| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 20 Mayıs 2026 17:56 Güncellenme tarihi: 20 Mayıs 2026 18:28

Ertuğrul Doğan’dan final primi açıklaması! “Rekor bir prim olacak”

Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, Türkiye Kupası'nın kazanılması halinde rekor bir primin futbolculara ödeneceğini belirtti.

Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, Ziraat Türkiye Kupası finali öncesi bordo-mavili futbolculara verilecek primle ilgili dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Doğan, “Gerekeni fazlasıyla yapacağım. Rekor bir prim olacak” dedi.

Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, HT Spor’da yaptığı açıklamalarda Ziraat Türkiye Kupası finali öncesi önemli mesajlar verdi. Bordo-mavili takımın 22 Mayıs Cuma günü Antalya’da TÜMOSAN Konyaspor ile oynayacağı final öncesi konuşan Doğan, futbolculara verilecek prim konusunda fedakarlık yapacaklarını söyledi.

“Rekor bir prim olacak”
Final öncesi prim açıklamasında bulunan Ertuğrul Doğan, takımın motivasyonunu artıracak bir adım atacaklarını belirtti. Doğan, “Gerekeni fazlasıyla yapacağım. Rekor bir prim olacak” ifadelerini kullandı.

“Çok ciddi emek verildi”
Başkan Doğan, sezon boyunca teknik heyet, futbolcular ve kulüp çalışanlarının büyük emek verdiğini vurguladı. Doğan, “Çok ciddi ekibimiz, Fatih Tekke, teknik kadro, yardımcıları ve futbolcular emek verdi. Taraftardan son haftalara doğru çok ciddi destek aldık” dedi.

“Antalya’da da aynı atmosferi bekliyoruz”
Trabzonspor taraftarının sezonun son bölümünde takıma önemli destek verdiğini belirten Doğan, finalde de aynı atmosferi beklediklerini söyledi. Doğan, “Festival havası gibi geçen maçlarımız oldu. Antalya’da da aynı atmosferi bekliyoruz” ifadelerini kullandı.

Yorumlar (4)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
Ts61
1 ay önce

Merak etme, TS o rekor primi hak etmeyecek/almayacak. Primi istediğin kadar yüksek tut, rahat ol.

V
Vatandaş
1 ay önce

Takım motive olursa yenemeyeceği takım yok. Ama Gençlerbirliği maçı gibi olursa amatöre bile yenilir

S
St pauli
1 ay önce

Kına yapmak için hazırladınmı ??

B
Bnymn
1 ay önce

Teşvik normal fakat kupa maçı çok farklı oluyor.