Alanyaspor’un teknik direktörü Erol Bulut, A Spor'da Trabzonspor hakkında yorumlarda bulundu.
Daha önce adı Trabzonspor ile de anılan Bulut, bordo mavililerin çok kaliteli futbolcuları olduğunu söyledi.
Bulut “Trabzonspor’un oynadığı futbol ve elindeki kaliteli futbolcuları var. Bireysel futbolcuları çok kaliteli. Sadece sıkıntıyı stoperde yaşıyorlar. Orta sahaya Ndiaye’yi aldılar ve daha da güçlendiler. Onlar bu yarıştan kopmayacaklardır. Hüseyin hoca şuan takımın başında ve bu doğru karar diye düşünüyorum. Çünkü takımı en iyi tanıyan şuan o. Takımı ufak dokunuşlarla en kötü ilk 3’te tutacaktır.” İfadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (12)
Sahin K
6 yıl önceBu bile görüyor, bizim taraftar göremiyor.. Yönetime FUll Destek.. Senol Günes gibi antrönör gitdi, Ünal Karaman da koymaz.. Hersey Trabzonspor icin.. Agaoglu olmasaydi buralara kadar gelmemiz mümkün degildi.. batiorduk resmen
Hasan Kologlu
6 yıl önceEvet bu yonetim bize gercekten güven veriyor.Lütfen her kafadan bir ses cikmasin.Agaoglu ve arkadaslari en guzelini yapiyorlar
sıradan halk insanı
6 yıl önceDoğru söze ne denir.Bekleyin,sabredin ve görün.
davut
6 yıl önceHüseyin futbolcuyken gösterdiği inanılmaz mükemmel performası teknik direktör olarak da gösterecektir. Bundan şüphesi olan var mı? Benim var da.
6101
6 yıl önceBenim gibi düşünen taraftarda varmış. Aynen katılıyorum. İki metre öteye pas veremeyen ve sürekli geriye oynayan bir adam bu takıma nasıl hoca olur anlayamıyorum. En fazla hoca yardımcısı olur. Bu adam sosaya sörloth a kısacası futbolculara taktik falan veremez. Sosa oyuncu ve hoca olsa daha iyi. Yazık ediyorsunuz takıma Allah aşkına niye büyük takım olamıyoruz. İşte bu yüzden. Ayıptır günahtır.
Y g
6 yıl önceBaskan herseye deger herkes gitsin baskan kalsin yeter resmen bataktan aldi takimi ve simdi sampiyonluk hayelleri kuruyoruz
Türker
6 yıl önceEn kötü 3.lükle bitirecektir diyerek resmen hakaret etmiş.Emin olun ben de siz de bu takımı zaten ilk 5e sokabiliriz.Açıkçası hiçbir kariyer geçmişi olmayan bir antrenörü,böyle isim ve yönetilmesi zor yıldızların başına koyarak büyük bir yanlış içine girmiştir başkan! O sene bu sene değil,maalesef...
Temel küçükkaya
6 yıl önceEn doğrususu sizin bildiğiniz olmayabilir. Herkesin bir doğrusu var muhakkak. Allah rızası için adam gibi bir yönetim gelmiş, adamlar işini yapsın. Destek olmak içinizden gelmiyorsa( değişik sebeplerle), Galatasarylı olun. Türkcesi: SUSUN
Erhan
6 yıl önceHüseyin hocam öndekilere bişey demeye gerek yok nasıl olsa gol atıyoruz aslolan defans zaafları oda senin işin futbolcuyken kesici özelliğin rakibe basmana hayrandım TS bitti demeden lig bitmez
Erhan
6 yıl önceHüseyin hocam öndekilere bişey demeye gerek yok nasıl olsa gol atıyoruz aslolan defans zaafları oda senin işin futbolcuyken kesici özelliğin rakibe basmana hayrandım TS bitti demeden lig bitmez
Göksel Güneş
6 yıl önceHüseyin Hoca bizim ama sadece antrenör olur bu gerçek hayal bile bize kurdurmadılar yazık Canım Trabzon Taraftarına ranta kurban ettiler bizi TRABZON TARAFTARI İLE KİMSE DALGA GEÇEMEZ AĞAOĞLU DAHİL
Ali
6 yıl önceBundan hoca olurmu fitbolcuikan hic begenmeztim hoca kabasitesi trabzonsporu kaldira bilirmi bilmiyom enkodusunu tiyeyim unaldan taha iyi yabar cungu görün unula takim vrmezler verselersa kumeye yollar huseyin icin bekle gorelim