| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 21 Ocak 2019 14:22 Güncellenme tarihi: 26 Şubat 2024 14:55

Cora: Maçtaki pervasızlığa sessiz kalmayacağız

Trabzonspor Başakşehir maçında yaşananlara Salih Cora tepki gösterdi

Süper Lig'de Trabzonspor'un Başakşehir'e 4-2 mağlup olduğu karşılaşmanın ardından hakem Halil Umut Meler'e ve Türkiye Futbol Federasyonuna tepkiler dinmiyor.

AK Parti Trabzon Milletvekili Salih Cora da sosyal medyadan açıklama yaparak sessiz kalmayacaklarını belirtti.

Cora "TS-Başakşehir maçından sonra pozisyonları tv den inceledim.Hakikaten hakemleriniz bizi katletti.VAR odası bu işbirliğinin içerisinde. Bu pervasızlığa elbette sessiz kalmayacağız.Türk futbolunu zerre kadar düşünüyorsanız bu maçı tekrar izleyin inceleyin.Ayıp, yeter artık." ifadelerini kullandı.

Yorumlar (62)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

B
Bayİst
7 yıl önce

Böyle ciddi konularda sizler izin almadan konuşamaz doğru bir irade gösteremezsiniz

M
miktatçavuşkarkaç
7 yıl önce

HATİSENTE

M
miktatçavuşkarkaç
7 yıl önce

SANAMIKALMIŞ

O
Ozgur ata
7 yıl önce

Haber61’i “Meler Trabzonspor’u Boyle Dogradi” haberinden dolayi tebrik ederim, gercekten cok kapsamli ve aydinlatici bir haber olmus. Hakemlere kinimiz bitmeyecek, yaziklar olsun

M
Mniyazisari
7 yıl önce

2010-2011 den beri her sezon dilim dilim bizi doğrarken siz iktidar milletvekili olarak hangi lobi çalışması yaptınız acaba sayın vekilim.Bu tepkiniz bana göre seçime yönelik şirinlik göstergesi insanları lütfen aldatmayı bırakın artık yeter.

Tüm Yorumlar (62)

B
Bayİst
7 yıl önce

Böyle ciddi konularda sizler izin almadan konuşamaz doğru bir irade gösteremezsiniz

M
miktatçavuşkarkaç
7 yıl önce

HATİSENTE

M
miktatçavuşkarkaç
7 yıl önce

SANAMIKALMIŞ

O
Ozgur ata
7 yıl önce

Haber61’i “Meler Trabzonspor’u Boyle Dogradi” haberinden dolayi tebrik ederim, gercekten cok kapsamli ve aydinlatici bir haber olmus. Hakemlere kinimiz bitmeyecek, yaziklar olsun

M
Mniyazisari
7 yıl önce

2010-2011 den beri her sezon dilim dilim bizi doğrarken siz iktidar milletvekili olarak hangi lobi çalışması yaptınız acaba sayın vekilim.Bu tepkiniz bana göre seçime yönelik şirinlik göstergesi insanları lütfen aldatmayı bırakın artık yeter.

H
halim
7 yıl önce

bırakın bu ayakları, meclisin fedaisi cora salih. tepkinizi akp ve reisinize göstereceksiniz. timsah gözyaşlarını kimse yemez. siz reisin elini eteğini öpüp tapmaya devam edin. ama bizim tarbzonlular sizi çok seviyor, 10 dönem mv yaparlar sizi.

S
Sedat
7 yıl önce

Aaaaa reisinden izin aldın mı sen.. bırakın bu işleri, oy için yapmayacağınız yok. Trabzonspor rakibi Akbil spordu, çok sayın ak partili vekil..

S
Serdar
7 yıl önce

Konuşurken reisten izin aldı mı acaba... Sıkıntı çıkmasın sonra...

M
mülayim
7 yıl önce

vay küçük tayfun herslenmiş? kupayı çalan zaten sen ve reisin neyin derdindesin. hadi ordan. seçim ve hesap zamanı yaklaşıyor. yemzeler artık bu ayakları.

Z
ziya
7 yıl önce

sessiz kalmayacakmış )) ne yapacaksın salih bey? reisine mi gideceksin damada mı? tff başkanını siz getirmediniz mi? kupamızı siz çalmadınız mı? senelerdir dilsiz şeytan değil misiniz? ne demişler bal tutan parmağını yalar. sen şimdi bal kovanına düşmüşsün boşver trabzonspor'u...

A
Ahmet Rıza Güner
7 yıl önce

Çok da kızmamak lazım. Şampiyonluk kupamızı kim vermediyse, bu hakemleri de yüreklendiren odur.

A
a
7 yıl önce

tff ye savas acilmali herturlu bunlar ordan indirilmeli saffet ne diyor bunamussuzlar ulke futbolunu katlediyor macliste bunu dile getirin sizde tff baskani acil indirilmeli

T
Taraftar
7 yıl önce

Sen onu reisine söyle sizide kukla gibi oynatıyor

V
Vedat
7 yıl önce

Sözde kalmasın. Yapın da görelim. Son sekiz senedir canımızı o kadar yaktılar ki kimse bir şey yapmadı.

A
Ahmet Güneş
7 yıl önce

Vekil yapacağın işi söyle boş konuşma yılardır bizi katlediyorlar meclisde en az 100 Trabzon kökenli milletvekili var ne yaptınız bu zamama kadar Cumhurbaşkanının damatları sağındaki solundaki danışmanları Trabzon lu daha saymayla bitiremeyeceğim güç.bu adamlar bu hakemler bunlara ra:men bu pervesızca hareketleri nasıl nasıl yapıyor bu gücü nerden alıyor boş konuşma iş yap iş sen ve senin gibiler bu kafayla giderse bizim daha çok şampiyonluğumuz gider gerekiyorsa bir hakem canında olacak. Yillardır bu insanları demegoni ile lafla kandırdınız ama bu insanlar bir şampiyonluk uğruna kendini astı ne yaptınız ,mezarlar girdi ne yaptınız ne mecliste birilerine badigarlik yap senin işin bu şirinlik yap göze girersi. Sen böyle mesaj at sorunu çözersin.iş yap iş başka ihsan istemez.

0
0661
7 yıl önce

kocaeli milletvekili saffet sancaklı en azından tff, türk futbolu ve takımların içinde bulunduğu durumlar hakkında TBMM de kürsüde konuşmalar yaptı, ayrıca çözümler içinde iktidar ve muhalefet partilerine ayırım yapmadan davetler yapmıştı ama şu ana kadar katkı sunanlar, oralı bile olanlar olmadı! bakalım ne yapacaksınız takip edeceğiz!

K
kaptan
7 yıl önce

konuşmuş ha ha ha, seçim yaklaşıyor ya göstermelikte olsa birşeyler söylemiş,siz tepkilerinizde ciddi olsanız ve adam olsanız şike sürecinden beri yapılanlar karşısında meclis önünde açlık grevi bile yapardınız,şimdi bunlar seçim üzeri laf salatalığı,bırakın bu taktikler eskidi ama malesef Trabzon halkı size ders veremiyor,sizde anladınız ne yaparsanız yapın yüzlerine tükürsenizde şükür deyip yine siz abad etmeye devam edecekler,bu nedenle sizde haklısınız,

D
DuRsUnTeMeL
7 yıl önce

İnsanların aklıyla dalga geçmeyin. Bu saatten sonra tepki koysan n olur giden 3 puanımız geri mi gelecek moral çöküntümüzü yerine mi getireceksiniz? Sizden hiçbir şey olmaz. TrabzonSporu akp siyaseti bu duruma getirmedi mi? Haklarımız gasp edilirken neredeydiniz? taraftarı olmayan ama en iyi transferleri yapan hiç borcu olmayan belediye takımını sorgulayın neden sorgulamıyorsunuz? Bu değirmenin suyu nereden geliyor? Yüz yıllık kulüpler halkın sevgilisi olan 40. 50 bin kişiyle oynayan kulüpler borç batağında bir tek başakşehir bu işi biliyor öylemi. insan utanır bunları bi sorgulayın. Böyle semt belediye takımlarına DEVRİM yapmış dünyada eşi benzeri çok az olan takımı ve taraftarı ezdiriyorsunuz yazıklar olsun. Bırakın yalakalığı çıkın adam gibi konuşun TrabzonSpor o şehrin gururu.

H
Hasan
7 yıl önce

Eğer siyasiler kulübe sahip çıksaydı özellikle iktidardakiler Trabzonsporu kimse ucuz harcayamazdı. Salih Cora ciddiyse hakemlere görevi bıraktırmalı. Bir şampiyonlukla bu kulüp düze çıkardı.

T
Turgay
7 yıl önce

Siz sarı öküzü 2011'de vermiştiniz hepiniz tıpış tıpış gidip şikecileri kurtarmıştınız. Şimdi seçim zamanı milletin gazabından kurtulmak için yalandan atarlanmanın hiç bir anlamı yok.

U
Umut
7 yıl önce

Secim yaklaşıyor ey ahalı duyduk duymadık demeyin .Ayıptır ayıp sizin trabzonsporu degil oysporu dusunuyorsunuz

M
murat başkan
7 yıl önce

anketler anlaşılan ele gelmeye başlamış. baksanıza büyük partinin tüm fertleri ayağa kalktı. haksızlık haksızlık diye haykırıyorlar... :))

C
Cumali
7 yıl önce

Partinin takımı basakşehiri şampiyon yapıp araplara iyi bi fiyata satacaklar seneryo bu

H
Hamza Bayraktar
7 yıl önce

size inanmıyorum bu oluşum akp oluşumudur reyısınızden izin almadan hiç bır şey yapamasınız

S
serdar6161
7 yıl önce

SENİN BİRŞEY YAPACAĞIN YOK OTUR YERİNE..İCAZET ALMADAN KONUŞAMAYACAĞINIZI BİLİYORSUNUZ..SIRF TRİBÜNE OYNAMAYIN..NE YAPACAKMIŞSIN BİR SÖYLERMİSİN..BOŞ BOŞ KONUŞMAYIN..SİZİN KİRLİ SİYASETİNİZİN YÜZÜNDEN TRABZON SPOR BURALARA GELDİ..CEFASINI ÇEKEN SADECE BİZİZ..NE ZAMAN SİYASET YAPTINIZ BİZİ BATIRDINIZ..OTUR YERİNE SENİN YERİNDE KONUŞMAMAN DAHA FAYDALIDIR

M
MST
7 yıl önce

SEÇİM ÖNCESİ LAFLA OLMAZ ! İCRAAT GÖREVLİM EYVALLAH

G
Göksal
7 yıl önce

Gözlerim yaşardı bir cıkışta fındığa bekleriz coracığım :)

A
Adil. Yılmaz
7 yıl önce

Sonuç ne Onur'a söyleyin aynı tas aynı tava

M
MST
7 yıl önce

BİR ŞEYLER YAPIN DA GÖRELİM BAŞKA HAYATTA İNANMAYIZ. LAF VAR İCRAAT YOK.

İsmail BAYRAKTAR
7 yıl önce

yeterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr federasyon utanın birza ama nerde o günler varsa yoksa hızrsızlık peşintesiniz Allah bildiği gibi yapsınlar sizleri

M
Murat
7 yıl önce

Boş konuşma sizin yaptığınız hiçbir şey yok bu şehir ve insanı için size de hiçbir şey yok bizden yana

A
atasoy
7 yıl önce

sayın albayrakla sayın soylu neden konuşmuyor sayın albayrak akşam çanlı izledi maçı görmedimi trabzonumum halini

M
mete61
7 yıl önce

vekilliğe değil, yemeye gelenlerdendir kendisi..

A
ALMDROGLU
7 yıl önce

SOKAKTAKI COCUKLAR PAYLASIYOR VAR ODASI GÖRÜNTÜLERINI ICINDE GÜMÜSDAG DEMIRÖREN DIGERLERI SEN HALA HESAP SORACAKSIN KIMDEN EMINEHANIMIN ABISININ DAMADI GÜMÜSDAGDANMI?

B
bal
7 yıl önce

sen söylemlerini fındık üzerinden,eyt , esnaftaki sıkıntıları anlatarak yap trabzonspor'u savunmak sana kalmaz,onun savunanı çoktur zaten

T
Trabzonlu Hayati dayı
7 yıl önce

Bu rezaletin sorumlusu zaten sizin zihniyetiniz.boşuna millete rol yapmayın

A
Ali Fuat
7 yıl önce

Sen siyasetinin takımı başakşehirin yanında saf alırsın ancak. Asla Trabzonsporun yanında olamazsın, korkarsın...

A
atasoy
7 yıl önce

sayın ALBAYRAK İLE SAYIN SOYLU NEDEN BİR AÇIKLAMA YAPMADILAR OYSAKİ SAYIN ALBAYRAK MAÇI CANLI İZLEDİ .SAYIN SOYLU HANİ HERKESE ADALETLİ OLUNCAKTI HANİ KİMSE HIRSIZLIK YAPAMAYACAKTI. BU ÜLKEDE SİZLERDE BİR TRABZONLU OLARAK SESİZMİ KALACAKSINIZ .BİZ ARTIK KİMSEYİ AYIRMADAN TRABZONLUYMUŞ ARTVİNLİYMİŞ ERZURUMLUYMUŞ AYIRMADAN ADALET İSTİYORUZ . HAKLIYA HAKLI

T
Türk
7 yıl önce

Havalimanına gidip bu hakemleri şiddet olmadan lafla yerin dibine sokmak gerek

F
faran
7 yıl önce

Akşama arkana pos bağla reis alacak ifadeni.

F
Fetih
7 yıl önce

Sayın Cora Reisine çık de ki 2011de Trabzonsporu doğradınız. 2004te yine doğradınız. Şimdi genç çocuklarla zirveye gidiyorlar 2 hafta ara ile aynı adam ile doğradınız. Belirlediğiniz TFF ve MHK ile. Hemde kim için proje takımı için? Bu proje takımını kim yönetiyor? Günüşdağ kimin has adamı reisinizin? Kimi harcar yada harcadı Trabzonsporu? Siz be yaptınız kendi çıkarınız iÇin göz yumdunuz. Şimdi çıkıp bize iktidar vekilleri olarak masal okumayın. Aziz Yıldırım için 2011de kişilerin yaptıkları kurulları bağlamaz derken neredeydiniz? Kenya'da mı yaşıyorsunuz? 3 maymuna yattınız. Şimdi çıkmış o partinin vekili olarak gaz alma derdine düştünüz. 2011den beri söylerim bir insan Trabzonlu ve trabzonsporluysa bu iktidar partisine bu kadar hakkını yiyorsa hiçbir zaman oy vermemeli ceza kesmesi diye. Ama öyle trabzonlular eskide kaldı. Artık herkes çıkarcı şakşakcı. Bana dokunmayan yılan bin yaşasın kafası işte. Ama merak etmeyin bu yılan yakındır sizede dokunması.

T
ts
7 yıl önce

trabzonlu vekil ve bakanlar trabzonspor un emeğini çalanlara eğer sesinizi çıkarmasınız bu halktan bir daha oy moy istemeyin bu günlerde savunmayacaksanız ne zaman trabzonspora faydanız olacak.yok biz sadece kendimiz için siyaset yapıyoruz derseniz o ayrı

H
Hakemler MaL varliklarini aciklasinlar
7 yıl önce

Sõzūnun arkasinda dur soru õnergesi verin ,

O
Oktay
7 yıl önce

Ne Akp,ne Chp veya Saz Arkadaşlari.Düşün kardeşim Trabzonsporun yakasindan.Seçim zamani 2 Slogan,yok 2 tane açiklama.Birakin bu sahte Kabadayilik ayaklarini.Madem öyle sen Iktidarsin,birçok da Trabzonlu Vekil ve Bürokrat var.TFF ve kurullarini al Görevden.Her Naneye Kayyum atiyorsun,burayada Kayyum Ata.Yillardir ayni Senaryo.Ama kimse Istanbul Camiasini karşisina alamaz.Ne Iktidar,ne de Muhalefet.

U
usta
7 yıl önce

ağzı varmış.hele şükür konuştu.

M
manuel
7 yıl önce

lan basaksehiri araplara satma politikamizi kimse engeleyyemez. basaksehir satildiktan sonra halkin tepkisi kirilacak diger takimlari da satip devletin uzerindeki onemli bir maddi yuku kaldiracagiz. spora dair herseyi pazarlayip satacagiz. devletin bekasi onemli sikeyse sike umrumuzda mi trabzonspor sanki

Şehzade.
7 yıl önce

Reşit sende sen işit.2011 kupasınıda iste bari.

R
Remzi-61
7 yıl önce

Sizin tepkiniz ancak seçim yatırımı olur.Seçimler bittiği zaman susar oturursunuz.Sizden hiç bir şey olmaz...

M
murat
7 yıl önce

Sayın Cora sen söylediklerine inanıyor musun? Sende haklısın malum secimler yaklaşıyor.

S
Sağlam köylü
7 yıl önce

Koskaca vekil yada devlet büyüklerinin futbol kumarıyla ne işi olur anlamak mümkün değil. Yarın başka bir vekilde bar bavyon ... gibi yrlere giden ilgi duyanlarımı 1. Gündem yapacak. Asıl önemli meselere eğilin. Bırakın bom booooş işleri

N
nuray uzun
7 yıl önce

KİMSE KİMSEYİ KANDIRMASIN TRABZONSPORUN HAKKI YENMEMİŞTİR BİR TARAFTA YILDIZLAR TOPLULUĞU DİĞER TARAFTA FUTBOL TOPUNU BAŞKA YERDE GÖRSE BU NE DİYE SORSAN GABAK DİYEBİLECEK FUTBOLUN F SİNDEN ANLAMAYAN BİRİLERİNİN TORPİLİ İLE TRABZONSPORDA YER BULAN GENÇLER. SABAHA KADAR OYNANSA TARAFSIZ HAKEMLEDE OYNANSA BAŞAKŞEHİRİ TRABZONSPORUN BU KADROYLA YENMESİ İMKANSIZ. ÇIKARIN ARTIK AT GÖZLÜKLERİNİZİ DE FUTBOLU İNGİLZ , ALMAN , İSPANYOL , İTALYAN GÖZÜYLE GÖRMEYE ÇALIŞIN. BAHANE ÜRETMEYİN RAKİPLERİNİZİ TAKDİR EDİN DAHA ÇOK ÇALIŞIN.

A
Akyazılı
7 yıl önce

Secim yaklaştı atış serbest? Siyasetciler şöyle bi geri dursun onlar eyt nin ek göstergenin üzerinde çalışsın. Trabzonsporun hakkını yönetenler korur

H
hrn
7 yıl önce

birakin orada tek erkek huseyin ors ondaki yurek hanginizde var

5
54
7 yıl önce

Sayin cora ancak parmak indirip kaldirirsin baska hicbir sey yapamazsiniz Yormayin kendinizi

H
Hasan
7 yıl önce

İnanmıyorum siyasilere. Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu ikiye bir şike anıtı yaparım ha! Deyip durdu. Görevi devretti hala şike anıtı yapacak

T
Trabzonlu ali
7 yıl önce

Reis sende bu adaletsizlik görüp susma ya devam edersen , bizim hakkımızı kim savunur, zaten okadar millet vekillerimiz, bakanlarimiz, susuyor.Merak ediyorum!! Su sarkan yüzleri bir Karadenizliler / veya Trabzonlu olarak KIZAR MİYOR MU

T
Trabzonlu ali
7 yıl önce

Myniyazisari Ağzına sağlık kardeşim enguzel söyledin ve duygularımızı tercüman oldun..

Y
YORGUN
7 yıl önce

şikeyi dile getiremeyenler yerel seçimlere yatırım yapıyor.

Y
Yunus
7 yıl önce

Bakın işinize

B
Burak cancan
7 yıl önce

Şimdi mi aklınız başınıza geldi de sessiz kalmayacaksınız hepinize yazıklar olsun önce babanızdan izin alın sonra konuşun Halil Umut meler futbolun Kara yüzü dur bundan sonra bir takımın bu kadar Hakkı yenmez.....

E
enzer ün
7 yıl önce

macı ızlememiş bir trabzonlu vekilin böyle konuşması hicde yapıcı deyil.ama ben acık ve net konuşuyorum.ben ve bana ait oylar kullanılmıyacak.biz sizi oralara hakkımızı kullanın diye yolladık.hakkımızı alın ondan sonra gelin oy isteyin.hangi vekil olursanız olun.

T
Taraftar...
7 yıl önce

Almazmı zaten reis görevlendirmiştir önümüzdeki seçim... Buyrun sahne sizin... Malzeme benden yemek sizden misali... Ama sandıkta ben taraftar olarak ve vatandaş olarak tepkinin koyacağım... Ülkenin halı federasyonun hali ortada...