CHP İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Ekrem İmamoğlu bayram dolayısıyla memleketi olan Akçaabat ilçesine gelmişti. Bugün düzenlenen ASKF bayramlaşma törenine katılan İmamoğlu burada Haber61'in sorularına yanıt verdi.
Bugün gerçekleştirecelği açıklanan ancak dün ertelenerek son güne bırakılan Trabzonspor'un bayramlaşma töreni hakkında "kasıtlı bir erteleme" iddialarına yanıt veren İmamoğlu "Ben Trabzonsporluyum. Trabzonspor yönetiminde şimdi arkadaşlar var, hepsi gelir geçer. Ama Trabzonspor geçmez. Bugün bayramlaşmadan sonra oaraya geçme niyetim vardı, olsun. Bana davet teklifi gelmesine gerek yok ben divan üyesiyim Trabzon’da olduğumda Trabzonspor'da bayramlaşma varsa giderim. Ama ertelenmiş neden ertelendiğini bilmiyorum." ifadelerini kullandı.
Ertelemenin Ünal Karaman'ın imza töreni için yapıldığı açıklaması yapıldığının belirtilmesi üzerine İmamoğlu "Ünal hoca çok başarılı oldu. Benim için yeri çok ayrı. Bu sene başarılı olmasını çok itemiştim. Bunu da başardı. Yolu açık olsun. Her zaman onun yanındayım." dedi.
Son olarak Trabzon'da güzel bir bayram geçirdiğini ifade eden İmamoğlu "Tüm hemşerilerimin bayramını kutluyorum. Bu tadı yıllar sonra burada tattım. Pek gelemiyordum. Bu sefer nasip oldu. Doğum günüm ile bayramın ilk günü aynı güne denk geldi. Ana ocağımda çok keyifli bir gün geçirdim. Ayrıca Trabzonspor’a bol şampiyonluklu yıllar diliyorum."şeklinde konuştu.
Tüm Yorumlar (8)
Murat Cankurt
7 yıl önceher ne kadar şık durmasa da yönetimin bu kararını iyi niyet çerçevesinde değerlendiriyorum.
Şehzade
7 yıl önceİki ucu pislik değnek yönetimede hak veriyorum eğer imamoğlu bayramlaşmaya gelsede idi tayyip borç yapılandırmasını bozardı malesef ülke böylelerinin iki dudağı arasında
Semih Atik
7 yıl önceYönetimin yaptığı çok ayıp. Diyecek söz bulamıyorum
fanatik
7 yıl öncealdırma boş ver
Murat
7 yıl önceKasıt var tabi ki. Berat albayrak geliyor bayramlaşmaya. Trabzon sporda başkan mitink otobüsünün üzerine çıktığı gün içerde kırılmalar başlamış. Amaaann seni çok seviyoruz Ekrem başkan yolun bahtın açık olsun
Reis
7 yıl önceAlt tarafi bi belediye baskan adayi bukadar büyütmeyin ya
Gercekler
7 yıl önceBaskan gereksiz yere panik yapti. Halbuki sayin cumhurbaskanimiz bu tip seylere takilacak kadar kucuk biri olsaydi 17 yildir o koltukta oturmazdi . Ne olmus yani imamoglu gelsin bayramlassin klupte yoneticilerle buna kim ne diyebilir. Nezaket cercevesinde bi hareket.
Ali Haydar
7 yıl önceşimdiye kadar kac kez bayramlaşma katilmiş tin, Yönetimin bu kararini son derece akilli buluyorum. Artik bu ülkede siyasetin spordan uzak tutulmasini zamani geldide coktan gecti bile uzak durun artik uzak...isi bozulan sporla takimlarla ugraşiyor bir anda yakinlaşiyor....bu da IHO gibi Usta gibi beceriksizlerin başkan olmasina sebeb veriyor....Uzak durun uzak...