Haber61 TV ekranlarında canlı yayınlanan ve Trabzonspor’daki son gelişmelerin değerlendirildiği Spor Gündemi programında, Karadeniz Teknik Üniversitesi’nin Trendyol Süper Lig şampiyonu Galatasaray ile Trendyol Süper Lig’e yükselen Amedspor için yaptığı sosyal medya paylaşımlarıyla gündeme oturan süreç masaya yatırıldı.
Tuncay Lakot, Trabzonspor’un Türklük Haftası’na atıfta bulunan paylaşımına dikkat çekerek şu ifadeleri kullandı:
"Benim Türk bayrağıma saygısızlık yapan, benim İstiklal Marşımı okumamak için lütufta bulunan, okumayan insanlara en güzel cevabı Trabzonspor Kulübü Türklük Haftası'na atıfta bulunarak kutlaması oldu diye düşünüyorum.
Trabzonspor bu şehrin en önemli kanaat önderi olan bir kurum. Kendi alanında bir açıklama yapma ihtiyacı duymazken, ortak akılla hareket edilmesi gereken bir noktada sadece 2 tane vekil çıktı kulübü tebrik etti.
Erzurumspor'u tebrik ederim. O ayrı. O benim kulübüm. Erzurum halkının Türk Bayrağına bir saldırıları yok. İstiklal Marşı'na inanılmaz saygılılar. Bizim zaten buradan eleştirdiğimiz şampiyonu kutlamak veya bir üst lige çıkanı alkışlamak meselesi değil. Burada yapılanlar eleştirilerin odağında.
Trabzonspor kutlama yapmazken neden bir anda Karadeniz Teknik Üniversitesi (KTÜ) böyle bir işe soyundu?"
"Fenerbahçe şampiyon olsa aynı kutlama yapılabilecek miydi?"
Programda değerlendirmelerde bulunan Haluk Ayyıldız ise KTÜ’nün yaklaşımına ilişkin şu ifadeleri kullandı:
"Karadeniz Teknik Üniversitesi Rektörlüğü, Fenerbahçe şampiyon olsaydı acaba böyle bir açıklama yapabilecek miydi? Fenerbahçe Spor Kulübü şampiyon olsa aynı hassasiyeti gösterebilir miydi? Trabzon'da yaşayan bir Gazeteci olarak, Spor Gündemi programı aracılığıyla sormak istiyorum. Çok hassas davrandınız. Aynı hassasiyeti Fenerbahçe şampiyon olduğunda yapabilir miydiniz? Tekrar söylüyorum: Fenerbahçe bu yıl şampiyon olsaydı aynı açıklamayı, tebrik ve kutlamayı yapabilecek miydi?"
Tüm Yorumlar (8)
Mustafad
1 ay önceAynen öyle nerde şehrin dinamikleri Herşeye bi sözü olanlar nerde Tek haber bu konuyla ilgili
Erdi
1 ay önceKtu git ilimle ve hastahane ile ilgilen diş hastanesi çocuk hastahanesi yıllardır çürüyen bitmek.bilmeyen inşaat durumunda , sonra gel beğen falan filan
Cemil Coṣkun
1 ay önceAvrupada böyle birṣey yok sadesce Türkiyede var Rezil KTÜ özür dilesin
TS 61
1 ay önceKimsenın sesı cıkmıyor nerden cekınıyor bu şehrın yönetiçileri siyasilerı nerde yarın cıkar Trabzonu eleyen genclerbığını tebrık edıyorum derse şehrıne zıt düşen rekör gıtsın
Realist
1 ay önceÖzür değil görevden alınması lazım
ÖZŞİMŞİR
1 ay önceTÜRKİYE DE İSTANBUL TAKIMLARININ KUTLAMA YAPAMADIĞI TEK ŞEHİR TRABZON, ORADA YAŞAYAN VE ORANIN HAVASINI SOLUYAN İNSAN NASIL OLUYORDA ŞEHİRİN DİNAMİKLERİNİ YOK SAYABİLİYOR, İNANILIR GİBİ DEĞİL,,
VATANDAŞ
1 ay önceÜniversitelerin işi drğil Şampiyom takımlara kutlama yayınlamak. Bıraksınlar siyet yapmayı kendi işletini yapsınlar
Oflu Mustafa
1 ay önceKTÜ rektörü Trabzon u ve bizim kültürümüzü politikamızı inancımızı temsil etmiyor derhal kovulsun istifa etmesi beklenmesin Yağcılık öngörüsüzlük bize göre değil Trabzon Spor Her şey üstüdür