarım trabzonsporluymuş gibi yapanlardan daha dik durmuş
Trabzon 61
2 ay önceSarı kırmızı tilki
Futboldan soğuyan adam
2 ay önceHerkes Fenerbahçe yi Trabzonspor un bir numaralı düşmanı zannediyor ama adıl düşman sinsi ve sürekli bizans oyunları çeviren salatasaraydır....
Kadıköy 61
2 ay önceBizdeki bazı taraftarlar yeni uyandı yönetimde !!!!
Hasan
2 ay önce2011'den bu tarafa alacağı oyuncuyu ayartıp alır. Elindeki oyuncuyu ayartıp alır. Ne dostluğu. Sıradan bir rakip. İşin asıl vahameti yarın 40 yaşındaki wakemeyedden birşey beklemek. Sakat Saviçten 90 dakika beklemek. Bizim ouuncular 90 dakikalık yüksek enerjiyi kaldırmaz. Umarım GS daha kötü oynar. Başka çare yok. Hazır kanat alınmamaoşken alt liglerden bir genç alınabilirdi. Yahut altyapıdan bir genç sol kmt alınıp enerji yükseltilebilirdi. Olmadı
Ahmet
2 ay önceoraya vereceğiniz yemek parasını gidin sokak hayvanlarına yedirin.
Ex Fanatik
2 ay önceneden davet ediyorsun, bunu yapan yönetim gidene kadar görüşme bitti gitti.
Aydın Komur
2 ay önceBaşkan denen vatandaş televizyona çıkıp aklınca şov yapıyor sonra da yemeğe davet ediyor. Bu ne kadar samimi bir insan olduğunun göstergesidir. Adam olan zaten böyle bir davete katılmaz. Tebrikler Dursun Özbek
Saffet
2 ay önceUğurcanı taraftarın önüne atarsan tabi gelmez,parayı alırken iyi
Salih
2 ay önceGeçen yılki maçı unutmadık. 1 -5. Kupa da 1-3 . şimdi sıra bizde.İnşallah kazanacağız.
Niyazi bayrampğlu
2 ay önceKesinlikle...hiç unutmam Avniakerde şampiyonluğa oynadığımız bir maçta Galatanın hiç iddiası yoktu öyle motive oldularki hakan şükürün de goller attığı maçta bizi yenip şampiyonluktan etmiştiler
Merciless
2 ay önceİkisi de aynı. Güzellemeye gerek yok
Yahooo
2 ay önceTürk futbol tarihinde Trabzonsporumuza en çok zarar veren kulüp saygısız ve seviyesiz Galatasaray dır bu böyle bilinsin.Şampiyonluk vs dahil hiçbir şekilde galatasarayın yaptığı terbiyesizliklerin üzerinde değildir.Bu saygısızlık ve terbiyesizlik gs ın tahinde kara sayfa olarak kalsın.