Trabzonspor ile Galatasaray arasında hafta sonunda oynanacak kritik mücadele öncesinde iki kulüpte de prim başlığı gündeme geldi. Daha önce Galatasaray’ın bu maç için 2 milyon Euro prim belirlediği yönünde iddialar gündeme gelmişti. Bordo-mavili cephede ise asıl dikkat çeken gelişmenin Trabzonspor yönetiminin yaklaşımı olduğu öğrenildi.
“KAZANIRSAK ELİMİZDEN GELENİ YAPARIZ”
Trabzonspor’da Asbaşkanı Zeyyat Kafkas bu kapsamda, “Kazanırsak üzerimize düşeni yaparız” şeklinde ifade etti. Bordo-mavili yönetimin, karşılaşma öncesinde takımı motive edecek süreci yakından takip ettiği ifade edildi. Kritik mücadele öncesinde primin miktarına ilişkin resmi bir açıklama yapılmadı. Ancak galibiyet halinde oyunculara verilecek ödülün daha sonra duyurulmasının planlandığı belirtildi.
Tüm Yorumlar (7)
61 Lazo
2 ay önceBuna inanmayin bu hep salliyor. Verdigi sözü ve anlastigi yildiz 8 Numarayi hatirlayin...
Can
2 ay önceStad localarında Galatasaray tataftarı görmek istemiyoruz.
Adnan
2 ay önceKendinizi kandırmayın, taraftarı da umutlandırmayın. Ne yönetim ne de teknik heyet bu maçı kazanabileceğimize zerre kadar inanmıyor. İnansaydınız en iyi oyuncunuzu bu maça saklardınız. Adamın göz göre geöre sarı kart görmesine neden olup bu maçta oynamasını engellediniz. Komik gibi adam sarı kart görünce hemen dışarı aldınız.
Kürşad
2 ay önceOda biliyor bir cacık çıkmaz kazanırsak falan diyor telsim ci her devrin adamı
St pauli
2 ay öncePara olsa primi kendileri indire gandi ederler
.Erol
2 ay önceÜzerinize düşeni transfer döneminde yapmadınız. Şimdi boş gürültü yapmayın. Düşün Trabzon'un yakasından.
Murat
2 ay önceÜzerimize düşeni yapıp bi gürültü maçı yumuşak gene veririz kimse anlamadan