| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 02 Aralık 2018 18:16 Güncellenme tarihi: 11 Ekim 2025 16:27

Ertuğrul Doğan: “Trabzonspor’un işi futbolcu alıp satmaktır”

Ertuğrul Doğan Haber61’e konuştu.

Trabzonspor’da yapılan Olağan Genel Kurul sonrasında Yönetici Ertuğrul Doğan haber61’e açıklamalarda bulundu.

Ertuğrul Doğan, “Trabzonspor’un ekonomik olarak rahata kavuşması 2.5-3 yıllık bir süreç alacaktır. İşin gerçeği bu. Bu gerçeğe göre yaşamak lazım. Ekonomik olarak sıkıntılı günler geçiriyoruz doğru. 8 aylık süre zarfında birçok sıkıntıyı aştık. Önümüzdeki dönemde acil olarak 100 milyonluk bir ödememiz var. Çalışmalarımız devam ediyor. Ocak ayında bunların tamamını gerçekleştirmiş oluruz. Ama sıkıntı bitmeyecek 2023’e kadar tüm gelirleri temlikli bir Trabzonspor var. Dolayısıyla Trabzonspor için proje üretmek futbolcu satmak çok önemli konular. Çok ciddi projeler üzerinde çalışıyoruz ama Trabzonspor’un asıl işi inşaat yapmak, Akaryakıt istasyonu almak, enerji işi yapmak değildir. Trabzonspor’un asıl işi futbolcu üretmek, satmak ve bunları yaparken yarışın içerisinde kalmak. Biz bu 3 yılda bunun için uğraşacağız. Başarılı olacağımızı düşünüyorum. İnşallah bir aksilik yaşamayacağız.” dedi.

Kayserispor galibiyeti ile ilgili de konuşan Doğan, “Kayseri maçı Fenerbahçe maçından sonra çok daha anlamlı oldu. Her maç zor. Durum ortada herkes herkesi yenebiliyor. Ama temennimiz önümüzdeki 3 maçı da kazanmak” dedi.

Yorumlar (8)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

I
IZZET KELEŞ
7 yıl önce

Gençlerbirliği diyorsun

Z
Zafersezer
7 yıl önce

Yanlış konuşmaktadır

A
Alp Türk
7 yıl önce

Sonuna kadar doğru... Trabzonspor ekonomik şampiyonluğuna kavuşmadan lig şampiyonluğu mümkün değildir...

M
Mehmet Köseoğlu
7 yıl önce

Trabzon futbolcu elbette satar ,fakat işi futbolcu alıp satmak değil dir. Oğulcan olmadan Onuru satamazsın yani yerini doldurursunuz elbette satarsıniz Necdeti almadan Alikemalin satılmadığı gibi.Yönetici konuştuğunu bilerek konuşacak.

E
emrah
7 yıl önce

bu demek oluyor ki abdülkadir yusuf gidici geçmiş olsun .

Tüm Yorumlar (8)

I
IZZET KELEŞ
7 yıl önce

Gençlerbirliği diyorsun

Z
Zafersezer
7 yıl önce

Yanlış konuşmaktadır

A
Alp Türk
7 yıl önce

Sonuna kadar doğru... Trabzonspor ekonomik şampiyonluğuna kavuşmadan lig şampiyonluğu mümkün değildir...

M
Mehmet Köseoğlu
7 yıl önce

Trabzon futbolcu elbette satar ,fakat işi futbolcu alıp satmak değil dir. Oğulcan olmadan Onuru satamazsın yani yerini doldurursunuz elbette satarsıniz Necdeti almadan Alikemalin satılmadığı gibi.Yönetici konuştuğunu bilerek konuşacak.

E
emrah
7 yıl önce

bu demek oluyor ki abdülkadir yusuf gidici geçmiş olsun .

Ünal
7 yıl önce

Bizim takımımız kadroyu bozmadan şampiyon olması demek yaklaşık 100 milyon Euro gelir demek yöneticilerimiz bu şekilde hareket etmeliler diye düşünüyorum .Gelecek olan nakit tüm sıkıntıları çözer

F
Fatih genç
7 yıl önce

Şu adam gibi 3 tane daha olsa kurtulduk anasına satayım asaletin vücut bulmuş hali

O
Ozgur ata
7 yıl önce

TS’un futbolcu satarak borclari eritmesine daha cok var, o yuzden gelir getirici projeler gerceklestirmek gerekiyor