| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 20 Mayıs 2026 19:12

Ertuğrul Doğan’dan yayın geliri açıklaması! “Trabzonspor Anadolu’nun ağabeyi olarak hareket etti”

Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, yayın gelirlerinin dağılımıyla ilgili alınan karara ilişkin açıklamalarda bulundu. Doğan, Trabzonspor’un kendi gelirinden fedakarlık yaparak Anadolu kulüplerine önemli katkı sağlayacağını söyledi.

Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, HT Spor’da yaptığı açıklamalarda Kulüpler Birliği süreci ve yayın gelirlerinin dağılımıyla ilgili değerlendirmelerde bulundu. Doğan, Anadolu kulüplerine destek olma yönünde bir tavır aldıklarını belirterek, Trabzonspor’un bu konuda fedakarlık yaptığını ifade etti.

“Anadolu kulüplerine destek olacağımı söylemiştim”
Kulüpler Birliği Başkanlığı sürecine değinen Doğan, göreve geldiği ilk dönemden itibaren Anadolu kulüplerine destek mesajı verdiğini hatırlattı. Doğan, “Ben ilk geldiğim günden beri söylüyorum. Kulüpler Birliği Başkanlığı’ndaki ilk seçimde de toplantıda söylemiştim. Benim Kulüpler Birliği Başkanlığı dönemimde Anadolu kulüplerine elimden gelen her türlü desteği yapacağım” dedi.

“Trabzonspor kendi gelirinden fedakarlık yapacak”
Başkan Doğan, alınan kararın Trabzonspor’un gelirlerinde azalmaya neden olacağını ancak Anadolu kulüpleri için önemli bir destek sağlayacağını belirtti. Doğan, “Trabzonspor, kendi gelirinden de fedakarlık yaparak Anadolu kulüplerinin önümüzdeki sezon tahmini 80-90 milyon TL civarında ekstra gelir elde etmesini sağlayacak. Bence bu Anadolu kulüpleri için önemli” ifadelerini kullandı.

“Trabzonspor Anadolu’nun ağabeyi olarak hareket etti”
Anadolu kulüplerinin yaşadığı ekonomik zorluklara dikkat çeken Doğan, Trabzonspor’un bu süreçte sorumluluk aldığını söyledi. Doğan, “Orada çok değerli başkanlar var. Çok ciddi emek veriyorlar, ciddi sıkıntılar çekiyorlar. Sahipli kulüpler hariç hepsi için zor bir süreç var. Bu nedenle ekstra gelir kaynağının önemli olduğunu düşünüyorum. Trabzonspor’un burada Anadolu’nun ağabeyi olarak hareket ettiğini düşünüyorum” dedi.

“Gelirimiz azalacak”
Ertuğrul Doğan, bu karar nedeniyle Trabzonspor’un da gelir kaybı yaşayacağını belirtti. Doğan, “Kesinlikle gelirimiz azalacak. Bizim de azalacak. Galatasaray ve Fenerbahçe’nin buna bir itirazı oldu. Oylama sırasında da olmuştu. Federasyona gönderirken ‘Galatasaray, Fenerbahçe ve Beşiktaş’ın reddine karşılık diğer kulüplerin oy birliğiyle kabulü’ şeklinde göndermiştik” dedi.

“Önümüzdeki yıldan itibaren bu şekilde dağıtılacak”
Doğan, TFF’nin kararı Kulüpler Birliği’ne resmi olarak bildirdiğini de açıkladı. Başkan Doğan, “Federasyon başkanımız da oy çokluğu olduğu için genel kanaatin değerlendirilmesini yerinde buldu. Bugün de bunu Kulüpler Birliği’ne resmi olarak bildirdi. Önümüzdeki yıldan itibaren artık bu şekilde dağıtılacak” ifadelerini kullandı.

Yorumlar (5)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

M
Mahoağa
1 ay önce

Anadolu kulüpleri her anlamda birlikte hareket edip her şehir kendi kulübünü destekleyip İstanbul’un haramzadelerinin hegemonyasını bitirmelidirler

X
xxxx61
1 ay önce

besle kargayi oysun gözünü.az ve öz Trabzonspor haric hic bir takim umrumda deyil.

T
Tamtra
1 ay önce

Bırak bu abi işlerini , futbol rekabet demek , sportif ahlak olması eni konu yeterlidir. Abiliğe ,babalığa yer yok ,gerek te yok. Ha siz abiliği gb ne yatmak olarak alıyorsanız o ayrı.

O
ozgur ata
1 ay önce

gencler hezimetinden sonra nasil oldu da ortaya cikti acaba. Kupa macindaki olasi bir yenilgiden sonra ekrana cikamayacagi icin olabilir

Y
yaşar
1 ay önce

her maçta daha çok söverler