Trabzonspor’un genç forveti Enis Destan, İngiltere yolcusu... Championship ekiplerinden Hull City, 23 yaşındaki oyuncu ile anlaşmaya vardı.
İngiliz kulübü, Enis Destan’ı bonservisiyle transfer ederken, oyuncuyla 3+1 yıllık sözleşme imzalanacak.
Transferin dikkat çeken detaylarından biri ise Trabzonspor’un sözleşmeye koydurduğu özel madde oldu. Bordo-mavililer, Enis Destan’ın olası bir sonraki satışından yüzde 50 pay alacak.
Enis Destan’ın kısa süre içerisinde sağlık kontrollerinden geçip resmi sözleşmeye imza atması bekleniyor.
Geçtiğimiz sezon Trabzonspor formasıyla 26 resmi maçta görev alan genç oyuncu, bu karşılaşmalarda 2 gol atarken 2 de asist yaptı.
Tüm Yorumlar (11)
Kebirli
10 ay önceÜste para verin gitsin.
Gugudali
10 ay önceKaça sattınız
St Pauli
10 ay önceoyuncu bizden kurtultu biz ise oyuncudan.
TS
10 ay önceKURTULDUK COK SUKUR 3.LİG TOPCUSU OLAMAZ
Mesut
10 ay önceGenç ve gelecek vaat eden oyuncuları al verimsizleştir sonradan gönder. Say say bitmez. Kendi altyapısının kıymetini bilmeyen yönetici ve antrenörler. Altyapın şampiyonlar ligi finali oynamış bir oyuncuyu dahi alıp oynatamıyorsun. Tekkede antrenör falan olmaz. Olsa olsa reklam filminde oynamak olur. Trabzonspora gelmiş geçmiş en beceriksiz antrenör.
Şaka?
10 ay önceHem satiyorsun hem %50si bizde diyorsun? Madem gelecek goruyorsun neden oynatmiyorsun? Neden agusto ya 5m bağlıyorsun? Ya sat 5m ye ya da kirala. Ne demek %50?
0661
10 ay önceTrabzonspor annesinden kurtuldu!
S61
10 ay önceİşe yaramaz elimizde kalacaktı acun abisi yetişti imdadımıza sanırım yer sofracısı ön ayak oldu ha birde o Nadide kibar nezaket üstadı nenesinden de kurtuldu takım
Karakoncolos
10 ay önceGelişime açık bir futbolcuyu hem yeteri kadar geliştiremediler hem de hala gelişmesi mümkün olduğu bir yaşta Acun’un takımına satmaya çalışıyorlar. Olay nedir?! Acun sizin kankanız mıdır da Abdülkadir’den sonra Enis’i oraya gönderiyorsunuz?! Enis başka bir takıma kiralanmalı ama bonservisiyle gönderilmemeli. Eğer sonraki satıştan %50 pay istiyorsan demek ki oyuncunun potansiyeline inanıyorsun, o halde neden onu sen geliştirmiyorsun?!
Sürmeneli
10 ay önceAlandan da satandan da Allah razı olsun
kadir6118
10 ay öncee hadi ama, Gittikçe geç olmakta, şu adama verilen şansın yarısı başkalarına verilebilseydi belki farklı bir şeyler ortaya çıkardı. Zaman israfı oldu. Bu formanın altında ezilen bu ve benzeri adamlara gerek yok.