| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 01 Şubat 2020 23:13 Güncellenme tarihi: 25 Mart 2024 15:55

Doğan Erdoğan: “Hem atanımız hem tutanımız çok iyiydi”

Doğan Erdoğan Haber61’e konuştu.

Trabzonspor’un başarılı oyuncusu Doğan Erdoğan 2-1 kazandıkları Fenerbahçe maçı sonrasında Haber61’e açıklamalarda bulundu.

Doğan Erdoğan, Biraz dalgın başladık ve gol bizi uyandırdı. Çok da iyi mücadele ettik. Uğurcan çok iyiydi bugün çok iyi kurtarışlar yaptı... Hem atanımız hem tutanımız çok iyiydi. İyi mücadele edince galibiyet de geldi. Hüseyin hoca bize dost gibi, ağabey gibi davranıyor. Bu yüzden takımı daha rahat hissediyorum. Hiçbir sıkıntı yok. Hocamız gerekli taktikleri verip sahaya sürdü. Hafta içi de çok iyi çalıştık. Maç maç gidersek adımları tek tek atarsak bu takımın başaramayacağı bir şey yok. Hakem hakkında da yorum yapmak istemiyorum. Maç bitince saçma sapan bir olay oldu. Ben de geri koştum orada arkadaşlarım oradaydı. Ayırmaya gittiğim için neler konuşulduğunu bilmiyorum. Taraftarımız harikaydı. Keşke her maç böyle olsa. Bize karşı biraz daha sabırlı olurlarsa çok daha iyi olacaktır.” Dedi.


Yorumlar (4)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

O
Orhan Tirgil
6 yıl önce

Seni teprik ediyorum Doğan Erdoğan

O
ORHAN KİBAR
6 yıl önce

SOSANIN YANINDA OBİ MİKELİN YERİNE DİREK OYNAMALI HEM HIZLI HEM SOĞUKKANLI

H
Hasan
6 yıl önce

Aslan tam bir aslan. Çok iyi bozuyorsun rakibi. Ozanı milli takıma alıp seni görmeyenlerin gözü kör olsun.

S
Someone
6 yıl önce

Ts orta sahasına atiba tarzı bir oyuncu lazım takım top kapmada buyuk zorluk cekiyor tsda cafer tosun diye bir genc onlibero var yazin iki macını izlemistim bu cocukta is var ts orta sahası daha cok kosmali ve top kapmalı ekuban sturridge maximum oynamalı bu sene kadro iyi ts kacirmasin sampiyonluk fırsatıni