İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, katıldığı bir canlı yayın programında açıklamalarda bulundu.
Süper Lig'de şampiyonluk yarışında ipi göğüsleyecek takımın hangisi olacağı yönündeki soruya yanıt veren İmamoğlu, Trabzonspor'a da değinerek, bordo mavili takımın bu sezon iyi bir mücadele veremediğini ifade etti.
"Şu takım şampiyon olur demek zor"
Şampiyonluk yarışında iki takımın yer aldığını belirten İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, "Galatasaray ve Fenerbahçe'nin yarıştığı ortamda, 8-9 hafta varken 'şu takım şampiyon olur' demek zor. Beşiktaş'ın bile matematik anlamında şansı var. Günün sonunda İstanbul'un 3 takımı da mücadele veriyor" dedi.
"Fatih Tekke hayırlı olsun"
Trabzonspor ile ilgili olarak da konuşan İmamoğlu, "Ne yazık ki benim takımım Trabzonspor iyi bir mücadele vermiyor. Şenol Hoca gitti, hayırlısı olsun. Kendisini çok severim, benim de idolümdür. Fatih Tekke hayırlı olsun" ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (14)
Orhan
1 yıl önceBu adamdan bu ülkeye hayır falan gelmez !
Vatandaş
1 yıl önceSenden gelir norhan
Yomralidan
1 yıl önceBıraksin başka işleri asıl görevini yapsin
Kadir T.
1 yıl önceSayin Imamoglu 2010/11 yilinin sampiyonu kim? Rizelinin bize kupayi vermedigini biliyoruz ama sen bir Trabzonlu olarak neler söylemistin? Siz sadece cikariniz icin dün söylediklerinizi unutan kisilersiniz. Haytim boyunca sizin gibi kisilerden uzak durdum ve bundan dolayida memleketimi ve ülkemi terk ettim.
kamur
1 yıl önceorhan hangi adamdan bahsediyorsun
vfore
1 yıl öncesen ne diyorsun. şampiyon olacak mıyız? olamayız dersen senden de hayır gelmeyecek güzelim ülkemize bilesin ;)))
Trabzon
1 yıl önceKimden gelir dünya enflesyon zam şampiyonundanmı
Alperen 6061
1 yıl önceTrabzon sporu yorumlamak sizlerime kaldı.sen ist.de otobüsleri ittirmeye devam.herşey çok güzel oluyor vesselam.
Deli
1 yıl önceBurnunu T.Sye hiç sokma
Futboldan soğuyan adam
1 yıl önceGeldiği zaman görürsünüz.
Futboldan soğuyan adam
1 yıl önceZoruna mı gitti?
Temel
1 yıl önceNe yapsın mesela para mı sıfırlasın
İhsan
1 yıl önceTrabzonspor şimdiki ve önce ki yönetimleri cumhurbaşkanından korkularından İmamoğlunu kutlamaya bile gidemediler. Sorsanız Trabzon milliyetçi, kendi değerlerine sahip çıkan bir il, yorumlara bakıyorum insanlar sırf siyasi hırslarından ötürü başkanı gömmeye çalışıyorlar ayıptır ayıp. İmamoğlu bir dönem bu kulüpte yöneticilik yapmış birisi, Trabzonsporluluğu tartışılmaz. O halde gidin Fenerli Tayyip beyi destekleyin.
Trabzonlu
1 yıl önceSizin zihniyet burnunu ts soktu iki yakası biraraya gelmedi ve adamsanız 2011 de ts un kupasını verdirmeyen kim