| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 15 Şubat 2025 20:55 Güncellenme tarihi: 15 Şubat 2025 20:57

Deplasmanda yine yok! Beşiktaş 2-1 Trabzonspor

Trabzonspor, Beşiktaş'a 2-1 mağlup oldu. Bordo mavililerin tek golü Banza'dan geldi.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 24. hafta müsabakasında Beşiktaş'a konuk oldu ve sahadan 2-1 mağlup ayrıldı.

Bordo mavili takım müsabakaya Uğurcan, Malheiro, Savic, Batagov, Mustafa, Mendy, Ozan, Visca, Cham, Sikan, Banza 11'i ile başladı.

bjkts.webp

Trabzonspor, 17. dakikada Beşiktaş'ın savunma hattında yaptığı pas hatasını fırsata dönüştürüp, Visca'nın asisti ve Simon Banza'nın golüyle 1-0 öne geçti.

İlk yarının kalan bölümünde her iki takım da fırsatlar yakaladı fakat gol bulamadı. Devreye Trabzonspor 1-0 önde girdi.

bjkts-4.webp

53. dakikada Beşiktaş, Rafa Silva ile 1-1'i buldu. 65. dakikada Arsenii Batagov'un ters vuruşu sonrası ev sahibi ekip 2-1 öne geçti.

Maçın kalan bölümünde başka gol olmayınca Trabzonspor sahadan 2-1 mağlup oldu. Bu sonuçla, Trabzonspor'un bu sezon ligdeki dış saha galibiyeti hasreti 11 maça çıkmış oldu.

Trabzonspor, Süper Lig'de 25. haftada 23 Şubat Pazar günü 19.00'da Gaziantep FK'yı konuk edecek.

bjkts-3.webp

bjkts-2.webp

bjkts-1.webp

bjkts-5.webp

bjkts-6.webp

bjkts-7.webp

Kaynak: TAMER ATASOY

Yorumlar (64)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
AhMeT
1 yıl önce

Çıldırıcam Ozan 11 de ne işi var.Lundrasamt formda ,neden onu oynatmıyon.Adam son 2-3 maç kurtardı seni.Zubkov sağa çek ,sol'a visca'yı koy,son 15 dk Banza yerine Sikan girsin. Sonra neden Deplasmada galibiyet yok. Başkan'a sesleniyom,Şenol hoca ile görüş. Bıraksın bu Ozan aşkını olmuyorsa olmuyor,başkan Hocaya güveniyor,ama Şenol hoca maalesef,profesyonel değil duygusal düsünüyor. Ozan Toplamda ayağına gelen top sayısı 8 3 top kaybı var. Başkan bugün Ozan 'ı Şenol hocaya sormadan kadro dış

T
Tomar
1 yıl önce

Şenol Güneş'le biz deplasmanda maç kazanamayız. Korkaklıkla yol yürüyemezsin. En iyi savunma hücum dur. Yapamayan oynamasın. Burası deneme tahtası değil. Futbol okulu açmadık.

S
ST pauli
1 yıl önce

Lundrasamt mı ?kazma iki gollük topu yana vurasa gol hep rakibe vurdurdu

F
Ftk
1 yıl önce

Bu maç kadroyu kurana yazar.

G
genca
1 yıl önce

Şenol güneşe birileri teknir direktör olmadığını anlatamadı

Tüm Yorumlar (64)

A
AhMeT
1 yıl önce

Çıldırıcam Ozan 11 de ne işi var.Lundrasamt formda ,neden onu oynatmıyon.Adam son 2-3 maç kurtardı seni.Zubkov sağa çek ,sol'a visca'yı koy,son 15 dk Banza yerine Sikan girsin. Sonra neden Deplasmada galibiyet yok. Başkan'a sesleniyom,Şenol hoca ile görüş. Bıraksın bu Ozan aşkını olmuyorsa olmuyor,başkan Hocaya güveniyor,ama Şenol hoca maalesef,profesyonel değil duygusal düsünüyor. Ozan Toplamda ayağına gelen top sayısı 8 3 top kaybı var. Başkan bugün Ozan 'ı Şenol hocaya sormadan kadro dış

T
Tomar
1 yıl önce

Şenol Güneş'le biz deplasmanda maç kazanamayız. Korkaklıkla yol yürüyemezsin. En iyi savunma hücum dur. Yapamayan oynamasın. Burası deneme tahtası değil. Futbol okulu açmadık.

S
ST pauli
1 yıl önce

Lundrasamt mı ?kazma iki gollük topu yana vurasa gol hep rakibe vurdurdu

F
Ftk
1 yıl önce

Bu maç kadroyu kurana yazar.

G
genca
1 yıl önce

Şenol güneşe birileri teknir direktör olmadığını anlatamadı

Ümit Osmanoğulları
1 yıl önce

Bu hocayla çok zor

A
Ali Şahin
1 yıl önce

Ey gidi Şenol bey bekle bekle golleri yedikten sonra oyuncu değiştir senin işin bitmiş

Y
Yalnız TS
1 yıl önce

Şaşırmadık sonuca . Deplasmanda kazanamadan bitirecek galiba bu takım sezonu. Tek isabetli şut ve diğerlerinden kurtulduk da Ozan çıbanı devam ediyor. Kaçak oynayan aidiyet duygusu olmayan birisi. Yazık buna harcanan zamana ve paraya

A
abidik gubidik
1 yıl önce

Rezilsin Şenol Hoca. rahat alacağın maçı altın tepside rakibe verdin. Cham ve Ozanı ilkyarı değistirmedin. Oyun okuma becerin sıfır. Enis Destan dan medet ummak ancak sana yakışır. Adamlar bile bizi yendiklerine şaşırdılar. Git uyu hocaa

M
Murat
1 yıl önce

Yazıklar olsun hepinize ne oynadınız toplam şut 1

S
Serko61
1 yıl önce

Yemin ediyorum bu şenol Güneş arda turanın tırnağı olamaz elindeki maçı verdi resmen vişca ozan yazıklar olsun sana sana en çok destek verenledendim ama yeter artık yanındaki çapsızlarıda al defol git yeter artık 6 ay oldu hiçni katkın olmaz bu nedir arkadaş…

İsmail Günay
1 yıl önce

Bu maçı Şenol efendi vermiştir.Kendisi profesör seyirci aptal oylemi.mac hızlı gidiyor,kıçını kaldıramayan ozan sahada iki golden sonra oyuncu degistiriyor

M
Mehmet
1 yıl önce

Bela söylemicem zaten vermiş siz bu akidemden böyleydiniz anca Anadolu takımlarını yenin reziller

O
oflu61
1 yıl önce

TEK KELİMEYLE BUNAK ŞENOL İSTİFAAAA. GİT EVİNDE TORUN SEV. SEN FUTBOLDAN ZERTD KADAR ANLAMIYORSUN İLLA 2 GOL YİYİNCE Mİ ORTA SAHAYI DRĞİŞTİRECEKTİN???

O
Oflu
1 yıl önce

Arkadaş hiç mi futbol izlemiyorsunuz? Deplasmanda İskenderunspor:u yenemeyen bizim kalitesiz takım için bizden 3 gömlek güçlü olan Beşiktaş'a deplasmanda 2-1 yenilmek çok büyük başarı. Bütün futbolcularımızı tebrik ediyorum. Beşiktaş bizim rakibimiz değil. Bizim rakiplerimiz Adanademirspor, Bodrumspor, Hatayspor ve Kayserispor.

K
Kürşad
1 yıl önce

Şenol ğüneş hiç değişmedi Beşiktaşın hocası ders verdi kendisine top kimin ayağında iken maç bitti Beşiktaşın ğördünmü Şenol efendi 50 yılda bir adım ileri ğidememişsin skora yatacaksan 5 dakika kala yat 75 dakika kala değil resmen ğel bana ğol at dedin onlarda kırmadı attı ölmüş Beşiktaş tan kahraman yarattın ğeriden ğelip maçı aldırdın bravo Şenol ğüneş aynen devam yönetim

T
TS
1 yıl önce

ŞENOL HOCAYLA BU TAKIM GİTMEZ BELLİ OLDU. ADS rahat yendigi pozisyon vermedigi takıma 1 0 dan maç veriyor, zaten bu güneş görevdeyken TS derbi kazanamıyor bu güneşle ts derbi kazanamıyor 96 dav fb maçında önde ts maçı verdi burda böyle güneş ts 1 0 öndeyken ne maçı tutuyum ne 2 yi buluyum yok bekliyor rakip gol atsın rahatlasın yeter. Avcı karaman döneminde hoca aklı vardı sahada derbilerde ts kazanıyordu, avcı berbat transfer vs yapsada bu bjk yı yenerdi hocalıkda satranç ustası gibiydi.

H
Hasan baş
1 yıl önce

Küme geliyor küme

T
Tr61
1 yıl önce

Ya Şenol Güneş bize ne izlettin yaavv... Bu nasıl bi oyundu ya, 2 1 geriye düştün hala iki ön liberoyla oynuyon, kendinizi bi yenileyin yaaaa Avrupa'da ön libero diye bişey kalmadı artık, Allah'ını seversen bizi kendine düşman etmeden bırak git ne olursun..

D
Derhal istifa
1 yıl önce

Şenol Güneş derhal istifa etsin. Ozan ve Cham atari de futbol oynayamaz. Bunları Trabzonsporda oynatan akıl bu işi yapmasın. Derhal istifa

Özgür
1 yıl önce

O Cham ve Ozan gözüne girsin golü yedirtene kadar bekledi hocamız

Çebi61
1 yıl önce

Maç 1-1 orta saha yok hala beklıyor golü yıyınce adam değiştiriyor bu kadar olmaz artık. Bıktık ozan aşkından neyı beklıyorsun almak için oyundan çıldıracaz artık. Bu korkak oyunu istemiyoruz maç 2-1 forvet çıkarıyo enisi almak için şaka desen şaka değil

K
Kebirli
1 yıl önce

Bizim golümüze sevinmemiş beşiktaşa sevinmiştir herhalde..

C
Canca53
1 yıl önce

Yine yok değil şenolnefendi yok bukadar korkak bukadar oyunu okuyamayan bir adam daha yok ve batagov denen kazmayi ovenler alin size batakov ve zomkov mudur ne karin ağrisi varsa bu adami çokmu ara diniz yok boylebir fiyasko bu şenoln efendiyi kim getirdi ise takimin başina derhalnşenol efendi ile beraber defolsun gitsin

A
ahmet kara
1 yıl önce

ŞENOL HOCA BIRAK GİT ULAN KANSER ETME BİZİ SENİN KAFA GİTMİŞ

A
Alkan Akaydın
1 yıl önce

Şenol güneşin işi bitmiş artık yenik duruma düşene kadar ozanı değiştirmedi bu külübün efsanesi olabilir ama hocası asla istifa etmeli artık yeni sezona asla onunla başlanmamalı

O
Osman
1 yıl önce

Zubkova verilen para çöpe gitmiş. Doğan yönetimine helal olsun batıra batıra kümeye götürüyorlar kulübü.

İsmail Günay
1 yıl önce

Şenol efendinin gönlü akli hala besiktasta

T
Türker
1 yıl önce

Ozan ı ısrarla inatla oynatan, kariyerinin sonuna gelmiş adama hem bonservis hem 4.5 sene kontrat yapan yönetim ve hocadan ne bekliyorsunuz ey zavallı taraftar! hala mı Güneş??????

C
Cüneyt altuntaş
1 yıl önce

Ya orta sahaya cham gıbı bşr adamı alan İhnıyet forvette banA da forvet değil kısacası mendyy iyi diyenle futbol konuşmam yazıklar olsun bunları kım aldı cham ne oyle ya adam halı saha gıbı her topu kaptırdıı yazıklar olsunnn bunları alanın akli ciddi kıt

E
Erol
1 yıl önce

Nasıl bir başkanımız var. Önce avcıyı sonra güneşi getirecek kadar çapsız bir başkanımız var. Bu başkan merak ediyorum neyin peşinde. Trabzonspor'un başarısının peşinde olmadığı belli.

Şevket
1 yıl önce

Ne yazıkki bu maçın taktiksel kısırlığı hocanın maçın gidişine göre pozisyon aldıramaması. İki gol yiyor oyuncu alıyor. Enis çok geç dahil edildi. Cham'ın ileriye dönük ümit verdiği düşüncesine katılmıyorum. Anthony yoksa pozisyon yok.

A
Akçaabat
1 yıl önce

Zubkov'u ne kazıklamışlar bize. Adam yürümekten aciz.

O
Osman
1 yıl önce

ŞENOL HOCA KREDİN BİTMİŞ.BÖYLE OLMAZ ZORLAMA SEN BU TAKIMA HİİÇ BİR ŞEY VEREMİYORSUN.BAŞINDA GELİRKEN SAYGI GEREĞİ TOPLUM SİZDEN YANAYDI FATİH TEKKE ÇOK İSTEKLİYDİ ÖNÜNE GEÇTİN .TAMAM BURAYA KADAR OLDU BİTTİ.....BUNDAN SONRA BIRAK SEN TORUNUN VARSA AL ONLARLA OYALAN TRABZONSPORU YAZIK ETME İSTİFA ET SAYGINIZI AMAN YOK ETMEYİN.ŞEN ŞAMPİYONLAR ŞAMPİYONUSUN.90 YAŞINDAKİ ANNEM AYNI DÜŞÜNCEDE TRABZONSPORU OYALAMAYIN.BU TAKIMA KÜMEYE DİYE BAĞRITMAYIN .LÜTFEN İSTİFA EDİN.

Y
Yalnız TS
1 yıl önce

Bu hoca Abdullah avciyi da geçti istikrarsizlikta

M
mahmuTS
1 yıl önce

şenol efendi eski takımina kıyamadi ..bizdeki akıllilarda kendisini desteklemeye devam etsinler.neymiş milli takimi dünya 3.sü yapmişda,bjk yi iki kez şampiyon yapmişta .hazir oturmuş kadronun başina geçip hocalik yapmak kolay tabi.iki ukraynali aldirdi ikiside bu takima yakismayan oyuncular.galiba ukrayna devletine savaş yardimi olarak o paralari verdi

T
TS61
1 yıl önce

Bu güne kadar her başarısızlıkta futbolcular suçlandı, asıl problem göz ardı edildi. TS'un ana problemi Şenol Güneş'tir. Beşiktaş gibi sıradan bir takım bile TS yarı sahasından çıkmadı. Şenol Güneş de seyirci gibi sadece izledi. Teknik, taktik olarak TS'a ne verdi bu güne kadar? Koca bir hiç! TS şayet küme düşmezse, ki bu kafa ile küme düşürebilir, gelecek sezon takımın başında kesinlikle Şenol Güneş olmamalı...

T
TEKKW ARDA SERGEN VEYA ALMAN HOCA YENİ SEZONDA
1 yıl önce

ŞENOL HOCA BIKTIK ,TS DA GÖREBDEYKEN SEN ÖNEMLİ MAÇLARDA BİTİK TAKIMLARA DERBİ MAÇLARDA, TS ÖNDEYKEN MAÇ VERMENDEN BIKTIK 96 DA fb MAÇINDA AYNIYDIN YİNE AYNI BEKLİYOR RAKİP GELSİN GOL ATSIN RAHTALISIN YAW BU GONEŞLE OLMAZ , AVCI TRANSFER BERBATDI SON GÖREVDE BOŞLAMIŞTI AMA AVC ÖNE GEÇTİGİNDE TS TOP ÇEVİRİOR SAKİN DİYIR SONRA 2 İÇİB BASTIRIYORDU VS AMA BU GÜNEŞ NAPTIGI BELLİ DEGİL TS UN, bjk NIN UGURCAN A AYTIKLARI ÇİRKEFLİK ANONS YOK BÖYLE REZİLLİK YOK CHAM OZAN AYRI BİR REZİL. GÜNEŞLE OLMAZ

İhsan Saral
1 yıl önce

Şenol hoca bugün ne oynattı, anlayan var mı? Ozan senin torpilli elemanın mı, Visca'ya bu kadar ısrar niye?

T
Taraftar
1 yıl önce

Ya benim anlamadığım niye oynamıyorsunuz kardeşim! Çok güçlü bir takım da değil ki bu Beşiktaş 1 gol atıyorsun oynasana daha sonra bul ikiyi. Kesin olan birşey varsa o da Nwakaeme olmadığı zaman pozisyon üretilemiyor.

T
Taraftar 61
1 yıl önce

Bu orta saha ile güçlü rakiplerinizi yenemezsiniz yönetim ve teknik ekibin hatası orta sahaya iki tane adam almamasidir bir kesici sert ve topu kullanan sırtı dönük top alan bir hücumcu orta saha gerisi hikâye cham a kizsan ne olacak adamın kalibresi belli bu kadar oynar hata onu alıp sorumluluk vermek vs. Vs.

Y
Ysh
1 yıl önce

İstifa et be adam . Ozan i oynatıyon..dalga mı geçiyorsun taraftarla..hemen defol git..senin Trabzonspor gibi bi derdin yok

G
G.T
1 yıl önce

İlerde yok,dışarda yok.Bu takımı nerede arayacağıź? Çöp mahiyetinde 10 topçu ile yollar ayrıldı.Yetmez.En az şu anki 11'de,Trabzonspor'un oyuncusu olmayan 4 oyuncu mevcuttur.Alınan oyunculardan Danily,.ustafa iyi transferler.Diğerleri transfer olsun diye alınmış.Yazık onca paraya. En önemlisi de Ş.Günéş artık yaşlandı.Doğru dürüst yeni yeknik teknik direktör şart oldu.Bu maç S.Güneş'e yazar.

V
vefasız dünya
1 yıl önce

burada şenol güneş abdullah avcıyıda geçti diyten insafsızlar..yanlılar..bjk inönü stadını bjkye mezar eden hoca avcı..1-0 öne geçicekte bjkye maç vericek..şenol güneş fbjkden hep kroktu hep yenildi..siz onunla şamp. hayalleri gütmeyin..uğurcanda rakip saan saldıracak..1-0 öndeyim kardeşim niye maçı soğtuyorsun rakibe hırs veriyorsubn..bu taktiğin ne zaman işe yaradı.rakibi havaya soktunuz..defanstakiler aldığı tıopu taça kormnere atar oldu..hoca gık etmedi..bjk hocası maçı yaşadı..biz güneşin k

B
Borabay
1 yıl önce

Rahmetli Özkan hocanın lafı; atanın ve tutanın iyiyse gerisi hocaya yazar. Bu ligin en iyi santraforu ve en iyi kalecisi elinde şenol. Daha ne istiyorsun maç almak için????

V
vefasız dünya
1 yıl önce

3 büyüykleri dize getiren bankalr birliği borcu yüznden istediği takımı kuramayan abdullah avcıyı çok arıcaz..fbjk den korkan takım ve hoca geri geldi..abdullah avcı bjkye inönüde hiç kaybetmedi.hiç..hel şu bjkyi ezer geçerdi..

H
Hds
1 yıl önce

Şenol Güneş bu takıma hiç bir şey veremez...Hemen gitmeli yoksa kovulmalı.. Şenol la asla Trabzonspor başarılı olamaz.. Takımı yanlış kurdu..1: 0 dan bjk gibi bitik bir takıma yenildi.. Derhâl istifa artık yeterrr

6
60
1 yıl önce

Ozan ve visca ,son kullanım tarihleri geçmiş ,Sebat Sporda oynayacak kapasiteleri yok, Bizim bazı çok bilmiş taraftarlar bu köşede Visca ile yeni sözleşme yapılmalı diye yorum yapmışlardı ,bu taraftara ozan ve visca çok bile .

K
Kral AKIN
1 yıl önce

Hoca camiayi yine travmaya soktun. Neden öne geçtiğin maçları kaybediyorsun. Şampiyonluk kaybettiğin sezonlarda beri böyle. Büyük maçların yanında diğer maçlarda da aynı öne geç değişiklikleri geç yap oyunu okuyama ve kaybet .Pes artık yeter

A
adil ol
1 yıl önce

istanbul takımlarını 2 senede dize getiren abdullah avcıyıu harcıyan organize kötülük severler istanbul fbjk medyasının gazıyla apo hocayı yediniz..tarihinde fbjk den hep korkan ve bi taktiği olmayan hz. güneş dünya yıldıları gelse bu ezeli rakipleri yenemez..bunda o kabiliyet yok..kaleci de korkakaça 2. yarı maç soğutmayla başladı..rakibe adeta cesaret verdi.bu 2 korkaktan bu takıkm ne zaman kurtulursa başarı geşlir...

1
1996 hüsranı
1 yıl önce

1 sezon daha geçsin bu güneşle derbi kaybetme hastalıkları devam edince biz apo hocanın kıymetini anlıcaz..2 beraberlik ve penaltı atışları sonucu avrupaya veda eden hocayı golcüsü bile yoktu.yedik..kıymet bilmedik.gs aze alkmardan 4 yedi lakin okan buruk görevde..nerde bu avcıya atıp tutan istanbul yanlı yanlış spor medyası..tabiki apo hocayı yiyecekler hoca 1 yıl içinde takımı toparlar bunları yine yenerdi.ts u şampiyon yapardı..başakşehir takımını asıl şampiyon yapanda apo hocadır..birgün bç

1
1996 hüsranı
1 yıl önce

ben hz .güneşi 1995 1996 sezonlarından hatoırlarım..2011 dede jaja ve engine teofiloya sahip çıkmadı..burak selçuk onur culuk oynadı..ts u hep zirveden etti..onda fbjk den hep korkaklık kaldı..deplasmanda uğurcan da korkuyor rakip tarftardan..kardeşim bana korkak değil cesur hoca ve kaleci lşazım

A
avcı bjknn panzehiri
1 yıl önce

YALNIZ TS abdullah avcı bjkyi hep inönüye çiviledi.kimi geçmiş istikrarsızlıkta hangi dönemde deplasmanda apo hoca sürekli maç kaybetmiş..lig istatistiklerine bak..şenol güneş istanbul fobisi olan bi hoca..avcı istanbul tkımlarına sahayı çoğu maçta dar etti dar..şenol güneşi alında müzeye koyun şimdi.. g

A
Akın
1 yıl önce

Adam hala ozan ve visçada medet umuyor adamlar olmuş hala sahaya sürüyor

T
TS
1 yıl önce

AVCI NIN KENARDA DURULŞU BİLE DERBİ MAÇLARINDA GÜVEN VERİYOR SAKİN DİYOR TOP ÇEVİR SONRA SALDIR DİYOR FB BJK GS YI TS DAGITIYIRDU SON SEZONU BERBATTI VS AMA GENEL OLARAK AVCI SATRANÇ USTASI GİBİ TAKTİGİ VARDI MOURİNHO GİBİ TAKTİGİ VAR MOURİNHO DA GERİDE OYNUYOR DEFANSİ SAGLAMA ALIP SALDIRIYOR, ŞENOL HOCAYLA OLMAZ DERBİ KAZANAMAZ TS HOCA PANİK YAPIYOR 96 DAN BERİ AYNI YETER. YENİ SEZONDA ARDA SRRGEN TEKKE ADAY OLMALI AVCI 3 4 SEZON SONRA TEKRAR GELMELİ İŞİN GERÇEGİ BU.

R
Remzi
1 yıl önce

La bi git bu ozanı cahmı okayı lustramı giden Umut bozoku densvili benmi aldım hikaye anlatma..

S
Serko61
1 yıl önce

Harbiden bizim bu taraftardan umudu kestim halen avcı diyorlar,peki bugün sahadaki kalasları kim aldırdı,ozan,cahm,lustram,okay,giden umutlar,densvil,gomez,koita,barişiç,eren,doğucan haspolat daha adını unuttuğum kırka yakın çöp ne avcı nede güneş gidin arda turana bakın gidin samsuna göztepeye bakın nasıl futbol oynuyorlar Kayseri bile yasaklı kadroyla iki maçtada ezdi bizi bize genç nesilin dilinden anlayan hırslı yabancı dil bilen akıllı antrenör lazım tıpkı arda turan gibi..

O
Olmadı
1 yıl önce

Neden sadece Ozan eleştrilmiş.Eleştirilecek bir sürü oyuncu var. Oyun taktiği,oyuncu tercihleri var.

H
Hasan
1 yıl önce

Hiçde şaşırmadım şenol güneş derbı karnesi çok kötüdür

Y
Yakup
1 yıl önce

Deplasman galibiyet almadan sezon bitiririz

Y
Yalnız TS
1 yıl önce

Avcı bjknin panzehiri olan kişi. Abdullah avcının oyunu ve Şenol güneşin oyununu begeniyorsan sözüm yok . Ben beğenmiyorum. Çok bir fark yok. Oyun okumada müdahale etmede sıkıntı büyük. Şenol Güneş geldi . Kac ay geçti. Avcidan farklı bir Ts göremedik.Biri yazı diğer hoca tura.Alman hoca yeni sezona gelmeli

Y
Yalnız TS
1 yıl önce

Avcı bjknin panzehiri olan ki

Y
Yalnız TS
1 yıl önce

Avcı bjknin panzehiri olan kişi . Şenol güneşi alın müzeye koyun demişsin. Senol güneşi isteyen kim. Getirilmesi zaten saçmaydı. Avcıyi gecti. Avcı daha başarılıydı evet. Bence her ikisi de değil yabancı alman hoca

T
TS LUADEM
1 yıl önce

yalnızz ts siz avcıya sahip çıkmadınız..istanbul leş spor medyası da avcıya düşman oldu..bankalr birliği borcu yüznden hoca istediği oyuncuları alamadı..hangi sezon ts u böyle rezil etti..hangi sezon deplasmanda hep yenildi..gerçekleri kabul edin..alman gelsin o ayrı..bu güneşi çok övdünüz çok..5 tane adam geldi bu takıma avcıdan sonra...