| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 30 Mart 2026 20:16

Derbi ateşi yükseliyor! Trabzonspor yönetimi düğmeye bastı: 'Üzerimize düşeni yaparız'

Trabzonspor yönetiminin, Galatasaray maçının kazanılması halinde primi sonradan açıklamayı planladığı öğrenildi. Bordo-mavililerde prim başlığı kritik maç öncesi gündeme geldi.

Trabzonspor ile Galatasaray arasında hafta sonunda oynanacak kritik mücadele öncesinde iki kulüpte de prim başlığı gündeme geldi. Daha önce Galatasaray’ın bu maç için 2 milyon Euro prim belirlediği yönünde iddialar gündeme gelmişti. Bordo-mavili cephede ise asıl dikkat çeken gelişmenin Trabzonspor yönetiminin yaklaşımı olduğu öğrenildi.

“KAZANIRSAK ELİMİZDEN GELENİ YAPARIZ”

Trabzonspor’da Asbaşkanı Zeyyat Kafkas bu kapsamda, “Kazanırsak üzerimize düşeni yaparız” şeklinde ifade etti. Bordo-mavili yönetimin, karşılaşma öncesinde takımı motive edecek süreci yakından takip ettiği ifade edildi. Kritik mücadele öncesinde primin miktarına ilişkin resmi bir açıklama yapılmadı. Ancak galibiyet halinde oyunculara verilecek ödülün daha sonra duyurulmasının planlandığı belirtildi.

Yorumlar (7)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

6
61 Lazo
2 ay önce

Buna inanmayin bu hep salliyor. Verdigi sözü ve anlastigi yildiz 8 Numarayi hatirlayin...

C
Can
2 ay önce

Stad localarında Galatasaray tataftarı görmek istemiyoruz.

A
Adnan
2 ay önce

Kendinizi kandırmayın, taraftarı da umutlandırmayın. Ne yönetim ne de teknik heyet bu maçı kazanabileceğimize zerre kadar inanmıyor. İnansaydınız en iyi oyuncunuzu bu maça saklardınız. Adamın göz göre geöre sarı kart görmesine neden olup bu maçta oynamasını engellediniz. Komik gibi adam sarı kart görünce hemen dışarı aldınız.

K
Kürşad
2 ay önce

Oda biliyor bir cacık çıkmaz kazanırsak falan diyor telsim ci her devrin adamı

S
St pauli
2 ay önce

Para olsa primi kendileri indire gandi ederler

Tüm Yorumlar (7)

6
61 Lazo
2 ay önce

Buna inanmayin bu hep salliyor. Verdigi sözü ve anlastigi yildiz 8 Numarayi hatirlayin...

C
Can
2 ay önce

Stad localarında Galatasaray tataftarı görmek istemiyoruz.

A
Adnan
2 ay önce

Kendinizi kandırmayın, taraftarı da umutlandırmayın. Ne yönetim ne de teknik heyet bu maçı kazanabileceğimize zerre kadar inanmıyor. İnansaydınız en iyi oyuncunuzu bu maça saklardınız. Adamın göz göre geöre sarı kart görmesine neden olup bu maçta oynamasını engellediniz. Komik gibi adam sarı kart görünce hemen dışarı aldınız.

K
Kürşad
2 ay önce

Oda biliyor bir cacık çıkmaz kazanırsak falan diyor telsim ci her devrin adamı

S
St pauli
2 ay önce

Para olsa primi kendileri indire gandi ederler

.
.Erol
2 ay önce

Üzerinize düşeni transfer döneminde yapmadınız. Şimdi boş gürültü yapmayın. Düşün Trabzon'un yakasından.

M
Murat
2 ay önce

Üzerimize düşeni yapıp bi gürültü maçı yumuşak gene veririz kimse anlamadan