Trabzonspor, deplasmanda fenerbahçe ile karşılaştı.
Karşılaşmanın ilk yarısını bordo mavililer 1-0 önde kapatsa da ikinci yarının başında Fenerbahçe lehine verilen penaltı hatalı penaltı kararı maçın kaderini değiştirdi.
Mustafa Eskihelleaç'ın ayağına basan Osayi'yi görmeyen haklemin yanısıra VAR'da müdahil olmayarak suça ortak oldu.
Eski hakemler pozisyonu değerlendirirken VAR çok büyük hata yaptı ifadelerini kullandılar.

İşte hakem yorumları:
Bülent Yıldırım: "Osayi, denge ayağının çevirirken, topu geri doğru çalımlarken, sol ayağı Mustafa'ya bastı. İnanılmaz zor pozisyon. Mustafa dengeyi kaybettikten sonra rakibine müdahale etti. Hakemin yanılmasını anlayış gösteririm. Ekran başında izleyen video hakemin, bu kadar açık net faul silsilesinde ilk teması kimin yaptığına görmemiş olması, çizgiye konsantre olması büyük bir hata. "Burada verilmesi gereken karar Trabzonspor lehine serbest vuruş. VAR marifetiyle penaltı çıktı. VAR çağırmalı, Osayi'nin Mustafa'nın ayağına basmasını göstermeliydi, VAR burada çok ciddi bir hata yaptı."

Deniz Çoban: "Ayağa basmak ihlal. Basmanın kazara olması bir şey değiştirir mi, kart açısından değiştirir, ihlal açısından değiştirmez. Rakibinin herhangi bir hamlesi de yok, ayağını falan sokmuyor. Osayi'nin ayağı gidip basıyor. Bunu da açılarla destekleyebiliyoruz. Kanıtımız var. En az 3 farklı açı var görünen. Basılınca Mustafa'nın ayağı büküldü. İlk ihlali Osayi yaptı, Mustafa'nın ayağı döndü. Kaza da olsa bu bir ihlaldir. Rakibinin ona doğru hamlesi yok, önüne koyduğu ayağa bastı. Osayi faul yaptı."
Bahattin Duran: "Çok zor pozisyon ama çok net ispatlar var. Önce Osayi ayağa bastı, sonra Mustafa ihlal yaptı. VAR müdahalesi olup izlemeye çağırmalıydı, Mehmet Türkmen monitörde seyredip hücum faul verecekti."
Tüm Yorumlar (14)
Ali veli
1 yıl önceFatih ğelmemeliydi yazdığımda biri bana bilaaaaaaaaaalll diye yazmıştı okuyordur kendini biliyordur ne oldu şimdide uzatsana ğördünmü neyin be olduğunu ve ne olacağını siz ğiderken ben kırkıncı kez dönmüştüm dikkat edin de küme düşmeyin bilaaaaaaaallll
Oflu Türk
1 yıl önceYİNE HAKEMLERE SATAŞIP TAKIMIN BAŞARISIZLIĞINI KAPATMAYA ÇALIŞIYORUZ TAMAM HATAYDI DA BUMU MEVZU LİG BİTMEK ÜZERE SADECE DOKUZ GALİBİYETİMİZ VAR VE DÜŞME TEHLİKEMİZ VAR BUNU SORUN YÖNETİME
Adana lı
1 yıl önceFenerbahçe nın verilmeyen net penaltısınida yazsan iyi olurdu,az objektif ol be kardeşim.neyi anlatıyorsun 4 tane yedin
Yuri
1 yıl önceYa bırakın kıvırmayı. Mustafa'nın Trabzonsporda oynamaya kapasitesi yok. Eren Elmalı'dan daha iyi olduğunu söyleyenler bile oldu. Eren'in yedeği bile olamaz. O kapasiteye sahip değil.
Bayro
1 yıl önceYönetim nerde yönetim varmi Trabzonsporda yönetim Trabzonsporun hakkını savunmayan yönetim defolsun gitsin Ertuğrul doğan istifa
ERAY ARSLAN
1 yıl önceADALET İSTİYORUZ
Poyraz 61
1 yıl önceSen git Adananın avukatlığını yap TRABZONSPOR sitesinde hırsızları savunma.
samet61
1 yıl önceBaşkan hak savunmayı hayt höyt yapmak olarak algıladığı için, mümkünse savunmasın ;)
Zaptiye
1 yıl önceİHO nun başkan olduğu yerde bunlar az bile, İHO sadece Ofludur, asla Trabzonlu değildir
Recep 5
1 yıl önceVar yabancı da olsa fb ve gs ye çalışıyor. Açık faul. Ahmet Çakar bile bunu görmüyor çünkü fener ve gs yalakası.
Trabzon'lu
1 yıl önceO kadar objektifsen Amrabat'a çıkmayan kırmızı kartı da söylesene senin asıl görmek istemediğin hakemin maçın skorunu etki etmiş olması
Bayro
1 yıl önceİlk önce kendi kentine sahip çık bu bir ikincisi öyle bir pozisyon olsa her yerde gösterirler. Objektiflik sizden öğrenecek değiliz. Bugüne kadar ne kadar objektifdinizde burda konusuyorsun.ilk maçta ne kadar objektifdin. Doğruları isinize geldiğinde konuşursunuz ancak
TS 61
1 yıl önceNe objektifinden bahsediyorsun ilk maçta buz gibi gol iptal etti hakem bu maçta VAR yaktı ts u zaten, ts u sahada futbolla degil ancak hakem tff mhk bir olup yenersiniz
Necati Yeşilyurt
1 yıl önceHakemlerin çoğu penaltı diyor,FB düşmanı toroģlu bile net penaltı diyor.