| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 12 Mart 2025 08:57

Ekrem İmamoğlu'ndan Trabzonspor sözleri! "Ne yazık ki" diyerek üzüntüsünü açıkladı

İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu'ndan Trabzonspor yorumu geldi.

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, katıldığı bir canlı yayın programında açıklamalarda bulundu.

Süper Lig'de şampiyonluk yarışında ipi göğüsleyecek takımın hangisi olacağı yönündeki soruya yanıt veren İmamoğlu, Trabzonspor'a da değinerek, bordo mavili takımın bu sezon iyi bir mücadele veremediğini ifade etti.

"Şu takım şampiyon olur demek zor"

Şampiyonluk yarışında iki takımın yer aldığını belirten İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, "Galatasaray ve Fenerbahçe'nin yarıştığı ortamda, 8-9 hafta varken 'şu takım şampiyon olur' demek zor. Beşiktaş'ın bile matematik anlamında şansı var. Günün sonunda İstanbul'un 3 takımı da mücadele veriyor" dedi.

"Fatih Tekke hayırlı olsun"

Trabzonspor ile ilgili olarak da konuşan İmamoğlu, "Ne yazık ki benim takımım Trabzonspor iyi bir mücadele vermiyor. Şenol Hoca gitti, hayırlısı olsun. Kendisini çok severim, benim  de idolümdür. Fatih Tekke hayırlı olsun" ifadelerini kullandı.

Kaynak: TAMER ATASOY

Yorumlar (14)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

O
Orhan
1 yıl önce

Bu adamdan bu ülkeye hayır falan gelmez !

V
Vatandaş
1 yıl önce

Senden gelir norhan

Y
Yomralidan
1 yıl önce

Bıraksin başka işleri asıl görevini yapsin

K
Kadir T.
1 yıl önce

Sayin Imamoglu 2010/11 yilinin sampiyonu kim? Rizelinin bize kupayi vermedigini biliyoruz ama sen bir Trabzonlu olarak neler söylemistin? Siz sadece cikariniz icin dün söylediklerinizi unutan kisilersiniz. Haytim boyunca sizin gibi kisilerden uzak durdum ve bundan dolayida memleketimi ve ülkemi terk ettim.

K
kamur
1 yıl önce

orhan hangi adamdan bahsediyorsun

Tüm Yorumlar (14)

O
Orhan
1 yıl önce

Bu adamdan bu ülkeye hayır falan gelmez !

V
Vatandaş
1 yıl önce

Senden gelir norhan

Y
Yomralidan
1 yıl önce

Bıraksin başka işleri asıl görevini yapsin

K
Kadir T.
1 yıl önce

Sayin Imamoglu 2010/11 yilinin sampiyonu kim? Rizelinin bize kupayi vermedigini biliyoruz ama sen bir Trabzonlu olarak neler söylemistin? Siz sadece cikariniz icin dün söylediklerinizi unutan kisilersiniz. Haytim boyunca sizin gibi kisilerden uzak durdum ve bundan dolayida memleketimi ve ülkemi terk ettim.

K
kamur
1 yıl önce

orhan hangi adamdan bahsediyorsun

V
vfore
1 yıl önce

sen ne diyorsun. şampiyon olacak mıyız? olamayız dersen senden de hayır gelmeyecek güzelim ülkemize bilesin ;)))

T
Trabzon
1 yıl önce

Kimden gelir dünya enflesyon zam şampiyonundanmı

A
Alperen 6061
1 yıl önce

Trabzon sporu yorumlamak sizlerime kaldı.sen ist.de otobüsleri ittirmeye devam.herşey çok güzel oluyor vesselam.

D
Deli
1 yıl önce

Burnunu T.Sye hiç sokma

F
Futboldan soğuyan adam
1 yıl önce

Geldiği zaman görürsünüz.

F
Futboldan soğuyan adam
1 yıl önce

Zoruna mı gitti?

T
Temel
1 yıl önce

Ne yapsın mesela para mı sıfırlasın

İhsan
1 yıl önce

Trabzonspor şimdiki ve önce ki yönetimleri cumhurbaşkanından korkularından İmamoğlunu kutlamaya bile gidemediler. Sorsanız Trabzon milliyetçi, kendi değerlerine sahip çıkan bir il, yorumlara bakıyorum insanlar sırf siyasi hırslarından ötürü başkanı gömmeye çalışıyorlar ayıptır ayıp. İmamoğlu bir dönem bu kulüpte yöneticilik yapmış birisi, Trabzonsporluluğu tartışılmaz. O halde gidin Fenerli Tayyip beyi destekleyin.

T
Trabzonlu
1 yıl önce

Sizin zihniyet burnunu ts soktu iki yakası biraraya gelmedi ve adamsanız 2011 de ts un kupasını verdirmeyen kim