Trabzonspor'da 2022-2026 yılları arasında forma giyen tecrübeli sağ kanat oyuncusu Edin Visca, bordo-mavili kulübün resmi sosyal medya hesabından yayınlanan bir video ile takıma ve camiaya veda etti. Deneyimli futbolcu, Trabzon'da geçirdiği süre boyunca yaşadığı şampiyonluğu ve anıları unutamayacağını dile getirdi.
"Harika Bir Yıl Geçirdik"
Trabzonspor formasıyla unutulmaz anlar yaşadığını belirten Edin Visca, şampiyonluk dönemine dikkat çekti. Tecrübeli futbolcu, şu ifadeleri kullandı:
"Öncelikle harika bir yıl geçirdik şampiyonluğumuz. O maçları, stattaki atmosferi. Şimdi her şey böyle, kafamda o fotoğrafları hala. Hatırlıyorum. Üzgünüm ama diğer tarafa dediğim gibi çok mutluyum bunu Trabzonspor'a insanlara beraber yaşadığım için gururluyum. İyi ki geldim Trabzonspor'a. Çocuklarımı büyüyünce hepsini tek tek anlatacağım. Futbolda hayat belki de bunun için yaşıyoruz."
Zor Günlerde Destek Gördü
Trabzonspor kariyerinde ağır sakatlıklarla da mücadele ettiğini kaydeden Bosna Hersekli oyuncu, zor süreçte kendisine sahip çıkıldığını vurguladı. Visca, açıklamalarına şöyle devam etti:
"Üç zor ameliyat geçirdim burada. Ama burası çalışanlar, tesisler, yöneticiler, başkanlar, taraftarlar. Herkese benim yanımda her zaman olduğunuz için çok çok teşekkür ediyorum. İyi ki Trabzonspor'a geldim. Gerçekten öyle hissediyorum. Çok duygusal bir insanım. Hala bu üzgünlük, o şampiyonluk her gün tekrar tekrar yaşıyorum."
Şampiyonluk Gecesini Unutamıyor
Antalyaspor ile oynanan ve şampiyonluğun ilan edildiği tarihi maça da değinen Visca, o geceki atmosferi şu sözlerle aktardı:
"O gece devre arası 1-0 gerideyiz. O an futbolculuk takım arkadaşlarımla herkese klüpten sahaya girdi. Ben de oradan farkında olmadım. Ne kadar önemli bir an, önemli bir maç, tarih bir gece. Bu zaman geçince ondan sonra fark ettim. Trabzonspor Camii gerçekten farklı bir cami. Burası insanlar, herkesi. Onların sıcağını çok iyi anlattım, çok iyi hissettim. Onlara çok çok teşekkür ediyorum her şey için."
"Belki Bir Gün Tekrar Karşılaşacağız"
Ayrılık sürecinin kendisi için oldukça duygusal geçtiğini belirten Visca, geleceğe yönelik de açık kapı bıraktı. Yıldız oyuncu, veda konuşmasını şu cümlelerle tamamladı:
"Bu kadar zor bir veda olacak hiç düşünmedim. Burası gerçekten bir Trabzonspor gibi hissedim kendimi. Tekrar diyorum, iyi ki geldim bu şehre. İyi ki her şeyi yaşadık beraber. Herkesi seviyorum. Nasip olursa belki bir gün tekrar karşılaşacağız."
Tüm Yorumlar (14)
Bordos
4 hafta önceBu sezon sakat olmasaydın bellide herşey farklı olacaktı.güle güle Edin Visca.
ÖZŞİMŞİR
4 hafta önceGÜLE GÜLE SEVGİLİ VİSCA,YOLUN AÇIK OLSUN ,HER ŞEY İÇİN TEŞEKKÜRLER,,
Erol
4 hafta önceSağol edin Hersey icin tesekürler Helal olsun sana Allah yolunu açik eylesin
Mehmet
4 hafta önceYolun açık olsun, herşey için teşekkür ederiz karakterli adam
Mantıksız
4 hafta önceEdin‘im, adamım, her şey için sağol, varol. Sen benim için gerçek bir Trabzonsporlusun. Daha önce yazmıştım, sen bize 10 yıl önce gelecektin. Her ne olursa olsun, Trabzonspor’un kapısı sana her zaman ve sonuna kadar açıktır !! Tekrar görüşmek dileğiyle. Sağlıcakla kal, hoşçakal, güzel İnsan..
Muhammed parlayan
4 hafta önceSanata bu yakışır yolun açık olsun hak ettin
Kemal kurt
4 hafta önceGönül isterdik daha fazla birlikte olalım ama her şey bir yere kadar yaşattıklarından dolayı teşekkürler bana göre adam gibi adamsın Büyük Trabzonspor camiası seni unutmayacak yolun açık olsun
Nihavend
4 hafta önceHersey için sonsuz teşekkürler.Yasattigin özel duyguları hiç unutmayacağız.Bu camia herkesi çok sevmez....ama bir sevdiginide bir daha asla hiç unutmaz.Sen sadece futbolunda degil kisiliginle karakterinle kalbimizde yer ettin.yolun açık olsun.insallah Birgun hoca olarak gelir bizlere yine hizmet edersin
Tss
4 hafta önceHem oyuncu hem kişilik olarak büyük bir karakter ortaya koydun,yolun açık olsun.Herkese örnek olacak bir adamsın.
Ts
4 hafta önceHelal olsun visçs karakter yetenek olarak ts a büyük katkı saglayıp efsane oldu. TS eger gelecek sezın vakame visca nın 26 30 yaşını bulur transferi ederse müthiş olur sag sol açık için örnek visca vakame olmalı bulunacak oyuncular uygun olur farklı olursa olaigbe vb gibi boş tramsfet olur
ibrahim
4 hafta önceduruşu ve karakteri ve oyunu ile iz bıraktı, yolun açık olsun
Ali nemli
4 hafta önceHarikasınız bizlere yaşatiginiz bu kupapalar için sonsuz teşekkürler bu adamlarin adi karakter yolunuz açık olsun toni visca????????
EROL
4 hafta önceEdln vlsca Abdullah Avcı'dan Trabzonspora miras kaldı, Abdullah Avcı taraftarın haksız protestosunu kazanacak bir şey yapmadı lakin kıymet bilmeyen insanlar yüzünden ayrılmak zorunda kaldı.Haml Mandıralı, Hüseyin Çimşir ve diğer Trabzonlu antrenörler örneğinde olduğu gibi, Fatih Tekkenin de taraftarın hışmına uğradığı zamanlar oldu,bu kupa alinmasaydi Fatih Tekkeye yapılacak tenkitler çok ağır olurdu,iyi ki kupayı almayı başardı yoksa ...
Cenk
4 hafta önceGördügüm en KARAKTERLİ SPORCULARIN abasında gelen birisi. Allah yolunu acik eylesin.