Haber61 Genel Yayın Yönetmeni Tuncay Lakot ve spor yorumcusu Haluk Ayyıldız, "Spor Gündemi" programında Trabzonspor'a değerlendirmelerde bulundu.
Programda konuşan Haluk Ayyıldız, Trabzonspor’un dün akşam oynanan maçta sergilediği kötü performansa dikkat çekti. Ayyıldız, “Evet, Trabzonspor ilk yarıda çok kötü bir performans sergiledi. Oyuncular sahadaydı ama yok gibiydiler. Kötü bir futbol izledik. Takımda bir bırakmışlık vardı. Muhtemelen tamamen kupa maçına konsantre oldular” ifadelerini kullandı.
Ayyıldız, maçın sonucunu etkileyen hakem kararlarına da sert tepki gösterdi. 90. dakikada Banza’nın attığı golün iptal edilmesini eleştiren Ayyıldız, “Trabzonspor ‘yazıklar olsun’ paylaşımı yaptı. Bu konuda kesinlikle haklılar. TFF’nin başında Trabzonspor’un eski başkanı var. İnanamıyorum. Ortada garip bir durum var,” dedi.
Trabzonspor’un sezonda genel olarak kötü bir performans sergilediğini kabul eden Ayyıldız, buna rağmen beşincilik ihtimalinin hakem kararlarıyla ellerinden alındığını savundu. Ayyıldız, “Şu kötü haliyle belki bu takım 5. olacaktı ama o ihtimali yok ediyorlar. Siz de yoklar arasına girmeyin. Trabzonspor’u harcamayın. Trabzonspor'a karşı günah işiyorsunuz. Trabzonspor size ne yaptı? Şampiyonluğun karşılığı bu mu? Ve, TFF'nin başındaki insan Trabzonlu ve Trabzonspor eski başkanı. Olanları görmüyor mu? Trabzonspor ekonomik olarak iyi yolda, takım ise kötü gidiyor. Ortada Ertuğrul Doğan'a bir operasyon var” dedi.
Tüm Yorumlar (9)
Ali
1 yıl önceHaçi Osman Oğlu, İslamçı, Türkçü ve Milliyetçi'dir, çünkü kişisel çıkararını çok sever. Memleket batmış umrunda değildir.????
TEK AŞK TRABZONSPOR
1 yıl öncebu tff başkanının bir Trabzonsporun kendi evindeki maçında hakemin takıma yapıtığı haksızlıklardan dolayı ağladığını hatırlıyorum. o zaman tanımıştım onu. şimdi ne oldu da Trabzonsporu kendisine düşman belirledi...
KEMAL
1 yıl önceben farklı bir çağrı yapayım o zata...sen değil futbol federasyonu başkanlığından mümkünse Türkiyeden defol git şark kurnazı..yorum yapan arkadaşın gördüğü gözyaşlarıda timsah gözyaşıdır..
EK
1 yıl önceBence iho yu kulüp üyelikten düşürüp harcamalı!... Delikanlı ise TS'un hakkının yenmediğini söylesin.
TS
1 yıl önceTff mhk hakemlerin ts la sorununu Ankara çözer
İstanbul61
1 yıl önceFederasyon başkanı zamanında hakemleri stat ta odaya kapatmıştı ya hah işte tamda bu. Hakemlerde bunun acısını çıkartıyor takımdan. HO nun bu duruma karışamayacağını da bildikleri için operasyon yapıp yapıp duruyorlar. Yani hiçbirzaman doğru yoldan ayrılmayıp çakallığa tevessül etmeyecen. Hadi müdahale ette görelim seni HO. Tabi faturayı TS ödüyor sende orada fiyaka yap.
Kadir KALAY
1 yıl önceİHO kulüpten ihraç edilmelidir.
SELOCAN
1 yıl önceGözümde mecidiye kadar kıymeti kalmadı....
Futboldan soğuyan adam
1 yıl önceBir insan asla hem Türkçü hem islamcı olamaz. Olsa olsa menfaatçi olur.